Petin polttareissa - kerronko ennen vai jälkeen häiden?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Kavereille en ole kertonut mitä tapahtui silloin, eivät arvaisi. Koska jäin yksin olohuoneeseen. Muut menivät nukkumaan niitten jätkien kanssa, jotka lähtivät mukaan kyliltä. Saattoi olla yksi niistä ja suuteleminen tuntui silloin hyvältä vaihtoehdolta, koska minulla ei ole mieshistoriaa nimeksikään. Jotain tyhmää ajattelin, tiedän sen. Tarkoitus ei ollut mennä pidemmälle eikä kai mentykään,koska housut jäi jalkaan. Heräsin yksin ja oksensin. Vieläkin pää kipeänä.
 
"..."
Sanoisin, että anna olla. Itse en haluaisi kuulla, jos mieheni olisi polttareissa moista kähmimistä harrastanut. En tosin pitäisi sitä asiana, jonka vuoksi häät peruisin.
 
"Vieras"
Kyllä tuommoinen asia on kerrottava heti! Sulhasella on oikeus päättää,haluaako lupautua sinulle Jumalan kasvojen edessä koko loppuelämäkseen. Toivottavasti sinussa on naista kertomaan!
 
"mies"
[QUOTE="vieras";29074137]Just joo, onneksi sä oot niin paljon parempi ja fiksumpi ihminen :flower:

Polttarit. Mistä sä tiedät millaista ohjelmaa ja juominkia ne kaverit on morsmaikulle tuputtaneet, kun on noin kivat kaverit että jättävät sitten vielä omilleen liian humalaisen juhlijan?[/QUOTE]

Ihminen erehtyy, mutta sen piikkiin ei voi laskea pettämistä häiden aattona. Yksinkertaisesti rakastava ihminen, jolle toisen asemaa voi verrata aurinkoon elämässä, ei petä häntä. Se olisi absurdia.

Kannattaa pitää tietyt asiat pyhinä, on neuvoni.
 
"vieras"
Kuvottavaa.
Kyllä mä aivan satavarmasti katkaisisin välit koko kumppaniin jos myöhemmin selviäisi, että tuollaista olisi tapahtunut.
Jos kunnioittaisi mua edes vähän, kertoisi ennen häitä ja jättäisi mulle valinnan haluanko mennä pettäjän kanssa naimisiin.
Voi olla että juttu annettaisiin anteeksi mutta se että tietoisesti jättää tuollaisen asian kertomatta hääpäivänä, on kyllä jo niin itsekkyyden multihuipentuma ettei mitään järkeä.
 
"mies"
Minä en voisi enää koskaan katsoa naistani silmiin, jos olisin pettänyt häntä toisen kanssa. Ja pettämistä on minulle suuteleminen ja koskettaminen intiimialueelle.

Tavallaan tässä tullaan siihen, millaisia ihanteita ihmisellä on rakastamisesta ja rakkaudesta. Uskon, että suuret ihanteet yhdistettynä kovaan työntekoon käytännön tasolla ovat pitkien, onnellisten liittojen salaisuus.
 
"vieras"
No tommonen kähmiminen ei minusta ole maailman- tai suhteen loppu. Kun kuitenkaan et aio tavaksi ottaa ja tuo oli kännisen pöljä päähänpisto. Mutta millaiset polttarit teillä muuten oli, jos kaikki kuskaa jotku jätkät mukaan yöksi? Siis oliko muut varattuja vai sinkkuja? Ja tuo miestenmetsästyskö oli illan pääohjelma?
 
Ei tee huonoa ihmistä, mutta ei tuo nyt varsinaisesti hyvä lähtökohta avioliitolle ole.

Kannattaakohan sinun vielä avioitua, kun selvästi koet jotain viehtymystä testailla vielä vähän muitakin miehiä?
Se on aika hemmetin iso päätös, siis avioliitto. Oletko oikeasti valmis sitoutumaan loppu elämäksesi siihen yhteen ja samaan mieheen?
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"mies"
Silti pidän ap:ta inhimillisenä ihmisenä ja uskon häneen sattuvan asian. Se on merkki siitä, että kaikki ei ole hänellä menetetty. Kuitenkin kehoitan ap:ta kantamaan vastuunsa puolisonsa edessä eli kertomaan rehellisesti. Totuus vapauttaa.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";29074186]
Tavallaan tässä tullaan siihen, millaisia ihanteita ihmisellä on rakastamisesta ja rakkaudesta. Uskon, että suuret ihanteet yhdistettynä kovaan työntekoon käytännön tasolla ovat pitkien, onnellisten liittojen salaisuus.[/QUOTE]

Niin. Erilaisia olemme kaikki ja hyvä niin. Minusta seksi ja rakkaus voivat olla kaksi täysin erillistä asiaa. Voi olla seksiä ilman rakkautta, rakkautta ilman seksiä, ja sitten rakkausseksiä.
 
