Ootteko huomanneet, että kun tekee uuden ketjun

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ai tissipusunusutteluun? Ei mistään.

Mutta jos haluan tissipusunusuttelua tai aivot narikkaan, voin tulla sinne prinsessaketjuun tai alottaa jonkun oman huihaiketjun.:xmas:
Kun mun mielestä olet tässä ketjussa pusunusutissittäny ja Kepsis vaan hianosti kirjoittaa sulle rakentavasti ja fiksusti:D

Mut joo, aloitappa joku oma ketju senki sauhupallo:D:p
 
Täysin samaa mieltä Lunaticin kanssa. Luen ketjua paljon, mutta harvemmin vastailen ja silloinkin usein harmaana. Valitettavasti varsinkin viime aikoina tuota halipusuttelua on ollut hiukka liikaa minun makuuni.

Lispetti taitaa kyllä olla yksi pahimmista. Sorry :) Tämäkin ketju on jo aika hupaisaa jankkaamista. Jankataan asiasta ja varsinkin sen vierestä.
 
Blue
Aivan:D Siis jos on jotakin vastaan! Sullako oli? :LOL:

Nää jälkiväännöt on kyllä hauskoja, sekoitellaan vellit ja sopat:D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic
Tässä ei nyt puhuta mistään mutusta, vaan asian on havainnut moni muukin kuin meikäläinen.

Vai väitätkö, että me on ihan hatusta vedetty tämä asia, ihan vaan sinun kiusaksi. Koita nähdä metsä puilta.


Tällä palstalla otetaan niin henkilökohtaisesti kaikki asiat että joka ikinen jolla on jotakin X henkilöä vastaan tulee varmasti tänne kertomaan "oman kantansa".

Mutta tuon varmasti tiesitkin


Siis nyt upposin kuin mummo lumeen. Tarkoitin että eipä mulla ole mitään teitä vastaan ja silti olen huomannut saman kuin Luniskin. Mitä sinä sitten tarkoitit?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
Jos ois joku mielenkiintoinen aihe ja hakuis vastata, niin sit jos siihen ketjuun tulee hirveesti jotain asiaanliittymätöntä, jonka selvästi vaan asianomaiset ymmärtää, eli sisäpiiriläppää, niin sen jälkeen kukaan ei viitsi enää kommentoida alkuperäiseen aiheeseen, koska tuntuu ettei ymmärrä mistä enää oli edes kyse. Varsinkin jos itse alottaa jonkun keskustelun ja toivoo vastauksia, niin sit siihen tulee muutamat jotka ruoee puhumaan jotain ihan käsittämätöntä halihalijuttua, niin kyllähän siinä alottajalle tulee äkkiä aika ulkopuolinen fiilis, kun ihmiset ei oo kiinnostuneita siitä aloituksesta, vaan se on niille vaan yks paikka lisää olla olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: ansarikukka
"vieras"
Täysin samaa mieltä Lunaticin kanssa. Luen ketjua paljon, mutta harvemmin vastailen ja silloinkin usein harmaana. Valitettavasti varsinkin viime aikoina tuota halipusuttelua on ollut hiukka liikaa minun makuuni.

Lispetti taitaa kyllä olla yksi pahimmista. Sorry :) Tämäkin ketju on jo aika hupaisaa jankkaamista. Jankataan asiasta ja varsinkin sen vierestä.
siis Lispettihän on yksi parhaista mutta siitä olen Keikauksen kanssa samaan mieltä että tää on mennyt jankkaamiseksi eikä varmasti johda enää mihinkään korkeampaan viisauteen

tunnustan itse olevani aika paha nuspusuttelija ja myönnän että en ole tullut ajatelleeksi että se saattaa jotakin ärsyttää mutta nyt kun Lunis nosti asian esille niin hoksaan että saattahan se vain olla niinkin
 
Siis nyt upposin kuin mummo lumeen. Tarkoitin että eipä mulla ole mitään teitä vastaan ja silti olen huomannut saman kuin Luniskin. Mitä sinä sitten tarkoitit?
:D

Kiva kuulla ettei ole vastaan.
Mulla ei myöskään ole ketään vastaan.
Mun mielestä on kiva kun palstalla on erilaisia ihmisiä, ja mikä kivointa:
OSA henkilöistä ovat sellaisia, että vaikka kuinka kinastellaan ja väitellään, voidaan seuraavassa ketjussa keskustella asioista ihan normisti ja kivasti.
Esim. Lunatic on juuri tällainen!:heart: Kaipa niitä on muitakin:)
 
Jos tykkää tuoda itseään useissa ketjuissa esille ja osassa niissä juuri tällä ei toivotulla- tavalla niin onko se nyt niin suuri yllätys että kaikki se huomio mitä tällä jatkuvalla esillä ololla halutaan, ei olekaan sitä pelkästään positiivista hehkutusta ja perän lipittämistä? Jotkut tuntuu nostaneen itsensä täällä johonkin "parempaan sisäpiiri kastiin" ja sitten polla ei kestäkään kun joku ei painakaan sitä tykkää-nappulaa joka saamarin kommenttiin ja vedä perään vielä paria hammasrivi hymiötä.
Sitten toitotetaan että "kyllä kaikilla saa olla omat mielipiteet ja ei tarvii olla samaa mieltä" ja sitten kun joku on eri mieltä niin hermostutaan ja käsketään käyttämään sitä kuuluisaa ruksia.
 
