PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 8

meinas ruoat kärähtää ihan totaalisesti kun sain äsken haamun!!! ja alle testiajan. se oli tollainen halpatestin liuskatesti. mä olen siis niin ymmälläni

et mitä tää nyt on. ihan selvästi se näkyy ei tarvi tirkistellä.

just sovittiin lääkäri ens perjantaiksi ja tutkittais mikä mättää. sit piti vielä tehä varmistustesti ja sain sitte tollasen tuloksen. en usko tippaakaan et oisin raskaana. onko testi viallinen. en uskalla tehdä toista ainakaan tänään. jos oootan pari päivää, HELP MEE!!??
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Hani-:
meinas ruoat kärähtää ihan totaalisesti kun sain äsken haamun!!! ja alle testiajan. se oli tollainen halpatestin liuskatesti. mä olen siis niin ymmälläni

et mitä tää nyt on. ihan selvästi se näkyy ei tarvi tirkistellä.

just sovittiin lääkäri ens perjantaiksi ja tutkittais mikä mättää. sit piti vielä tehä varmistustesti ja sain sitte tollasen tuloksen. en usko tippaakaan et oisin raskaana. onko testi viallinen. en uskalla tehdä toista ainakaan tänään. jos oootan pari päivää, HELP MEE!!??
Hani- toihan ois.... VALTAVAN ihana uutinen :hug: .. oota pari päivää ehkä... sit uskon varmistus.. ellet jo ole juossut apteekkiin hakemaan toista testiä tai pyörtynyt ? :LOL:

Veera :hug: :| voimahali.. eiku uutta settiä perään kun tuntuu sinusta siltä..

Cassy onnea ovisviivoista :) millä testillä teet ? mula on tosiaan noita mammaksi ja kotitestin liuskoja mut kummillakaan en oo saanut kunnollisia tuloksia.. mut niinko sanoit niin ehkei tarttikaan kunnon viivoja vaan hyvän ajoituksen :D Tsemppiä meille muille siis !! :hug: :flower:

Emmie tervetuloa :wave:
imetätkö vielä ? muista että se voi "haitata" tuota raskautumista.. vaikka menkat oiskin.. :) mut eikö joukot mobilisoitumaan vaan.
 
Noppis
Hani- toivon sydämestäni että olet raskaana!!!!!! :heart: Todellakin ansaitset sen jo, kaikkien näiden vaikeuksien jälkeen! :heart:

Veera- voi harmi. :hug: Mut pääset sit mun kanssa samaan aikaan raskautumaan, kun me jätetään ehkäisy taas marraskuussa pois. =) Miksi muuten ei saa raskautua niin pitkään aikaan?

ON: tuntuis, et nyt tulee jo lyhyempi kierto. Kp on kai jotain 11 tienoilla ja limaa alkaa tulla jo ihan kivasti ja munasarjoja on särkenyt. Hyvä merkki. =)

Arvatkaas mitä, me varattiin matka Roomaan elokuun puoleen väliin! :D Ihanaa, kun ei olla vielä matkustettu mihinkään neidin syntymän jälkeen. Neiti pääsee vähän niin kuin yksivuotissynttärilahjaksi katselemaan maailman nähtävyyksiä. :heart:
 
talvitie olisin testannut vloppuna mut en poäässy testaamaan ku tänä aamuna sit täti yllätti! :headwall: :'(

mieski kovasti jo on innostunut, eilenki 2kertaa pupuiltiin. mies jo kyseli et olenko jo pieniin päi ku olis kiva jos tulis se ihana vauva. :heart: mut ei taida tulla.. :'(

niin tosiaan muistatte varmaan ku mul oli se hemmetin hiiva niin piti sit tällä viikolla soittaa sinne papa näyte tuloksista ja olin iha unohtanut ja tänää soitin niin tosiaan tulehdus oli et hiiva ja lisäks joku muuki bakteeri on mut kuuria ei voi aloittaa ennenkui menkat on loppu siis ensviikolla alkaa ja on 10vrk emätinpuikko kuuri! ei kivaa!! :headwall:

sano se täti puhelimessa et pitää hoitaa pois jos teillä on vauva suunnitelmissa.

joten tällästä sit meillä.. noh ja kiirettä pitää täällä! mies ylitöissä 12h ja mulla alkaa ensviikolla ne 12h työpäivät.. :'(
 
Voi Veera.. :( mä tulin kurkkaamaan tänne ja huomasin sun tilanteen. Mä olen tammikuussa saman kokenut ja sain myös piikin. Miten oot voinu,onko kipuja? Mä en saanut mitään raskaudenyrittämiskieltoa,jotenki kuulosti oudolta toi et sä sait noinkin pitkän kiellon. Minkätakia?
 
