Pärjääkö 40-50v mies tappelussa 20-30v miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja Mies matsas
  • Ensimmäinen viesti
Hyvin pärjää
Jos fysiikka on kunnossa ja luone ei ole mikään vässykkä niin mitään estettä viisikymppisellä miehellä ei ole painaa turpaan vaikka useampaakin jätkää kerralla.
 
Oliskohan niin, kuin kuvittelisin, että tällä nuoremmalla saattaa olla raaemmat keinot tappelussa. Vanhempi saattaisi luottaa rehdisti nyrkkeihin, ja pärjätä hyvinkin. Nuoremmalla saattaa kuitenkin olla raaempi, epärehellisempi ja kovempi peli ja lisäksi apuvälineitä. Rehdissä nyrkkitappeöussas uskon, että vanhempi pärjää:)
 
jagusa
Nuorella jalka nouse helpommin, mutta siihen se sitten yleensä jääkin. Kyllä jos mies on niin kuin minä ole nyt - fysiikka kunnossa ja luonteeltani raivopää, niin ei siinä yleensä ole nuoremmilla mitään mahdollisuutta. Tiedän 6-kymppisiäkin joilla nyrkki heilahtaa tosi herkästi ja painavasti ... Se on GAME OVER silloin.
 
.vieras.
Mikä on tämä illuusio "nuorella nousee jalka helpommin"? Siihen jalan nosteluun tarvitaan notkeutta ja sen päälle tekniikkaa, jotta siitä olisi jotain hyötyä. Siihen ei riitä taekwondon peruskurssi.
 
nähty
Okei nuori saa turpaansa koska se on suloinen mamman pikku poika ja ei koskaan varmaankaan nosta koipea paitsi kustessa ehkä meiän kultanuppumussukka ota vähän rahaa ai sä meet hesel okei (ostaa kamaa niinku 5 vuotta tätä ennenkin)
 
jallis
Oliskohan niin, kuin kuvittelisin, että tällä nuoremmalla saattaa olla raaemmat keinot tappelussa. Vanhempi saattaisi luottaa rehdisti nyrkkeihin, ja pärjätä hyvinkin. Nuoremmalla saattaa kuitenkin olla raaempi, epärehellisempi ja kovempi peli ja lisäksi apuvälineitä. Rehdissä nyrkkitappeöussas uskon, että vanhempi pärjää:)
Itse olen tosi raaka viisikymppinen. Puristaisin heti kolmikymppistä munista ja viskaisin lepikkoon ja painaisin kakkoseen.
 
Itse olen tosi raaka viisikymppinen. Puristaisin heti kolmikymppistä munista ja viskaisin lepikkoon ja painaisin kakkoseen.
Hui! :) Mä tällaisena maalaisena ajattelin tosiaan vain rehdinpuoleista nyrkkitappelua, mutta ei sellaisia taida enää edes olla. Nuo kaksi mainitsemaasi mä ymmärrän, mutta toi viimenen nyt ehkä turhaa. Ehkä se noiden ensimmäisten kontaktien myötä kanssasi jo välttelee sua tulevaisuudessa eikä ainakaan halua pimeällä kujalla tulla vastaan;)
 
m1es
Mies, jolla on niin vähän älynlahjoja, että joutuu/haluaa matsata, on surkimus lopputuloksesta riippumatta. Vetoaa toki näihin prinssiä etsiviin sossu-yh-mammoihin, joita ei tuleva itsehankittu nyrkkeilysäkin kohtalo pelota...
 
jallis
Hui! :) Mä tällaisena maalaisena ajattelin tosiaan vain rehdinpuoleista nyrkkitappelua, mutta ei sellaisia taida enää edes olla. Nuo kaksi mainitsemaasi mä ymmärrän, mutta toi viimenen nyt ehkä turhaa. Ehkä se noiden ensimmäisten kontaktien myötä kanssasi jo välttelee sua tulevaisuudessa eikä ainakaan halua pimeällä kujalla tulla vastaan;)
Aivan. Se viimeinen temppu onkin mukana oikeastaan vain huvin vuoksi. Ja jos tuleekin pimeellä vastaan niin jos sytytän sytkärin kasvojeni edessä niin sehän pötkii pakoon jo pelkästä pelästyksestä kun näkee naamani...
 
vierass
Nykyiset noin viisikymppiset ovat sita sukupolvea, jossa osassa virtaa viela junttiloiden huvitukset -veri. Maaseutupitajissa ja pienissa kaupungeissakin oli viela 70-luvulla ja 80-luvun puolella "muotia" etta erilaiset sakit huvikseen pahoinpitelivat toisiaan tai provosoivat sivullisia tappeluun. Jonkun tutkimuksen mukaan talvisodan jaanteet ja maaseudun rakennemuutos vaikuttivat asiaan. Nykyiset nuoremmat ihmiset pitavat sita omituisena. Suomessa ei tappele enaa kuin alkoholisoitunut roskasakki. Nolo aloitus ap. Huomaa etta alkaa ika painamaan.
 
mä tiedän...
Mä tiedän 5- ja 6-kymppisiä äijiä jotka vetävät parikymppisiä jamppoja turpaan vaikka yhdellä kädellä ja sitten mä tiedän 2-kymppisiä jätkiä jotka tekevät saman tempun 5-kymppisille.
 
.vieras.
[QUOTE="no niin";30160946]Ei tollasta voi kysyä!!!
Se riippuu luonteen laadusta fyysisiin ominaisuuksiin.
Sitäpaitsi turpaan mätkiminen on raskasta hommaa, et pitää olla kunto kohdillaan.[/QUOTE]

Puhuu kokemattomuuden syvä rintaääni.
 

Yhteistyössä