Pikaisia ideoita 10- vuotis kaverisynttäreille.....

Kekkereiden kesto on kaksi tuntia.

Mä olen ihan hukassa näitten ipanoiden kanssa- eikä nuo 10 vuotiaat nyt enää ole ihan ipanoitakaan, eikä oikein vielä isojakaan, jotain siltä väliltä. Leikit ei oikein enää innosta ja tuntuu että kaikki on joko tyhmää tai lapsellista.

Vanhasta kokemuksesta tiedän että tämä kaveriporukka ei tyydy 'pelkkään', eli keksimään itse jotain kivaa (kuten minun lapsuudessani synttärit vietettiin :D ).
Wiin ajattelin viritellä alakerran isoon telkkariin mutta sen pidemmäs mun ajatukset eivät ole venyneet.

Kakun riipaisin äsken uunista, Punnitse ja Säästä kaupan hyväskää on haettu ja sodastreamiin hankittu uusi patruuna. Pieniä kolmioleipiä ja cocktailpiirakoita on suolaisena. Kahden sorttimentin keksejä myös.






Tytär heitti tämän mun harteilleni :O Luulis senkin nyt äitinsä tuntevan........ 'keksi jotain kivaa' :O
 
Heiii...meniskös semmoinen blingbling- sessio eli hankkisit pieniä kynslakkoja pari kolme eri väristä ja siihen sitten niitä liimattavia timangijuttuja..pitäisitte semmoset "lady like"- tuunaukset...

Ja toi omien herkkuannosten väsääminen on myös kiva ohjelmanumero...eli juurikin jotain jädeä kehiin tai vaikka muffinssit ja siihen oheen vain laitat mahdolliset tilpehöörit tyrkylle :p

Ja siis aikataulunahan sulla oli vissiin se perinteinen "meillä on just nyt tänään pilleet"- aatos :rolleyes: :D....:hug: tsemppiä - kyllä sä nämä klaaraat :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;29055135:
Heijastimet?

Tuunaten vai ihan alusta asti?

Idea on hyvä, epäilen vain löydänkö täältä perähikiältä tarvikkeet. On jäänyt jälleen viime tinkaan koko homma....
Meidän kylän pikkukaupat ainakin myy liimattavaa heijastinkangasta, on tosin aika hintavaa. Siitä johki kankaalle/huovalle kuvio, vähän ompelemalla helmiä tms hilettä ja hakaneulaan langalla roikkumaan. Osaavat kyllä itekin, kun levität kamat vaan valmiiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;29055213:
Viimevuotiset meni ihan mönkään.

Jotenkin mut taas saatiin ylipuhuttua tähän showhun mukaan.


Kynsilakka timanttipilleet kuulostavat just hyviltä.
...nämä synttärikekkerit ovat kyllä kaikkinensa melkoisen arvaamattomia suorituksia, vaikka kuinka mukamas olis varautunut kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan, niin silti saa huomata, että taas oltiin kaukana strömsööstä :hug: :D... Mutta ei aina voikaan onnistua ja mennä putkeen, ne menee just niin kuin on mennäkseen.

Uskallan kuitenkin sanoa, että tänä vuonna teillä on ihan eri meininkiä tiedossa :)

Yritä ottaa kaiken tilannepäällikkyyden keskellä rennosti :hug:....ja huokaise syvään, kun se on ohi :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29055154:
Omien jäätelöannosten teko on olluut ihan kivaa. Tosin oon jäkättänyt vieressä, että ne pitää pystyä syömäänkin. Sekaan kun menee kaikki kastikket, nonparellit, keksit ja limutkin lopussa
Mulla oli kerran idea, että tekevät itse omat kakkuannoksensa... ei kovin hyvin onnistunut, mutta kyseessä olivatkin pojat :D Olivat vähän öööö, mitä tässä pitäisi tehdä ja tylsää...! :D

Tytöillä vois onnistuakin... eli mulla oli siellä tarjolla kääretorttupohjaa leikattuna palasiksi, kostukkeita, hilloja ym. täytevaihtoehtoja, koristeita ja kermavaahtoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Blue
Meillä tehtiin pizza- ja jääteläbuffet, eli tekivät itselleen pizzat ja jäätelöannokset.

Kasvomaalaukset on kiva juttu. Mites joku näytelmänteko jonka sitten videoit (ja jos olet oikein uuttera niin poltat sitte jokaiselle vieraalle)? Kynsihomma on hyvä juttu.
 
Näytelmät jätän suosista väliin, ihan niin hyvä mutsi mä en ole :D
Eikä meillä olis mitään taltiointivälinettäkään...

Pizzajuttukin kuulostaa hyvältä, pitää muistaa vastaisuudessa. Eilen oli sukulaissynttärit, joten suolaista tarjottavaa jäi runsaasti, marttahenkisenä äitinä tarjoan ne.
 
KIITOSkiitoskiitoskiitos




Pikainen suunnitelmien (anteeksi, minkä suunnitelmien?? ) muutos, pizzapuffet toimi erinomaisesti.
Hätäpäissäni löysin marketista hohtavia tikkuja jotka sai väännettyä rannekkeiksi (hämärä muistikuva että joskus muinaisessa nuoruudessa olen saanut moisen baarissa ranteeseeni) joita viuhutellen nuoriso mellasti pitkin pimeää puutarhaa.

Mä selvisin.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
tjaah
Lämpimät onnittelut selviytymisestä ja hatunnosto!

Kyl me äidit ollaan ihmeellisiä. Järjestetään aina noita kaameita lastenkutsujakin. Mutta kyl ne lapset siitä kasvaa. Kun ne on 24 ja 26 ei enää äitiä tarvita kutsujen järjestelyissä...
 

Yhteistyössä