Siis mulle sanottiin, että kun lääke on joku sama, mitä annetaan syöpäpotilaille.. Se siis säilyy pitkään elimistössä ja voi aiheuttaa kromosomivaurioita jos raskautuu liian pian. Mutta tänään ei kipuja oo ollu, toivotaan ettei tuukaan enää!

Plussatuulia kaikille ja kiitoksia myötätunnosta oikein paljon, oon ihan otettu! Mutta käyn teitä kuitenkin välillä kurkkaamassa ja toivon ettei täällä enää oo tuttuja kun tuun takas! :D
 
Hani,oispa se ihanaa jos plussaa pukkaa sullekkin :) peukutan kyl et viivat vahvistuu! Veera, juu se on sellasta solumyrkkyä kun metotreksaatti. Mä oikein kysyin et milloin saa aloittaa yrityksen taas ja ei esteitä sen suhteen kuulemma ollu. Kropan täyty vaan palautua eka ja menkat tulla.:) mulla nousi hcg arvot sen piikin annon jälkeen ja hitaasti kyllä laskivat. Toivon kaikkea hyvää sulle jatkoon!:)
 
voih jos jos jos...... mä oon kytänny nyt koko ajan sitä testiliuskaa :LOL: :LOL: katotaan mitä mies viivasta sanoo ku tulee kotiin. puhelimessa jo kyl kerroin.
tänään on kyllä ollu hyväpäivä. saatiin meinaa kämppä myytyä vihdoinkin!! velkahelvetti päättyy :D
 
mahdanko pysyä ees housuissani ens yötä :D aamulla meinaan testata uusiksi, kun toi tänpäivänen ei ollu edes aamuvirtsasta. katotaan tiputetaanko mut maanpinnalle. on niin epätodellinen olo et olisin muka raskaana.

sunnuntailapsi tiedän kokemuksesta et sanonta "tuut ihan pian perässä" ei merkkaa mitään kun sitä plussaa ei kuulu. joten en sano sulle niin =) vaan lähettelen täältä paljon jaksamista ja hermoja yrityshommaan. ja tosiaan, ei ole mitenkään varmaa poistunko ees teidän hyvästä seurastanne :heart: :heart:

mut huomiseen ;)
 
Voi hyvänen aika mitä täällä onkaan tapahtunut poissaollessani! =) Mielettömästi onnea Halfcafnonfatlatte plussasta!!! :flower: :) :heart: Ihanaa!! :) Ja saahan Hani- suakin varovaisesti onnitella haamusta?!? :) Siis tosi mieletöntä kaikkien tuskailujen jälkeen, toivottavasti huomenna aamulla saat tajunnan räjäyttävän plussan :D

Pahoittelut Veera-, tosi ikävä juttu... :hug: Mites, laitetaanko sut taustailevien listalle vai kuinka? :heart:

Tervetuloa uusille! :wave:

Yritän saada listan ajantasalle taas, hihkaiskaa jos huomaatte jotain heittoja :snotty: Ja uudet, ilmoitelkaa jos haluatte, että täydennän noita etusivun tietojanne :attn: :)
 
en sitten nukkunut yöllä :LOL:
testin tein ja tulos oli täysin sama kuin eilen. noh tässä täytyy sit vaan kärvistellä vielä vähän aikaa. testien välissä ei kyllä ollut montaa tuntia, mut sainpa toisella samanlaisella testillä myös sen haamun. jos sitä kurvais tänään vielä apteekkiin.
palaillaan :wave: :wave:
 
Ihanaa, Hani-!!!!


Siis eihän tuo testi ole haamua nähnytkään, tuo on aivan selvä plussa!!

Onnea ihan mielettömästi!! :flower: :) :heart: Ihanaa kun laitoit kuvan plussatestistä, musta niitä on aina kiva katsoa ja fiilistellä mukana B) :heart:
 
Ihania uutisia Hani!!! :heart: :flower:

Kiitos kaikille onnitteluista! Taalla minakin yha pyorin, taalla on niin kotoisa olo ja tuttuja juttelijoita...en oikein viela tunne tuota odotuspuolta omakseni...

