Onko parempi tietää, jos mies pettää vai elää tietämättä ihanan miehen kanssa?

Non compos mentis
Mä en jaksa uskoa ihmisen yksiavioisuuteen. En voi pettyä, kun pidän mielessä sen mahdollisuuden aina. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Suhde ei minun mielestäni voi fyysiseen harhahyppyyn kaatua. Henkistä, pitkää suhdetta toiseen pitäisin suurempana pahana.
 
hih
En haluis tietää jos kukaan muukaan ei tietäis kuin mies ja pettäjäpari, mutta jos kaikki muut tietäis paitsi minä niin ei kiitos! Ja tietysti jos mies vaan näyttelis mun kanssa onnellista niin sittenkin haluisin tietää, mutta jos olis aidosti onnellinen minunkin kanssa..niin...aika vaikea, eihän tuo reilua tietty ole...
 
Uusioäiti
EN missään nimessä haluaisi tietää, mitä en tiedä se ei satuta minua. Ja miksi minun pitäisi tietää? Jos kaikki muut tietäisi niin joku v'mäinen sielu kertoisi laulaen minulle. Ja sitten olisin romuna ja paskana ja kärsisin tuskia.
 
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
voin vannoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Voitteko vannoo, että heittäisitte oikeesti puolison/lasten isän pihalle pettämisen jälkeen?
Mä en voi! Ei (vissiin) ole pettänyt, mutta jos pettäis, niin en voi vannoa, että lentäis ulos. Riippuu niin paljon monesta asiasta...
Voin vannoa :wave:
 

Yhteistyössä