onko vähän köyhät lahjat kun tyttö saa nämä =(

  • Viestiketjun aloittaja oikeesti köyhä
  • Ensimmäinen viesti
"Sol"
Kannattaa tosiaan käydä kiertelemässä kirppiksiä. Ei käytetty vaate tarkoita nukkaantunutta ja kulahtanutta. Sieltä voisi löytyä jotain kivaa.
Ja Little Pet Shoppeja näkyy usein, voisit saada useamman yhden hinnalla =)
 
Itse ostaisin lahjat vasta päivä pari ennen joulua, kun alennusmyynnit on jo alkaneet. Ja ennakoiden myös, paljon ennen joulusesonkia. Kaupoissa on alennuskoreissa vaikka mitä kivaa pitkin vuotta, ja juurikin kaikenlaisia hiusjuttuja, koruja, LPS:ää yms saa pikkurahalla.

En todellakaan ostaisi (enkä osta) mitään juuri nyt, normaalihinnalla.
 
oikeesti köyhä
kiitos ihan kaikille <3 <3
nyt on jo oikeesti parempi mieli kun eilen.
ehkä me tytön kanssa saadaan ihan kiva joulu.=) <3 <3

se että en usko että saan mistää itse säästettyä sen vertaa että sais esim tytölle pinnejä,pompuloita,koruja tai sen uuden yöpaidan.

tän viikon lapsilisät menee kaikki laskuihin ja vähän ruokaan,
veronpalautukset menee nuoruuden töppäilyjen takia ulosotton lyhennykseen, seuraava raha onkin sossun raha siitä pitäisi taas maksaa paljon laskuja, vuokraa on rästissä 800e sitä pitäisi saada minimissään se 350e lyhennettyä ja sitten onkin se lapsilisä mistä meinaan saada ostettua tytön lahjat.
 
"mimmi"
Ihan hyvät lahjat! Itse olen aina saanut lapsena paljon vähemmän lahjoja kuin muut, eivätkä ne olleet rahallisesti kovin arvokkaita, kun vanhemmilla ei ollut rahaa. Mutta en muista että se olisi harmittanut. Aina niihin oli ajatusta laitettu ja aina ne ilahdutti yhtä paljon. Oma lapsi on vielä pieni (2v.), mutta samalla linjalla mennään, että jotain mukavaa hankitaan, vaikka se ei olisikaan arvokasta tai lahjoja olisi määrällisesti paljon. Rahallisesti meidän lapsen joululahjat olivat tänä vuonna 60 euroa, mutta uskon, että poika ilahtuu. Joulussa meidän perheelle on tärkeämpää yhdessäolo mummolassa ja ruoka ja tunnelma.
 
"Zarppa"
Alkuperäinen kirjoittaja leikkiikö;25078601:
se vielä petshopeilla?
ei siinä mitään jos leikkii, täällä vaan ne on noin 3-8v tyttöjen suosiossa.

Meidänkin 10-vee leikkii noilla Petseillä ihan kympillä - toivelistalla oli Petsin lentokone ja olioita vaikka kuinka paljon. :) Olen huuto.netistä yleensä näitä löytänyt.
 
"Zarppa"
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti köyhä;25078750:
tyttö sai viime vuonna kummitädiltään lahjaksi nominationin (millai tuo kirjotetaan) kummi oli siihen jo 2 palasta ostanut. ja tyttö on kysellyt koska saisi lisää palasia siihen eli luulen että kuitenkin tykkää. kävin urkkimassa jo hintoja ja halvimmat ovat 18e toisin tuolla hinnalla kyllä saisi vaikka jo rihkama kaulakorunkin. pitää nyt kuitenkin miettiä
(ja tässä on aikaa miettiä koska pääsen kaikki lahjat ostamaan vasta 23.12 jos enään tuolloin on kaupassakaan enään mitään.

Meidän tyttärillä on se feikki-nomination, paloja siihen ja aitoon Nominationiin on ostettu Sepon Kullasta, 5-7 e / kpl, 10-veelle ostettiin viime jouluksi 2 kpl ja oli tosi onnellinen !
 
