PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

Ihanaa Hani, ONNEA!!! Ja Lattea onnittelen myös vielä varuiksi, kun en muista että olenko jo tässä pinossa onnitellut. JEEE! KIVAA! Oon niin onnellinen teidän puolesta!! :heart: :heart: :heart:

Mä sitten kuitenkin menin eilen negan testaamaan, vaikka mun laskujeni mukaan oli dpo 10 vasta :ashamed: . Itseasiassa ihan siksi tesstasin että sain sitten hyvällä omalla tunnolla ottaa vähän sidukkaa kaverin illanistujaisissa :p . Tänäänkin olis pirskeet tiedossa myös, vieläköhän pitäis tänäänkin testata, kun olo on kyllä ihan niinkuin olis raskaana??!! :eek: Oikeesti mulla on kyllä oikee valeraskauksien kuningatar kylässä jos menkat ensi viikolla alkaa. Tietyt ruuat etoo, lämmöt tuntuu olevan korkealla, eilen järjestin sitten oikeat volinaitkut kun tuntui että koko maailma kaatuu päälle. Mieskin siihen jo sitten totesti, että taidat sinä kyllä nyt raskaana olla... Onko mahdollista saada edes haamujen haamua tikkuun dpo10? Vai oliko tuo selkeä nega nyt sitten kuitenkin siks että en ole raskaana. Voi hitsi, mitenhän sitä jaksais kärvistellä ensi viikkoon... :xmas:

Ja tervetuloa vielä kaikille uusille!! :wave:


Terkuin malttamaton Talvitie :saint:
 
talvitie mun noista dpo:ista ei oo tietoakaan,mut mä testasin myös tässä kierrossa negan. tän toisen testin tein nyt tosiaan ihan siks ku se lääkäriaika mulla on ens viikolla.
et kyllä uskon että toivoa on vielä sulla!!!
 
heipsis tänne kaikille ja onnea jos ollaan plussailtu... :D :heart: nyt olis kp27/26-28 menossa...eilen tein tetin mut negaa se näyttää... :( tänään kun pyyhin vessassa käydessä niin tuli ihan vähän tuskin silmällä erotettavaa vaaleanpunaista valkovuotoa mutta muuten ei ole tullut.. kai se täti sieltä sittenkin tulee... :/ :( hitsi alkais ennemmin sitten nopeasti ettei tarveis miettiä tuleeko ne vai ei... :/ onko muilla tietoa tosta vuoto hommasta että heitänkö pyyhkeen jo kehään ja odotan ensikiertoon...?
 
Tervetuloa Nova! :wave: Tuolta ekan sivun listalta voi vakoilla, kuinka mones yrityskierto kullakin on meneillään ;) Eli yk = yrityskierto.
Meillä tärppäsi esikko käytännössä yk 3:lla. Nyt oon pari kertaa raskautunut pikkukakkosta kuumeillessa mutta papuset eivät ole valitettavasti pysyneet kyydissä. :(

Latte juu kyllä täällä on lupata hengata niin pian kuin vain haluaa :saint: :heart:

neiti21wee ihana toi sun taikausko-juttus :D juu saat itse laskeskella =) :hug:

Ai miten ihanaa Hani- :heart: :) Oon tosi iloinen sun puolesta! =) Ihanaa pikkukakkosen odotusaikaa sulle :heart:

Talvitie Sulla kuulostaa oireet lupaavilta! =) Toivottavasti on sitä itseään :heart: Toi volinaitku oli niin osuvasti sanottu :LOL: Samanlaista on tavattu myös tässä osoitteessa plussakierroissa... :)

mami87poika-04 kurja juttu tuo nega testi :hug: ikinä ei kannata heittää kirvestä kehään eikä pyyhettä kaivoon ennen kuin menkat ovat todistettavasti ilmestyneet =)
 
AAM
Hani- varovasti onnittelut täältäkin :) :heart: :flower: :hug:
vaikka ei ovista bongattu niin se oli joku hiljainen munasolu joka siellä purjehti ei pitäny mtn kipuilua ittestään :D hiippaili salaa ja varoen... B)
 
Johan alko plussia sadella tähän pinoon. B) Onnea kaikille, varsinkin kauemmin yrittäneiden puolesta oon tosi tyytyväinen.

Koska Talvitie meinaa testailla uudestaan?

Kesis, vuotosiskoni! :D Sulle mun piti sanoa yksi juttu, kun mietit muutama sivu takaperin että miten sitä vielä jaksaa ja uskaltaa yrittää kahden km jälkeen. Mun vanhemmille on käyny just noin niinkuin teille. Ensin saivat esikoisensa, jonka jälkeen kaksi keskenmenoa. Äitikin sanoi, että oli siitä suosta vaikea nousta. Mutta mulle on hurja ajatus jos he olisivat jättäneet homman siihen, silloin nimittäin mua ei olisi. Tältä pohjalta mä haluan rohkaista sua, mun vanhemmilla kolmas kerta toden sanoi! :hug:


Allusmamma mulla oli RFSU:n ovistestit käytössä. Ensi kiertoon hankin kyllä joitain muita, en oikein nyt luottanut noiden toimintaan.


