Palstalaisten tyyliketju

"höh"
Tyylitön on varmaan kuvaavin. Käytän liian leveitä farkkuja ja näytän varmasit 20 vuotta vanhemmalta :( En vaan osaa ja koska painan paljon (yli sata), niin mietin kannattaako edes yrittää nähdä vaivaa? Yritän laihduttaa, joten onko järkevämpää odottaa että painaa vähän vähemmän? Mietin vaan että jos en laihdutuksessa onnistu niin pukeudun loppuelämäni tylsästi ja vanhentavasti..
 
hellsbells
Täältä ei tyylikuvia tipu !! :D Tyyliä ei nimittäin ole. Ostan kaupasta lähes mitä käteen sattuu, ja kaapista puen päälleni mitä ensimmäiseksi käteen osuu.
 


Tossa mun perinteinen tyyli :D Eli käytän paljon farkku tai minihameita, paksuja sukkahousuja/leggingsejä ja oon myös innostunut neulepoolopaidoista :D Haluan näyttää naiselliselle, ja joku aika sitten oivalsin että lyhyet hameet käy mun vartalolle. En luultavasti enää ikinä osta itselleni ainakaan tiukkia farkkuja, joissa näytin ihan kauhealle! :x

muoks. enkä ole raskaana vaikka ehkä sille vähän näyttääkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Trikoomekko pitkän neuletakin ja legginsien kanssa, tai hyvin istuvat farkut ja neule, tai trikoopaita ja neuletakki, tai neulemekko ja legginsit on usein päällä arkena näin loppusyksystä/alkutalvesta. Iltamenoihin samoja mutta vähän juhlavammin asustettuna.

Kesäisin tykkään mekoista- joko pitkistä leveähelmaisista tai polvipituisista trikoisista, pellavahousuista ja kyllä, viime kesänä käytin myös caprimittaisia legginsejä tunikoiden kanssa, vaikkei kuulemma in ole olleetkana pitkään aikaan. Mukavia päällä. :)

Väreistä käytän enimmäkseen tällä hetkellä mustaa, valkoista, harmaata ja punaista. Pidän myös paljon turkoosista ja omenanvihreästä.

Tykkään Indiskan ja Intian basaarin vaatteita, joita käytän yleensä mustan kanssa, tyyliin värikäs alaosa ja musta yläosa tai toisinpäin, ettei yleisvaikutelma mene liian kirjavaksi.

Viihteellä tai keikoilla käytän yleensä isoja korviksia tai näyttäviä kaulakoruja, mutten yhdessä, etten näytä joulukuuselta.

Nuorempana näytin usein riikinkukolta, nykyään tyylini on rauhoittunut aika paljon.:D
 
en jaksa kirjautuu
Mun tyyli on aika perus, samaa sarjaa kuin tunnetuimmilla muotibloggareilla.
Tosin viime aikoina oon koittanu saada vähän väriä vaatekaappiin, tuli ostettua esim. kirkkaanpunainen talvitakki, wuhuu!
 

Yhteistyössä