:D

Kiva kuulla ettei ole vastaan.
Mulla ei myöskään ole ketään vastaan.
Mun mielestä on kiva kun palstalla on erilaisia ihmisiä, ja mikä kivointa:
OSA henkilöistä ovat sellaisia, että vaikka kuinka kinastellaan ja väitellään, voidaan seuraavassa ketjussa keskustella asioista ihan normisti ja kivasti.
Esim. Lunatic on juuri tällainen!:heart: Kaipa niitä on muitakin:)
monikos tässä ketjussa on kivasti sulle kirjottanu. ei tarvii suuria ennustajan lahjoja kun ennustan että tolla sun tyylillä se OSA häipyy muissaki ketjuissa.
 
......
no minähän tässä keskustelen kovasti :D yritän kovasti pitää yllä puhumista nimenomaan eikä jatkuvaa halveerausta ja ylenkatsontaa mikä tuntuu tulevan luonnostaan osalta ihmisiä.

en kiellä etteikö pusnusua tapahdu, en vaan oikein osaa vetää siitä pirkkapusseja nasaaliin. varsinkin kun aika moni ihminen joka tykkää nyt tässäkin huudella ei itse ole ollenkaan arvostelun ulkopuolella käytökseen liittyvissä asioissa ja ihan ketjun ot:n ylläpitämisessä.

enemmän minua häiritsi se että yleisesti hyväksyttyä on esittää asia A ja sitten vaan nyökytellään ilman että oikeasti osoitetaan missä kohti tapahtui nyt suuri rikos tarkalleen, eikä minua suoraan sanottuna kiinnosta lispetin rikokset vaan se kun pari tuossa yritti kovasti selittää kuinka minä olisin noin toiminut, ilman tietenkään minkäänlaista oikeaa viitekehystä.

mutta joo, keskustelua toki, kaikki ei kestä sitä että sitten aletaan kanssa puhumaan asiasta, kun sen pitäisi vissiin riittää että osoitetaan sormella ja sen jälkeen piirissä nauretaan jollekkin, oli oikeaa syytä tai ei.

eniveis, pakko vissiin vähän kirjoitta puhtaaksi tässä koulujuttuja välissä :D
Hitto millaisia lauseita! Aivot meinasi nyrjähtää näin työpäivän ehtoopuolella.
 
Blue
:D

Kiva kuulla ettei ole vastaan.
Mulla ei myöskään ole ketään vastaan.
Mun mielestä on kiva kun palstalla on erilaisia ihmisiä, ja mikä kivointa:
OSA henkilöistä ovat sellaisia, että vaikka kuinka kinastellaan ja väitellään, voidaan seuraavassa ketjussa keskustella asioista ihan normisti ja kivasti.
Esim. Lunatic on juuri tällainen!:heart: Kaipa niitä on muitakin:)
Niin no, älä sitten ensin yritä väittää että vain ne (suora lainaus: että joka ikinen jolla on jotakin X henkilöä vastaan tulee varmasti tänne kertomaan "oman kantansa") joilla on jotain sinua/kepsistä/muita nusuttelijoita vastaan tulee tähän kertomaan "kantansa", ja sitten koitat kääntää niin että minä en muka ymmärtänyt... ;)
 
Jos tykkää tuoda itseään useissa ketjuissa esille ja osassa niissä juuri tällä ei toivotulla- tavalla niin onko se nyt niin suuri yllätys että kaikki se huomio mitä tällä jatkuvalla esillä ololla halutaan, ei olekaan sitä pelkästään positiivista hehkutusta ja perän lipittämistä? Jotkut tuntuu nostaneen itsensä täällä johonkin "parempaan sisäpiiri kastiin" ja sitten polla ei kestäkään kun joku ei painakaan sitä tykkää-nappulaa joka saamarin kommenttiin ja vedä perään vielä paria hammasrivi hymiötä.
Sitten toitotetaan että "kyllä kaikilla saa olla omat mielipiteet ja ei tarvii olla samaa mieltä" ja sitten kun joku on eri mieltä niin hermostutaan ja käsketään käyttämään sitä kuuluisaa ruksia.
Tarkoittaako tämä että voin ignorettaa henkilön niin ettei se näy mulle mitenkään?

Jos ignooraan jonkun...mitäs jos ketjussa joku jota en ole ignoorannu vastaa tälle ignoretetulle, miten se näkyy mulle?

Ajattelin kysästä samalla kun muutenkin ooteetä:D
 
Niin no, älä sitten ensin yritä väittää että vain ne (suora lainaus: että joka ikinen jolla on jotakin X henkilöä vastaan tulee varmasti tänne kertomaan "oman kantansa") joilla on jotain sinua/kepsistä/muita nusuttelijoita vastaan tulee tähän kertomaan "kantansa", ja sitten koitat kääntää niin että minä en muka ymmärtänyt... ;)

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Lispetti Näytä viesti
Tällä palstalla otetaan niin henkilökohtaisesti kaikki asiat että joka ikinen jolla on jotakin X henkilöä vastaan tulee varmasti tänne kertomaan "oman kantansa".


Mutta tuon varmasti tiesitkin
Mulla ei ole mitään sinua vastaan, ja vielä vähemmän Kepsistä vastaan (ja Kepu tietää tämän itsekin). Ja silti olen samaa mieltä.




Siis tässä mielessä puurot ja vellit sekaisin:) Eli: No ethän sä ymmärtänytkään:LOL:
 
Peyote
[QUOTE="nuuh";27615690]Taitaa olla kotinusuttelut bannissa niin haetaan täältä vähän kalsarinkostuketta.[/QUOTE]

Tuskin olet ainoa jolle toi on tullut mieleen... Vaikkei noin saakaan sanoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27615695:
monikos tässä ketjussa on kivasti sulle kirjottanu. ei tarvii suuria ennustajan lahjoja kun ennustan että tolla sun tyylillä se OSA häipyy muissaki ketjuissa.
Tosi moni kirjottelee mukavasti ja kivasti, minullekin:)

Jopa sultakin tulee välillä ihan diisenttiä settiä;)
 

Yhteistyössä