"emmi"
Meillä ainakin paikallisessa Citymarketissa on usein Pet Shop -pakkauksia alekorissa. Sellaisia myynnistä poistuvia. Ja Nomination-koruun saa ihan vastaavia "feikki" paloja edullisemmin. Meillä ainakin niitä myydään yhdessä isommassa kauppakeskuksessa ja tyttö on ostanut muistaakseni hintaan 6 eur/kpl. Jos ostaa useamman, taitaa saada vielä alennustakin. Toivottavasti omalta paikkakunnaltasi löytyisi myös. Ja kirppareita minäkin ehdottaisin. Sieltä olen hankkinut paljon kirjoja, lautapelejä, palapelejä, leluja ja vaatteita. Monet myyvät ihan käyttämättömiä ja avaamattomiakin pakkauksia.
 
"tiimarinvihko"
Mun mielestä lapsena oli kivointa kun sai lautapelin ja sitä pelattiin aattona perheen kesken.

Mun tyttö on vasta 5-vuotias, mutta tiedän että hän olisi tyytyväinen vaikka vaan pariin lahjaan. Kummisetä yritti kysellä, että mitähän tyttö haluais kun hänellä on suhteita joulupukkiin ja vois sitten vinkata, niin tyttö sanoi ettei halua toivoa mitään kun lahjojen pitää olla yllätyksiä :). Varmaan kyllä vaativammaksi tulee kun ikää tulee lisää :D
 
"Vieras"
Tuo lahjamäärä kuulostaa mun mielestä kyllä tosi kivalta!! :)

Mutta noita Nominationiin paloja saa paljon halvemmalla www.hattentatti.fi. Monikin ystäväni on sieltä osatnut ja sanoi, että kestävät yhtä hyvin, kun aidotkin. Meidän neiti saa kummeiltaan tuollaisen jouluahjaksi. Siitä jää säästöä sen verran, että pystyt vielä ostamaan vähän pompuloita tai jotain. Niitäkin on usein isojen kauppojen ale-hyllyissä ja Seppälässä.

Mä olisin halukas ostamaan tytöllesi pyjaman joululahjaksi, jos sitä haluat! Tuputtaa apuani en halua, mutta jos kiinnostaa, niin ilmoita tähän ketjuun!! :)

Ihanaa Joulua teille!! :)
 
"vieras"
http://www.huuto.net/kohteet/ariete-disney--jaatelokone/199248292 Tuossa on halvalla todella hyvä jäätelökone, tuohon laitat huudon 5 minuuttia ennen ajan loppumista, niin varmaankin lähtee melko halvalla.
 
kulutusjuhla?
[QUOTE="ABC";25078160]Meillä ei ole rahasta pulaa, mutta meillä eivät lapset saa edes tuota määrää lahjoja. Vihaan kaikkea "krääsää". Pari lahjaa per lapsi on ihan ok määrä. Miksi joulu on mennyt pelkäksi kulutushysteriaksi?[/QUOTE]

Mua kans ärsyttää kaikki turha krääsä, jota jouluna saadaan. Siksi meillä on sovittu, että lapsille saa ostaa max kaksi lahjaa, joista toinen on kova ja toinen pehmeä (näin lapset saa 6-8 lahjaa yhteensä koko suvulta).

Mun mielestä aloittajan lahjat kuulostaa hyviltä, ja mun lapset olisi niihin hyvinkin tyytyväisiä. Ehkä ostaisin aitojen tohveleiden tilalle kopiot, niin säästyisi niistä vähän rahaa...
 
voi kun voisin auttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti köyhä;25078950:
ei ole. se mummo joka teki aikoinaan kuoli pari vuotta sitten 86 vuotiaana :( itekkään en tuota upeaa taitoa osaa.
Tarvitko siis 10-vuotiaalle sukkia? Minnehän voisin niitä lähettää, meillä on villasukkia vaikka muille jakaa.. Meillä mummo kutoo joka vuosi lapsille sukkia niin paljon, että niitä on yksi banaanilaatikko täynnä..
 

Yhteistyössä