Mä en sitten saanut sitä plussaa ovistikkuun lainkaan. :/ Perjantaina viiva oli vahvimmillaan, ja eilen taas haaleampi. Mutta. Jos mulla ei ollut eilen ovis, niin sitten mä en kyllä tunne kroppaani lainkaan. Kaikki oireet viittas siihen että oli. Ehkä mä sitten vain missasin sen korkeimman lh-huipun. Enpä tiiä, nyt ei auta kuin odottaa.
 
netskuli: Siis mitä, häh?!?!! Plussasitko sinä!! ONNEA ONNEA!! Ihan puskista plussasit ;).

Cassy: Testasin vielä eilen illalla uudestaan kun taas olin rimpsalle lähdössä ;) mutta selkeä nega sieltäkin tuli. Niin kovin ärsyttää nuo negat, että ellei menkat ala, niin seuraava testaus menee kyllä sitten loppuviikolle (jos vaan suinkin maltan... :whistle: ) Tiistaina tulee kaksi viikkoa oviksesta, joten menkkojen pitäis kaiketi alkaa keskiviikon paikkeilla. Mutta jos tosiaan menkkoja ei kuulu niin vois yrittää malttaa tuonne torstaihin tai perjantaihin. Just äsken tarkistin, että esikoisesta oon plussannu rv 4+4 (eli 4pv oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen) ja sillonkin viiva oli aika haalea.

).(
Tänään ei oikeen ole ollut mitään oireita, ei edes mikään volinaitkuolo ole ollut ;) . Valmistaudutaan siis menkkojen alkuun vaikka takaraivossa silti hiipii pieni toive... :saint:
 
hani ja netskuli onnea onnea!!!!!! :heart: :heart: Liimaa ja tarroja ja kaikkia mukaan! :flower:

Nyt mulla on kyllä ovis aika käsillä, kp20 menossa. Vatta kipee alhaalta kolmatta päivää ja limat vaikuttas hyviltä. Mutta sanokaas miten saan tuon miekkosen kellistettyä taas?? Tässä ollaan varoiksi peittoa heiluteltu monta päivää mutta jaksaiskohan se vielä tänä iltana...jos huomean olis välipäivä :saint:

Nova esikko sai alkunsa tokasta kierrosta, pilsuja olin syöny pari vuotta. Nyt mulla on nii kauhia vauvakuume että se on mielessä ihan koko ajan, oon ihan paineissa miten tuon miehen saa kellistettyä taas :p Että jos tänään olis vaikka se ovispäivä...hohoi..pitäs rauhottua. Tsemppiä sulle kovasti!
 
hani ja netskuli, kamalasti onnea plussasta!! :flower: :heart: Ja talvitielle peukutusta että plussa tulis sinnekkin =) Täällä ollaan yhä ja edelleen menkkojen kourissa!
Alkais pikku hiljaa riittämään, nyt on kestänyt tasan viikon eikä mitään merkkejä että edes olisivat loppumassa :x Nyt siis ensimmäiset normaalit menkat pilsujen lopetuksen jälkeen, että kai ne vähän sekasin on vielä.. Olis vaan niin ihanaa päästä jo uuteen kiertoon yrittämään josko tärppäis :) Oviksesta kyllä varmaan tule olemaan mitään tietoa kun tää kiertoki nyt venähti, enkä ole sitä ennenkään oikein huomannut. Tikuttelemaankaan en viitsis alkaa.. Katsotaan nyt miten käy. =)
 
Onnea netskuli plussasta! :flower: :)

Cassy :heart: Kiitos sanoistasi :) Niin se tosiaan on, täytyy vaan ryhtyä taas tähän "leikkiin" riskeineen kaikkineen, kun sitä toista lasta toivoo... :snotty: :heart:
Mä oon ihan varma, että sulla on just ollu se ovis :saint: Uskon, ettet vaan ehtinyt napata sitä testiin; mulla nimittäin on käynyt usein samalla lailla ja pidän itselläni jo melkein yhtä vahvoja viivoja plussana ;) Esikoisen tärppikierrossa tikuttelin kans, silloin sain kans vain melkein yhtä vahvat viivat, mutta tärppi tosiaan kävi. Meillä on katsos vaan lännen nopeimmat ovikset, joten niitä ei aina ehdi tallentamaan testeihin :D

Talvitie pahoittelut negasta, mutta ei tosiaan vielä mitään ole menetetty! =)

äitikompleksi keksi jotain repäisevää ja tavallisesta poikkeavaa ;) En kehtaa tässä ideoida sen enempää kun ei tiedä kuka näitä juttuja lukee :D

aurinkoinen äityli pahoittelut tädin yllätyksestä :hug: Tsemppiä rankan kuuloiseen työrupeamaan!
 
