PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

sulle vastauksista tuhannesti =) Taas hiukkan viisaampana..

Itselläni varmaan hormoonit sekaisin,kun mahaa jomottaa ihan saameristi kait siitä johtuu kun ne pillerit lopetin, Mut kait tää kroppa jossain vaihees normalisoituu!!

Mukavaa loppuviikkoa sulle :heart:
 
tinkerbelle kiitos :)

vaikka, tiedä kuin tässä käy, nyt on tissit kyl tullu illan aikana ihan törkeen kipeeks ja nuhanen olo ollu kans jotain 2-3pv... ja varsinkin aamusin.. mutta ku se haamu oli niin haalee.. hmm... :ashamed:
 
AAM
:wave: kiitokset hoivatoivotuksista, vähän paremmin voin jo :) ... *kaivaakin samalla rollaattorin marraskuun 6:tta varten.. 30 lasissa silloin.. :whistle* eli sori blondie toistaiseksi tulosten varjossa olet tosiaan listan vanhin kaakki :hug: :|
PLussisa onne Nemullekin, ja nyt perhana Lymy :D :kieh: USKO siihen plussaan, harvemmin niitä noi helposti tulee montaa peräkkäin.. :attn: :attn:

Äityli Paaaljon onneeaaaaa vaaaaan, paaaaljooooonn OOoonnneeeaaaa vaaaaan, paaaaljooooon onnnnneeeeaaaa Äityli :) Paaaaljoooon oooonnnnneeeeaaaaaaaaaaaaaaaa vaaaaaaaaan !! *Espoon sorakuoro laulaa* :flower: :flower: :heart: :hug: :hug: :flower:
 
Onnea Nemu ja Tinjamin! Hyvä plussakuu taas tulossa :heart:

Tervetuloa Myräkkä! Hyvä että tulee uusia plussannaiden tilalle, etten jää tänne yksinäni :kieh:

Mulla ihan hirveän negatiivinen olo, oon alkanut käymään jo tuolla lapsettomuus puolella :ashamed: Tänään ovistesti nega (vasta kp 9) ja oon ihan varma etten ovuloi ollenkaan tässä kierrossa!! Minäkö epätoivoinen :LOL:

Olikohan se Tinkerbelle joka jutteli noista alapään asioista :) Mulla tuota limaa tulee kanssa pari päivää ennen ja jälkeen oviksen ja ovisoireet alkaa (jos niitä on) 1-2 päivää ennen kuin edes plussaa ovistestiin. Mutta mulla tosi lyhyt kierto, joten jaksetaan miehen kanssa se maaginen viikko kuukaudessa yrittää :D
 
AAM
sunnuntailapsi älä ala liikoja siellä lapsettomuus puolella ravaamaan.. mä kävin lukemassa siellä parit jutut ja eihän sinne voi jäähä !! :eek: silmät oli punasena parin stoorin jälkeen ! :'(
huom mullahan oli kolme ovuloimatonta kiertoa ennen tätä jossa ovuloin (ja onneksemme raskauduin).. et jos mulla on kolme tyhjää kiertoa ja yksi jossa chanssi niin laskin siitä köyhän matikalla että jopa 25 % mahdollisuus per vuosi raskautua :D :LOL: sillei karkeesti jos tosiaan rytmi on mulla jatkuvasti tuommoinen.... :( oishan se aika kauheeta.
onko kukaan tehnty empiiristä tutkimusta kauemmin yrittäneistä kuinka monta kiertoa on ollut peräkanaa jossa ei olis ovuloinut ?
 
