Pääsin potkaisemaan munille!

  • Viestiketjun aloittaja Veera 16w
  • Ensimmäinen viesti
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kunhan se potkaisu ei ole ensimmäinen keino. Ensin sanoo tiukasti, sitten työntää tyypin pois, sitten kertoo henkilökunnalle (jos on esim. baarissa), sitten viimeisenä vasta väkivaltaa, lähinnä jos on syytä itsepuolustukseen.
Ja tässä, hyvät ihmiset, näette sivistyneen ihmisen.
:flower:
höpöhöpö. naisilla on oikeus puolustaa itseään törkimyksiä vastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kunhan se potkaisu ei ole ensimmäinen keino. Ensin sanoo tiukasti, sitten työntää tyypin pois, sitten kertoo henkilökunnalle (jos on esim. baarissa), sitten viimeisenä vasta väkivaltaa, lähinnä jos on syytä itsepuolustukseen.
Ja tässä, hyvät ihmiset, näette sivistyneen ihmisen.
:flower:
höpöhöpö. naisilla on oikeus puolustaa itseään törkimyksiä vastaan.
Mutta eihän Suomessa ole tapana yrittää ehkäistä mitään. Kaikki hoidetaan aina jälkikäteen. Raiskauksestakin tehdään rikosilmoitus vasta sen jälkeen, kun on ensin annettu raiskata. Jos panee vastaan, niin voi saada itse syytteen.
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Jos se yritti ilman lupaa kopeloida, niin täysin oikeutettu itsepuolustus!
höpö höpö tuomion se tosta saisi.
Ei ainakaan kuuluisi saada! Ensin pitää tietenkin kieltää tiukasti ja vasta sitten saa potkaista, jos vieläkin yrittää kopeloida.
no kyllä kuuluisi saada
Lue lakikirjaa! Kohtuullinen itsepuolustus on luvallista.
juu lue itse niin tiedät mikä on kohtuullista.
Ei siellä niin tarkkaa tekstiä ole, että nivuksille potkimisesta olisi erillinen kohtansa! :xmas:

Järjenkäyttö on kuitenkin pakollista! Omenavarasta ei saa ampua kuoliaaksi.
no munille potkiminen ei ole kohtuullista.
tottakai on. jokainen 1v tietää, että toiseen ei kosketa ilman lupaa, jos on vähänkään kasvateusta saanut. joten jos ei aikuinen mies tiedä missä menee raja alaikäiseen koskemisessa, niin ansaitsisi paljon enemän kuin munille potkun
saunan taakse vaan ja munat ammuttu tohjoksi.
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kunhan se potkaisu ei ole ensimmäinen keino. Ensin sanoo tiukasti, sitten työntää tyypin pois, sitten kertoo henkilökunnalle (jos on esim. baarissa), sitten viimeisenä vasta väkivaltaa, lähinnä jos on syytä itsepuolustukseen.
Ja tässä, hyvät ihmiset, näette sivistyneen ihmisen.
:flower:
höpöhöpö. naisilla on oikeus puolustaa itseään törkimyksiä vastaan.
Mutta eihän Suomessa ole tapana yrittää ehkäistä mitään. Kaikki hoidetaan aina jälkikäteen. Raiskauksestakin tehdään rikosilmoitus vasta sen jälkeen, kun on ensin annettu raiskata. Jos panee vastaan, niin voi saada itse syytteen.
niinpä. näinhän se on. valitettavasti.
 
kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Muakin on usein yritetty syyllistää pahoinpitelystä, kun olen yrittänyt suojella omaa intimiteettiä. Miksi pitäisi antaa hiplata itseään? Kyllä mä mielummin otan vaikka kuolemantuomion pahoinpitelystä.
mäkin ottaisiin jos ei olisi lapsia. onneksi on hyvä mies että hoitaa lapset vaikka vankilaan joutuisi. toisekseen olen jo niin vanha että ei hirveästi ole viime aikoina tuosta kärsinyt.
 
Grace1982
Alkuperäinen kirjoittaja Olen outo:
Miksiköhän mua kiihottaa ajatus, että joku nainen potkaisee minua munille ja päästää kirimään tuskissani maahan? Taidan olla outo.
No hyi! Tuot mieleeni ensimmäisen poikaystäväni, silläkin oli aina samanlaisia toiveita.
 
kkffjj
Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa:
Tälläkin palstalla on puhuttu moneen kertaan munille potkimisesta tai siitä että se on nykyään joku muoijuttu (ilmeisesti onkin..). Suurin osa sanoo että "ei miehiä saa potkia kiveksille" ja että se on kauheaa. Se kipu on kyllä kauheaa jos pusseille tärähtää, mutta väittäisin kuitenkin että kyseinen hupi on sekä hauskaa, että oikeutettua. Mielestäni pallien potkiminen on hyvä ja kannatettava muoti-ilmiö kolmesta syystä.