:(
[QUOTE="vieras";29074179]Kuvottavaa.
Kyllä mä aivan satavarmasti katkaisisin välit koko kumppaniin jos myöhemmin selviäisi, että tuollaista olisi tapahtunut.
Jos kunnioittaisi mua edes vähän, kertoisi ennen häitä ja jättäisi mulle valinnan haluanko mennä pettäjän kanssa naimisiin.
Voi olla että juttu annettaisiin anteeksi mutta se että tietoisesti jättää tuollaisen asian kertomatta hääpäivänä, on kyllä jo niin itsekkyyden multihuipentuma ettei mitään järkeä.[/QUOTE]

Oon itsekäs koska häihin on satsattu niin paljon ja haluan tosissaan naimisiin tuon miehen kanssa </3
 
:(
[QUOTE="mies";29074186]Minä en voisi enää koskaan katsoa naistani silmiin, jos olisin pettänyt häntä toisen kanssa. Ja pettämistä on minulle suuteleminen ja koskettaminen intiimialueelle.

Tavallaan tässä tullaan siihen, millaisia ihanteita ihmisellä on rakastamisesta ja rakkaudesta. Uskon, että suuret ihanteet yhdistettynä kovaan työntekoon käytännön tasolla ovat pitkien, onnellisten liittojen salaisuus.[/QUOTE]

Kyllä mullakin on ollut kamara morkkis eikä krapula helpota asiaa. Oon aikeissa kertoa mutta nytkö...hetikö..
 
"vieras"
Oon itsekäs koska häihin on satsattu niin paljon ja haluan tosissaan naimisiin tuon miehen kanssa </3
Tuskimpa liitto kestää.
Jos oikeasti haluaisit ja olisit ehdottoman varma että haluat tuohon mieheen sitoutua, et todellakaan olisi pettänyt tätä etkä varsinkaan POLTTAREISSA(tsiisus!).
Selvästikään et aidosti miestä rakasta tai kunnioita, eikä se ole mitenkäänpäin hyvä lähtökohta avioliitolle.
 
"vieras"
Kannattaakohan sinun vielä avioitua, kun selvästi koet jotain viehtymystä testailla vielä vähän muitakin miehiä?
Se on aika hemmetin iso päätös, siis avioliitto. Oletko oikeasti valmis sitoutumaan loppu elämäksesi siihen yhteen ja samaan mieheen?
No mut tavallaan polttarit on se viimeinen juhla ennen vakiintumista, että onko se kumma jos siinä tulee mieleen kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen? ;)

Ja ei ilmeisesti ollut, kun kaduttaa. Vahvisti vaan päätöstä siitä, että se tuleva aviomies on paras ;)
 
"mies"
[QUOTE="vieras";29074201]Niin. Erilaisia olemme kaikki ja hyvä niin. Minusta seksi ja rakkaus voivat olla kaksi täysin erillistä asiaa. Voi olla seksiä ilman rakkautta, rakkautta ilman seksiä, ja sitten rakkausseksiä.[/QUOTE]

Olen jokseenkin samaa mieltä tarkennuksella, että seksi ilman rakkautta ei voi päteä, jos olen jo rakkaussuhteessa. Lisäksi määrältään liian seksikeskeinen kanssakäyminen on nähdäkseni vahingollista, etenkin monen kanssa. Ihminen on hirveästi muutakin seksin lisäksi ja se voi unohtua, jos on vain pelkkää, etenkin mekaanista (=erotiikatonta, epäesteettistä), seksiä.

Eli tavallaan

SEKSI
I
EROTIIKKA
I
RAKKAUS
I
YSTÄVYYS

on paljon "turvallisempi" ja ehkä kokonaisuutena myös tyydyttävämpi kuin

SEKSI

yksinään. Vähän kuten puu on muutakin kuin hedelmänsä.
 
