päiväkotitätille lahjaksi:

  • Viestiketjun aloittaja "täti"
  • Ensimmäinen viesti
"täti"
- heijastin
- kukkaravinne
- kortti, jos henkilökohtainen viesti (työtä koskien ;D)
- maustayrtti
- hunajapurnukka
- kurkkupastilleja ja hajustettuja nenäliinoja
- kynttilä ja jouluaiheientulitikkulaatikko
- kauniskantienvihko ja kynä
- esiliina
- kuva -tai ristikkolehti

T: täti, jolta vihjeitä kyseltiin
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
Heijastin todella loistava lahja! =)

Minulle saa tuoda suklaatakin tai itse tehtyjä herkkuja, jos jotain haluaa tuoda. Lasten tekemät kortit on ihania. Mutta mitään ei ole pakko tuoda. Kiitosta olisi kiva kuulla, jos siihen on aihetta. :)

T. Kerhotäti
 
"täti"
- lahjoja on kiva saada ja antaa, ja jotkut vanhemmat haluavat minua jotenkin erityisesti toimikauden lopulla muistaa
- piparimuotti ja servetit lisättäköön listaan :D
- ja listan laitoin, kun sitä minulta pyydettiin
Iloista Joulun odotusta!
 
joulua
Onhan tietysti ihanaa muistaa, en sitä kiellä. Mutta toisaalta miettiikö kukaan sitä antaessaan lahjaa, että kuinka moni muukin pk:n tätejä muistaa ja minne he saavat lahjakasansa kotona mahtumaan ja kun niitä lahjoja tulee jouluisin / keväisin?

Tosin viime vuonna kun vein pienen nyssäkän seurakunnan tädeille kiitokseksi kerhon pitämisestä kerhojen joulujuhlapäivänä, niin en huomannut, että kukaan muu vanhempi olisi vienyt mitään muistamista tädeille. En kyllä ymmärrä, että miksi muut eivät mitään vieneet tai olivatko vieneet jo aiemmin - sitä en tiedä? Mikä yleensä on käytäntönä lahjojen viemisessä - viedäänkö siis vasta joulujuhlapäivänä vai jo aiemmin?
 
Fjuu
Mä taas olen miettinyt, että vienkö kaikille hoitajille yhteisen lahjan ja vielä omahoitajalle oman vai pelkästään omahoitajalle? Kaikki hoitajathan periaatteessa lastani hoitavat eikä vain omahoitaja. On tää vaikeaa. Ennen oli vain pph niin oli helppo.
 
"piip"
Yhteislahja on kiva homma, esim. konvehtirasia kahvipöytään.

Yksi tosi ihana paketti, jonka olen saanut sisälsi piparipaketin, se oli paketoitu nättiin paperiin ja lahjanarussa oli kiinni kaksi minikokoista piparimuottia.

Parasta on silti kun sanotaan kiitos. Joillain vanhemmilla on tapana sanoa "kiitos tästä päivästä/viikosta", ja se on ainakin mun mielestä tosi mukavaa.
 
äitikin
Päädyn itse johonkin ehkä tylsään herkkuun kahvihuoneeseen. Lapsia kahdessa eri ryhmässä joten lahjottavia olisi vähintään 6 & mielellään muistan myös keittäjää
 
vierailija..
Jo vuosia sitten päätin, että aina kun mahdollista, järjestän ryhmässä (oli se mikä harraste/päikky tms) keräyksen ja saadulla rahalla ostetaan kimpassa lahjakortti joko elämykseen tai kauppaan. vaihtoehtoja löytyy ja toistaiseksi ovat aina olleet mieluisia. Miettii vaikkapa muskariopea, jolla yli 200 lasta eri ryhmissä viikon aikana; karua olisi saada 100 suklaarasiaa ja 100 joulukukkaa...
 

Yhteistyössä