Ensinnäkin, sekä nainen että mies voi nauttia siitä:

Miehen kannalta kiihottavaa munille potkussa voi olla:
- oleminen alasti naisen edessä, sukuelimet paljaana ja esillä.
- sen potkun odottaminen. kaikki vaistot sanoo että pitäisi suojata muniaan ja poistua tilanteesta, mutta pakottaa itsensa olemaan siinä ja antaa palliensa roikkua paljaana ja suojattomana.
- itse potku. valtava kipu joka lamauttaa totaalisesti ja tiputtaa maahan haukkomaan henkeä ja pitelemään munistaan kiinni.
- ja kun pahin kipu väistyy, jää jäljelle vielä jomotus pusseihin ja koko alavatsaan, joka voi olla myös seksuaalisesti kiihottavaa. erityisesti jos sen jälkeen esim runkkaa ja ruiskii spermat - siemensyöksy tuntuu mahtavalta.

Naisen kannalta kiihottavaa munille potkussa voi olla:
- fyysinen kosketus miehen sukuelimiin.
- "huvi" siitä miten helposti miehen saa tippumaan maahan.
- Miehen ähkimisen, ulinan, vääntelehtimisen, tuskaisten ilmeiden näkeminen.
- ikäänkuin vastine sille että miehet raiskaavat naisia.
- miehisyyden tuhoaminen. riittävän kovat potkut voivat murskata kivekset ja siten elimet jotka tekevät miehestä miehen.
- kavereiden kanssa voi naureskella hauskoista jutuista.

Toiseksi, tosiasia on se, että kivekset ovat kohtuu hyvin suunniteltu eivätkä todellakaan mene rikki kovin helposti, ja pienet vauriot tai pussien sisäiset verenvuodot paranee hyvin eikä mitään vaivaa suvunjatkamisen suhteen tule. Joten, munille potkimisen vakavuutta aika paljon liioitellaan.

Kolmanneksi. Miehet ovat kautta aikain alistaneet naisia, esim raiskaamalla, hakkaamalla tai vaikkapa vain roiskimalla spermojaan naisten kasvoille tai suihin :) joten eiköhän ole ihan kohtuullista että naisetkin saavat vuorostaan tuottaa miehille ikävyyksiä :D

Joten, lyhyesti, kaikki tytöt ja naiset, potkikaa vaan munille niin usein kun siihen tilaisuus tarjoutuu ja pitäkää hauskaa! Ja miehet, älkää olko mitättömyyksiä, kyllä mies aina muutaman potkun palleihin kestää.

(Lainattu: www.itsetyydytys.org/keskustelu )
Putkiaivo,.
 
brad
Alkuperäinen kirjoittaja Veera 16w:
Olen tyytyväinen että pääsin. Jokaisen naisen pitäisi saada tehdä se kerran elämässään ainakin. Ja se jätkä kopeloi ilman lupaa. Ei edes ollut komea. Ja jonne, jos joku sua potkasee munille niin sieltä ei kuule enää turpaan vedellä ainakaan saman tien.
weera..missä asut..tahtoisin että potkit mua munille..mua kiihottaa se et munille potkitaa..laita viestii ni jutellaa paremmin.. oon 20w.. wmax@jippii.fi
 
"minä"
No kukaan ei voi vertailla niitä tunteita.... onko jollain naisella sekä munat että rinnat?
Minua ei olla potkaistu vielä kovaa munille.. yksi tyttö on potkaissut hiljaa monta kertaa eikä se sattunut... mutta luin yhdellä toisella sivulla että munille potkaisemisesta voi joutua kipushokkiin ja ilman hoitoa jopa kuolla... joku hoitsu...
 
Niinpäti
Toivottavasti tämä väkivallan ihannointi ei tässä maassa menisi ihan övereiksi, aika karseata touhu on jo naistenkin puolelta nykyään. Jokaisella on oikeus puolustaa itseään ja estää hyökkäys ennakolta ja minä en ainakaan epäröisi hetkeäkään jos joku kävisi kimppuun, olkoot vaikka nainen.
 
Niinpäti
Ja lisäksi kehottaisin jokaista ottamaan polisiin hanakammin yhteyttä olipa väkivallan tekijä nainen, jos ei ole mitään seuraamuksia väkivallasta me annamme singnaalin, että sellainen käytös on hyväksyttävää.
 
"Cecily"
[QUOTE="Uskomatonta";23326579]Voi miten suuria saavutuksia näiltä naisilta. Ja tommoset saavat vielä lapsia.[/QUOTE]

Vihjailetko, että nämä ''munille potkija'' naiset olisivat huonoja äitejä, jotka mahdollisesti satuttavat vielä lapsiaan. Logiikkasi on naiivia.
 