Hirveasti onnea kaikille tuleviin oviksiin ja :hug: kuukautiset saaneille!
 
Lueskelin pikaisesti jutut läpi viikon ajalta... pahoittelut kaikille tädin tyrmäämille.
:hug: sunnuntailapsi :heart: :heart:

Allusmamma niitä ovistestejä kun pähkäilit, niin pitkin kiertoa saattaa tulla enemmän tai vähemmän haaleita haamuviivoja, joskus vahvempi, joskus taas haaleampi kuin edellispäivänä. Mut sen ovisplussaviivan sitten tunnistaa kyllä, kun se on yhtä vahva kuin kontrolliviiva. :) Mulla yleensä alkaa haamuviiva vahvenemaan päivää (tai kahta) ennen ovisplussaa, sitten se haalenee nopeasti taas haamuksi. Joillain testit voi taas näyttää pari päivää ihan plussaa.

Cassy me mennään nyt sitten ihan samoissa kierron vaiheissa :D Mäkin sain nimittäin eilen tasavahvat viivat ovistestiin... Oltiin reissussa niin eihän mun pitänyt mitään testailla, mut sit laukkuja pakatessa vilkaisin ovistestejä, ja ajattelin, että eihän noi nyt niin paljoa laukuissa paina etteikö niitä vois ottaa mukaan... :saint:

Noppis :hug: Kiva jos kuitenkin jäät taustailemaan :heart: Ja ainahan mielen voi muuttaa :D Teidän Rooman reissu kuulostaa ihanalta :heart: Me tultiin kans just reissusta kaupunkilomalta, oli aivan ihanaa :heart: Kysele ihmeessä jos tulee mieleen jotain kysyttävää matkustelusta pikkuisen kanssa. :)
 
Täällä on kanssa yksi jolla yritys alkaa pian. Vielä olisi viikko pillereitä ja sitten pikkukakkosta yrittämään! Ihanaa! Voi kun tulisi sitten pian raskaaksi!
Moniako yrityskertoja muilla on jo takana jotka pikkukakkosesta haaveilevat? Miten ensimmäisen kanssa tulit raskaaksi pian vai ? :wave:
 
AAM
Nova hellou tervetuloa... :wave:
meillä roiskahti yk 3:sta esikon kanssa, kakkosen kanssa tuleekin näköjään kestämään nyt kaitte yk4 jo ? :| mutta täältä tullaan :D :kieh: pervkele.. ;)

Latte :hug: lähdet ko siltä tuntuu :D
 
onnittelut kaikille plussanneille.


Arvatkaa vaan pysyinkö kieltäytymään hvästä tarjouksesta mistä sai halvalla ovistestejä.. no en.. :D oon sitten yrittänyt ovista bongailla ja eilen sainkin viivan joka erottui selvästi ja kuivuttuaan oli samanvärinen suunnilleen ku setesti viiva mut tänään sitten taas hailakka haamu.. hmm mitähän miun pitäisi ajatella taas.. Eilen kyllä oli kivut sen mukaiset et vois vaikka ovis ollakkii maha oli niin julmetun kipeä ku vain voi olla ja autolla ajo teki jopa kipeeta :eek: no puuhailtu on tänään ja toissapäivänä joten jos ovis oli niin ois pitänyt kyllä olla hyödynnetty.. :D Mutta elkää lisätkö mua listoille kp:neen jos tässä olisi jotain taikaa ku pitää ite laskea aina et mikä kp mahtaa olal menossa :D ennen se oli vaan helppo käydä täältä kattomassa...
 
kyllä se sit täytyy uskoa et ainakin tällä hetkellä olen raskaana :D ostin apteekista vielä kalliin predictor testin ja plussaa näytti. siinäkin kyllä aika hailakka, mut eipä ollu kontrolliviivakaan kauhean tumma täsä versiossa.

ei tää oo alkunsa kyllä pyhästä hengestä saanut, mut en kyl tiiä mistä?? kun en sitä ovista bongannu :LOL: mut tää on niin alussa et kai se oli sit ku olin jo lopettanu tikutuksen.

täytyy toivoa et menee kaikki hyvin ja jos ei mee, niin olen tyytyväinen jo tähän koska ainakin jotenkin näyttää kroppa pelaavan. ja jos tähän on päässy nyt ni varmaan pääsee sit uudestaankin.
 

Yhteistyössä