Ottaisitko ÄITIYSPAKKAUKSEN, jos on jo lapsia (ja heiltä pakkaus/pakkauksia)?!

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti
tinni
raha summa on 140e.... esikosta otin rahana kun sain tuttavan avaamattoman pakkauksen (vauva kuoli kohtuun 6vkoa ennen la:ta) ja pikkukakkosesta otin pakkauksen... jos kolmonen joskus tulisi ottaisin ehkä pakkauksen koska nyt laitettu kaikki pienet vaatteet kiertoon...
 
joanna
otin esikoiselle,vaatteet oon siitä jo hukannu mutta kynsisakset ja lämpömittari on tallessa. ne olikin ainoot mitä oon tarvinnu.. kuolukselle otin rahana ja otan rahana myös tälle tulevalle vaaville. vaatteita on ennestään paljon,tuli kumpi vaan. enkä mä tykänny ollenkaan niistä pakkauksen vaatteista.
 
Vaatetta on niin paljon ettei tullut mieleenkään ottaa kakkoselle pakkausta. Ainut mikä puuttuu niin kylpylämpömittari ja kynsisakset ovat hukassa. Toisaalta hyvin näyttää lämpötilanmittaus onnistuvan kyynärpäällä ja kynsien leikkuu tavallisilla leikkureilla...
 
vieras
Mä otin molemmilla pakkauksen, -03 ja -07. Mutta näin jälkikäteen ajateltuna, olisi ollut järkevämpää ottaa rahana, koska vaatteita oli valmiiksi jo niin paljon.
 
vieras
Ekalle otin. Jos tämän raskaus onnistuu, niin en taida ottaa pakettia. Tytön vaatteita on hurjasti ja jos on poika tulossa, niin ostan sitten täydennystä.
Toki tytöllekin ostaisin.

Nyt on vauvanvaatteet niin ihania, että eiköhän tuota pakkauksen verran vähintään tule ostettua..

Niin.. onhan se pakkaus paljon arvokkaampi kuitenkin kuin tuo 140?.
 
muori
Ottaisin pakkauksen jo sen kivan makuupussin takia :) Minä olen aina tykännyt pakkauksesta, vaikka -06 pakkaukseen olin kyllä tyytymätön. Johtui ehkä siitä, että meille syntyi tyttö ja paketti oli lähes kokonaan sininen.
 
Otin ekalle ja tokalle.
Kolmas syntyi tokan ollessa 8v, joten otin myös hänelle koska vauvatavaraa ei ollut.
Neloselle en ottanut koska pakkaus oli mielestäni "poikamainen" ja meille oli ensimmäinen tyttö tulossa.
Viitoselle otin pakkauksen koska tämä vieläkin jaossa oleva pakkaus on niin ihana, tarvetta vauvan vaatteilleei ollut..

Eli 5 lasta, neljä pakkausta ja kerran rahana.
 
Meillä on otettu pakkaus jo kahdelle ensimmäiselle lapselle ja jos meille vielä joskus kolmas lapsi siunataan, niin otamme pakkauksen myös hänelle. Aion kerärä lapsille siihen omaan äp kaikkea kivaa ja he saavat sen itselleen vaatteineen päivineen joskus kun ovat isoja.. Näin oli jo anoppini tehnyt ja voi että on ollut ihana pukea nyt meidän lapsille vaatteita, joita jo heidän isänsä on käyttänyt :heart:
 

Yhteistyössä