kesis se siitä miehen kellistämisestä, se painu just kalaan ja tulee vasta yöllä ko mie jo koisaan |O Ehkä parempi näin, eikö sitä sanota että ei joka päivä pitäs hommailla nii raskautuu paremmin :whistle: No eiköhän huomena taas peitot heilu ;)
Mie alan nyt silittään pyykkiä, ja ajattelen jotaki ihan muuta ko vauvahommia.... :headwall:
 
Tää ei pääse yrittämää ikinä näillä näkymin. Koitin taas soittaa aikaa kierukan poistolle, ja nää fiksut tuolla lääkärissä sanoivat että menee elokuulle ennenku saa aikoja tommosille. Akuutit tapaukset hoidetaan, mut ei muita. Teki mieli sanoo et minähän OON akuutti tapaus, tahon sen vauvan nyt enkä miljoonan valovuoden päästä :D
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
http://www.aijaa.com/img/b/00149/2382173.jpg

tossa ois kuva tikusta, sori et on sumea kun on kännyllä otettu
:ashamed:
kyllä tua ihan selkee on.
tollanen viiva mulla tuli tuosta tytöstä kans =)

Että onnexolkoon vaan :flower: :heart:
onnea !! :flower: ja hyvää "matkaa" muiden odottajien kanssa :) :) :) :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pandis:
Tää ei pääse yrittämää ikinä näillä näkymin. Koitin taas soittaa aikaa kierukan poistolle, ja nää fiksut tuolla lääkärissä sanoivat että menee elokuulle ennenku saa aikoja tommosille. Akuutit tapaukset hoidetaan, mut ei muita. Teki mieli sanoo et minähän OON akuutti tapaus, tahon sen vauvan nyt enkä miljoonan valovuoden päästä :D
ootko mietiny yksityisellä käyntiä? oisko minkä hintasta siellä?
mä täällä kuumeilijoissa vielä seikkailen kun en uskalla viel odottajiin mennä =)
 
onneea plussanneille :heart: :hug:
täällä oli kaik raskausoireet ja olin varma että plussan saan.. :/ menkat alko 3päivää aikasemmin.. ja semmost tuhrutust tullu nyt eilisest asti... :( v*tuttaaaaa, ja ajattelin jo et luovutan.. saa kattoo nyt... huhhuh.. eli saa päivittää kp 1 :ashamed:
 
Nemu: voi harmitus :hug:

Minäkin täällä henkisesti valmistaudun menkkojen alkamiseen. Vähän aikaa takaperin olin ihan varma, että olen raskaana, mutta niin vaan nyt vähän menkkamaisesti jomottelee selkää. Massussa tuntuin eilen noustessa semmosia vihlaisuja (joita muuten tuntui esikoisestakin alkuraskaudessa), saappa nähdä että lienevätkö nämä tuntemukset sitten menkkojen alkamiseen vai mahdolliseen rakauteen liittyviä :heart:. Taidanpa kyhätä ovelle lanketin "ilkeältä tädiltä pääsy kielletty" :LOL: :kieh:
 
AAM
onko teitin mielestä varma ovisplussaus ?


olen sit odottanut koska onnistuisin plussamaan ja nyt sitten onnistui mutta... "asiantuntijan" varmistus ? joltai kauemmin moista harrastaneelta... aikasemmat testit on olleet selkeesti laimeampia tuloksia viivojen suhteen... =) ?
sama kuva on muuten tuolla KM jälkeen jatkussa ne jotka sitäkin lukee.. :whistle:
 
Heipat kaikille!

Hani- :lle ihan hirmuuuusti Onnea, mitä mä sanoin, ei koskaan saa luovuttaa. :flower: :hug:

Nemulle iso voimahali :hug: , mä täällä ootan kanssa menkkojen alkua ja yk:8. :( Yhtään ei oo semmoinen olo et olis voinu tärpätä, en enää usko edes ihmeisiin. :ashamed:

Uusille kovasti tervetuloa, on se hienoo saada aina uusia mukaan kun vanhat poistuu plussapinoihin! :flower:

Sitten kysymys kaikille toista odottaville, eli mimmosia oireita teillä on ollu???
Ihan vaan sen takia kysyn kun joka kuukaus tarkkailee aina kehoaan ja miettii et voisko tää olla sitä itseään, esim. mua mietityttää että onko esim. rintojen arkuus merkki raskaudesta tai siis että tuleeko ne silleen samalla tavalla enää aroiks mitä ekalla kerralla kun nythän ne on jo tavallaan venynny kerran. ;) :LOL:

Sitten ON: kp26 ja ei toiveita.
Pikku ykkönen on korkeessa kuumeess ja nukkunut nyt 12 asti, kurjaa. :'( Siis kuume, ei nukkuminen. Mitään muuta oireta ei oo ja oonko aika ihmeissäni et mitähän tää on. :snotty:

Jeps, mut palaillaan taasen!
 

Yhteistyössä