"minä"
Mä olenkin päässyt lyömään naista nyrkillä turpaan. Ansaitsi sen. Että mä olen kova tyyppi. Onneksi on tällainen palsta, jossa pääsen kertomaan asiasta.

Seuraavaksi ajattelin tehdä jotain muuta..
 
sdfsaf
Tälläkin palstalla on puhuttu moneen kertaan munille potkimisesta tai siitä että se on nykyään joku muoijuttu (ilmeisesti onkin..). Suurin osa sanoo että "ei miehiä saa potkia kiveksille" ja että se on kauheaa. Se kipu on kyllä kauheaa jos pusseille tärähtää, mutta väittäisin kuitenkin että kyseinen hupi on sekä hauskaa, että oikeutettua. Mielestäni pallien potkiminen on hyvä ja kannatettava muoti-ilmiö kolmesta syystä.

Ensinnäkin, sekä nainen että mies voi nauttia siitä:

Miehen kannalta kiihottavaa munille potkussa voi olla:
.... blaa blaa blaa

(Lainattu: www.itsetyydytys.org/keskustelu )
Eli nyt sinä lihava femakko olet sitä mieltä, että nykymies on syypää esi-isiensä aiheuttamiin karmeuksiin? Surkeinta tietämääni logiikkaa. On kuin syyttäisit toista siitä mitä hänen siskonsa on joskus tehnyt!

Vaikka kyseessä onkin provo, se on ihan perseestä
 
MITÄ!?!?
Nyt en oikeesti jaksa ymmärtää tätä paskaa. Onko kenelläkään käynyt mielessä että miehen sukupuolielimet on ulkoiset? EI niin kuin naisilla. Eli jo pelkkä niiden minkäänlainen koskettaminen voidaan periaatteessa luokitella raiskaukseksi. Samalla tavalla kun naisellekkin jos sormet työnnetään emättimeen ilman lupaa tai mitenkään kosketellaan näistä paikoista. Ja sitten kun vielä otetaan huomioon että siinä samalla vielä vahingoitetaan erittäin vakavalla tavalla sukupuolielimiä. Siinä tulee mukaan jo pahoinpitelykin. Että en nyt ihan hepposin merkein lähtis kenkäsee ketään kasseille ellei olisi varmasti äärimmäisen hädän hetki päällä. Että nain ollen jos joku nainen minua esimerkiksi puristaisi perseestä tai muusta paikasta ja hieman ahdistelisi, en riisuisi hänen housujaan ja kenkäsis sinne saappaillani yrittäen vahingoittaa hänen sukuelimiään ja yrittäisi tehdä hänestä naista, joka ei koskaan voisi saada lasta. Nyt kannattaa ihmiset ottaa se kuuluisa järki käteen ja keksiä ensi kerralla kun joku vähän puristaa tissistä, jonkinlainen toisenlainen ratkaisumalli tähän asiaan kuin potkaista munille. Täälä aikaisemmin on tullut hienoja pointteja esille, kuinka tästä tilanteesta pääsisi pois. Eli tiukasti sanoa, työntää pois, kertoa henkilökunnalle (siis jos esim. baarissa), tai perkele vaikka ennemmin lyödä turpaan. Mutta älkää sentään potkasko munille, ellei ole varmasti muuta keinoa.
 
"jorma"
Kiveksille potku on potkun voimasta riippuen niin kivuliasta, että se ylittää ihmisen kivunsieto kyvyn, joka voi aiheuttaa sydän kohtauksen tai jopa kuoleman. Miettikää haluatteko saada tappo-syytteen kiveksille potkusta.
 
Kyllä tuon todella pitäisi olla vasta viimeinen keino. Voin vain kuvitella siitä koituvan tuskan ja jos tulee jälkiseurauksia niin sitä ei todellakaan kopeloinnista ole ansainnut. Mutta ei kellään ole oikeutta toista kopeloida ja se on vastenmielistä.

Itseäni on teininä kopeloitu ja se jätti kyllä pienoisen pelon, mutta en kyllä siinä tilanteessa tehnyt mitään.. ehkä olisi pitänyt potkaista niin tietäisivät irstaat puolisukulaiset olla kokeilematta 12vuotiaalta "onko tissit kasvanut" :/
 
Veera 16w, olet lapsellinen. Toisaalta, sen ehkä voi antaa anteeksi, koska olet tosiaan vast 16w.

En missään nimessä hyväksy kopelointia ja kähmimistä, mutta mietitkö yhtään mitä sinulle olisi käynyt, jos esimerkiksi joku miehen ystävä olisi ollut lähettyvillä ja huomannut tilanteen...?
Siinä olisi pikkutyttöä viety ja loppua en halua edes kuvitella...
Vaikka olisit kuinka oikeassa, voit silti loppujen lopuksi itse olla se johon eniten sattuu...
 

Yhteistyössä