Onko parempi tietää, jos mies pettää vai elää tietämättä ihanan miehen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
Voi vannoa todellakin :wave: :wave: :wave:
 
anrinko 2
Mun on vaan pakko lisätä tänne kommentti, että tämä kirjoittaja anrinko EI OLE sama kuin minä anrinko huutiksessa ja bloggerissa. Meinasin tippua penkiltä kun luin tän...ja kun muutama lukija luullut että olen minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitenkäs pettävä mies muka olisi ihana? Eikö ihanasti käyttäytyvä pettävä mies ole ainoastaan säälittävä huijari?
peesi.
No ei ihan näinkään.

Vaatii jonkin verran asiaan tutustumista ja ymmärrystä jotta tajuaa mitenkä on mahdollista rakastaa toista aidosti mutta kuitenkin harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.

Tämä on se perustavaa laatua oleva ero miehen ja naisen välillä.

En mitenkään yritä oikeuttaa pettämistä. Mutta miehet ja naiset eivät ole kosketuksissa siihen samaan tunne maailmaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitenkäs pettävä mies muka olisi ihana? Eikö ihanasti käyttäytyvä pettävä mies ole ainoastaan säälittävä huijari?
peesi.
No ei ihan näinkään.

Vaatii jonkin verran asiaan tutustumista ja ymmärrystä jotta tajuaa mitenkä on mahdollista rakastaa toista aidosti mutta kuitenkin harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.

Tämä on se perustavaa laatua oleva ero miehen ja naisen välillä.

En mitenkään yritä oikeuttaa pettämistä. Mutta miehet ja naiset eivät ole kosketuksissa siihen samaan tunne maailmaan.

:LOL: Jaska se jaksaa provota. Vai tosissasiko uskot, että naiset eivät voi harrastaa seksiä rakastamatta ja kaikki miehet sitä harrastaa?
 
vaalee
Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
Jos mies olisi pettänyt vain kerran ja katuisi, en haluaisi tietää. Jos taas pettää säännöllisesti ja on sen mielestä mukavaa puuhaa, haluaisin tietää. Ensimmäisen vaihtoehdon kohdalla tuskin heittäisin pihalle vaikka saisinkin tietää, mielummin olisin tietämättä. Jälkimmäisen kohdalle kyllä jättäisin.
Samanlaiset ajatukset. Sitten säännöllinen, tietoinen toisen seuraan pyrkiminen ilman fyysistä pettämistäkin olisi vaikea kestää. Luulen että yhtä vaikeaa kuin fyysinen kanssakäyminen. Haluaisin tietää jos joku toinen olisi missä tahansa mielessä tärkeämpi kuin minä ja kumppanille tulisi valinnan paikka.
 
dfdf
Satunnaista yhdenillan juttua en haluaisi tietää, mutta muuten kyllä. Jatkuvasti pettävä on varmasti niin vastuuton, ettei käytä edes ehkäisyä, joten vaarantaisi myös minun terveyteni ja elämäni. Nykyiset sukupuolitaudit kun voivat olla hengenvaarallisia.
 
Ksantippa S.
Oletteko te ihan oikeasti sitä mieltä, että yksi pettäminen mitätöisi vuosien suhteen, avioliiton, yhteiset lapset ja muuten onnellisen elämän? Oletteko oikeasti sitä mieltä, että se tekisi tuosta kaikesta valhetta ja teeskentelyä?

Silloinkin, jos itse olisitte olleet se pettävä osapuoli ja katuisitte tekoanne?

 
Annika
Sain tietää vasta erotessa, että exäni oli pettänyt useammin kuin kerran ja ollut oikein suhteessakin vuosia. Minua hän tapasi haukkua, kun olin hullu ja epäluuloinen, kun kuvittelin hänen -kiltin ja uskollisen miehen- pettävän minua myyntireissuillansa. No arvatkaas mihin liitto päättyi?

Olisin totisesti halunnut tietää aikaisemmin, olisin paljolta pettymykseltä säästynyt ja jälkeenpäin harmittanut vain se, miksei erottu paljon aikaisemmin.
 
viluinen
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Oletteko te ihan oikeasti sitä mieltä, että yksi pettäminen mitätöisi vuosien suhteen, avioliiton, yhteiset lapset ja muuten onnellisen elämän? Oletteko oikeasti sitä mieltä, että se tekisi tuosta kaikesta valhetta ja teeskentelyä?

Silloinkin, jos itse olisitte olleet se pettävä osapuoli ja katuisitte tekoanne?
kyllä se mitätöisi kaiken. itse en pystyisi antamaan anteeksi ja elämään miehen kanssa jonka tietäisin pettäneen. en pystyisi ikinä luottamaan toiseen enää sitten.
psykopaatin ja velehtelijan kanssa puolivuotta aikoinaan asuneena, jättää jälkensä.
jos toinen pettää, lyö, raiskaa tai jotain muuta vastaavaa, lentää saman tien ulos. ikinä en anteeksi antaisi.
itse en kykenisi edes pettämään rakastani....
 

Yhteistyössä