:(
[QUOTE="vieras";29074191]No tommonen kähmiminen ei minusta ole maailman- tai suhteen loppu. Kun kuitenkaan et aio tavaksi ottaa ja tuo oli kännisen pöljä päähänpisto. Mutta millaiset polttarit teillä muuten oli, jos kaikki kuskaa jotku jätkät mukaan yöksi? Siis oliko muut varattuja vai sinkkuja? Ja tuo miestenmetsästyskö oli illan pääohjelma?[/QUOTE]

Oli tavalliset polttarit, koska itse en kaivannut extremeä. Syötiiin ensin hyvin, mutta sitten minut juotettiin kunnolla ja lähdettiin kylille. Siellä tein niitä polttarijuttuja ja minua kuvattiin..En pysty kattoo videota,näkyykö siellä sitä miestä. Osa kavereista vapaita, osa varattua,mutta tarkoitus ei ollut miesten metsästys.Muistaakseni sinne kämppään lähti kuitenkin enemmän jätkiä ku meitä oli:( kaikki naiset eikai tullu sinne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29074213]Tuskimpa liitto kestää.
[/QUOTE]

Eikö ne tsäänssit ole nykyään 50/50, että saatat olla jopa oikeassa :D

Ja tuskin kaikissa noissa 50% avioliitoissa jotka eroon päätyvät, on syynä pettäminen. Ehkei niissäkään ole naimisiin menty ah niin ylevistä syistä kuin ikuinen, kaikenkestävä rakkaus.

Ja niissä, jotka kestää, saattaa olla jopa pettämisiä tapahtunut, mutta liitot jatkuu vaan, koska side on niin vahva ettei sitä joku hairahdus voi katkaista.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";29074222]Olen jokseenkin samaa mieltä tarkennuksella, että seksi ilman rakkautta ei voi päteä, jos olen jo rakkaussuhteessa. Lisäksi määrältään liian seksikeskeinen kanssakäyminen on nähdäkseni vahingollista, etenkin monen kanssa. Ihminen on hirveästi muutakin seksin lisäksi ja se voi unohtua, jos on vain pelkkää, etenkin mekaanista (=erotiikatonta, epäesteettistä), seksiä.

Eli tavallaan

SEKSI
I
EROTIIKKA
I
RAKKAUS
I
YSTÄVYYS

on paljon "turvallisempi" ja ehkä kokonaisuutena myös tyydyttävämpi kuin

SEKSI

yksinään. Vähän kuten puu on muutakin kuin hedelmänsä.[/QUOTE]

Enpä voi vastaankaan väittää ;)
 
"mies"
Kyllä mullakin on ollut kamara morkkis eikä krapula helpota asiaa. Oon aikeissa kertoa mutta nytkö...hetikö..
Kyllä sun kannattaisi. On hyvä että olet pahoillasi asiasta. :) Se osoittaa että sulla on jäljellä tuntoa siitä, mikä on oikein ja mikä ei.

Sinäkin olet vain ihminen, mutta ajattele kuinka raskas asia tuollainen on ihmiselle, joka haluaisi rakastaa sua elämänsä. Kuinka pahalta sellainen hänelle tuntuu.

Jos kerrot asian nöyrästi pahoitellen, miehesi voi antaa anteeksi. Kertomatta jättäminen vain alkaa painaa sisintäsi ja silloin on vaikea olla hetkessä, olla rehellinen.
 
[QUOTE="mies";29074196]Silti pidän ap:ta inhimillisenä ihmisenä ja uskon häneen sattuvan asian. Se on merkki siitä, että kaikki ei ole hänellä menetetty. Kuitenkin kehoitan ap:ta kantamaan vastuunsa puolisonsa edessä eli kertomaan rehellisesti. Totuus vapauttaa.[/QUOTE]

Omaa oloaan ny ei ainakaan kannata "helpottaa" sillä, että kaataa toisen niskaan sangollisen paskaa.
 
Anteeksi, en ehtinyt lukea koko ketjua, mutta kommentoin kuitenkin.. Musta kyllä kummallista, jos morsian on juonut itsensä tolkuttomaan tilaan eikä kukaan ole pitänyt morsiamesta huolta. En ole koskaan ollut sellaisissa polttareissa, jossa ei ole ketään sellaista paikalla, joka katsoisi morsiamen perään, yleensä se on kaaso. Tai ainakin niillä kerroilla, kun olen itse ollut kaaso ja järjestänyt polttarit, olen kokenut olevani vastuussa morsiamesta. Surullista siis tosiaan, jos näin on päässyt käymään ja olen pahoillani tilanteestasi. En itse pystyisi pokkana kävelemään alttarille valkoisissa, jos en kertoisi tulevalle miehelleni tapahtuneesta.
 

Yhteistyössä