Paljonko rahaa seuraavaan tilipäivään kysely

  • Viestiketjun aloittaja kalluppi
  • Ensimmäinen viesti
en kehu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:08 äitee kirjoitti:
Luoja.. eihän tuolla voi selvitä!!! ja jos voi, niin mulle pitää tuo jalotaito opettaa..
Pakastimessa on onneks ruokaa ja leipää jonki verran, ettei tarvii kun maitoo hakea..ja jos jää nii hedelmiä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:10 kalluppi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:07 enpä kehu kirjoitti:
Mut viikko pitäs tallata ja 18eurolla, kuus henkee. :ashamed:
Meillä on menty jopa alle 10 eurolla viikko, myös kuudella hengellä :eek:
onnistuu jos pakastimessa edes jotain (marjoja tms.) ja sit löytyy kaikki perustarpeet kaapista (jauhot yms.)

meillä keitellään puuroja ja soppaa sillo ku tiukkaa tekee sit yks bravuuri on kananmunakastike perunoilla ja ei maksa paljoa :)
hätävarana kannattaa pitää vaikka sämpyläjauhoja ja muita leipomistarvikkeita kaapissa niin saa jotain tehtyä.
 
mulla
180 egee + sukanvarsi, johon kosken vain jos emergency..

Miehellä lisäksi oma tili, josta en tiedä mitään. Yhteisellä tilillä, josta ostetaan ruoat yms. on varmaan nyt n. 400 eur.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:15 en kehu kirjoitti:
Luulenpa että suurimmalla osalla rahat suunnillee menee sillonku sitä tulee...eikä varmaan olla harvinaisuuksia se takia ettei ole siellä sukan varressa säästöjä.
Mulla kyllä on säästöjä, mutta en lue niitä käyttövaroiksi. :D

(jos lukisin, ne menisivät kyllä)
 
kalluppi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:12 Ihmettelee kirjoitti:
Elättekö suurin osa tosiaan kädestä suuhun? Miten tuollaiseen tilanteeseen voi joutua?

Elämä on. Meinaa kallista. Aina tulee jotain odottamatonta, ja asiat ei mee aina niin kuin o suunnitellut. Inhimillistä sanoisin. onko sitten kädestä suuhun, mene ja tiedä. Kaikki ei vain ole niitä hyväosaisia...meit on moneksi =)
 

Yhteistyössä