Älkäähän käykö niitä lapsettomuusjuttuja lukemassa, niitä alkaa miettimään ja murehtimaan ihan liikaa :hug:
Ovista kannattaa tikuttaa koko kierron ajan, jos "ovispäivinä" ei ole saanut plussaa. Mie tikutin ovista kp26 asti, kun oltiin menossa PAS:iin ja sillon siis vasta näkyi viiva. Kiireellä ajeltiin klinikalle seuraavana päivänä alkionsiirtoon, ettei menkat kerkee alkaa. Sit pelkäsin pari päivää, että ne alkaa ja alkio huuhtoutuu veren mukana pois, mutta sisällä pysy :) Sit rampattiinkin kolmeen kertaan ultrassa ennen rv.12, kun rupesin vuotamaan, viimesellä kerralla niin, että vessan lattiallekin tippui verta :/ Mutta urheasti pysyi kaveri matkassa loppuun asti :heart: Tai siis sinne viikolle 35 =) Vähän kun oli kiire maailmaan.
Juttu nyt pikkasen rönsyili, mutta pointtina siis se, että jos kierto heittelee niin oviskin voi tulla millon sattuu :|
 
Tänään ClearBlue testi lähes nega. - ihan hailakka haamu kun oikeen valossa kattelee.. Mies näki sen aikansa tihrattuaan...Yritin ottaa kuvaa mutta ei onnistunut.. Ja acon kasetissa on selkeähaamu aivan testiajassa..
Musta nyt vaan tuntuu ettei kaikki ole ihan niinkuin pitäisi - viivojen pitää vahvistua ei haalistua..

Allusmamma, otatko mut pois tuolta plussanneista. Mä taidan toistaiseksi olla vaan "todella epäselvä tapaus" :( :( :( :(
 
Vautsi, mikä plussapuhuri täällä on menossa!
Onnea tuhannesti plussanneille! :flower:

Saattaa olla, että tässä kuussa jää yrittämiset vähemmälle. Ovis on ensi viikolla ja mulla on yövuoroa. Ainut hetki touhuta olis iltasella, mutta mitenkäs se onnistuu tuon 3 veen ollessa hereillä ( lähden töihin, kun poika menee nukkumaan ). Minä en ainakaan pysty keskittymään, kun tiedän, että kohta se poika pölähtää ovesta huoneeseen.
Ja sen lisäks tuntuu, että olisin tulossa kipeeksi. Tuossa keväällä meni yksi kierto ihan pilalle, kun kovan kuumeen takia en edes ovuloinut.

Täti on kuitenkin jo pakannut laukkunsa. Pitkään se vuoto tällä kertaa kestikin, yli viikon! Yleensä ne tädin käynnit on vaan muutaman päivän.

Olen päättänyt, että tässä kierrossa saa kaikki apukeinot lentää nurkkaan. Yhtään ovistestiä en tee, enkä muistakaan konsteja kokeile. Säästetään ne sitten seuraavaan kiertoon.
 
PLUSSA!!!! :D :D

nyt ei tartte tihrustella vaan sen näkee ihan hyvin vaikka vaaleempi onkin ku kontrolliviiva, tein siis hiukan aikaa sitten aconin testin.. mut mä en viel tasan luota siihen et kaik menis hyvin, ollu keskenmeno ni voi tulla toinenkin.. eihän sitä koskaan tiedä.. mut mä ainakin nyt toistaiseksi pysyn täällä!!!

Ainiin mä söin tässä kierrossa ovikseen asti clandin 25:ta Kyllä vissiin auttoi kun ystävänikin söi ja nyt hänkin raskaana!! :)
 
Allusmamma sepä hyvä ku on jo parempi olo

Taitaa mullekkin tulla tuo flunssa ku yöllä oli kuumetta ja vissiin vieläkin :(
Millonhan ne menkat alkaa |O

Sunnuntailapsi ei kannata menettää toivoa!
Me ehdittiin aloittaa jo lapsettomuus tutkimukset ennen ku tulin raskaaksi esikoisesta.Just ku piti mennä takaisin tutkimuksiin ni kappas vain olinkin raskaana ihan yllättäin. =) Vuosi oli kulunut siitä ku aloitettiin lapsettom.tutkimukset.
Niin onhan mulla kyllä todettu tuo Pco mut silti tulin luomusti raskaaksi :D
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja LumiPyry73:
Allusmamma, otatko mut pois tuolta plussanneista. Mä taidan toistaiseksi olla vaan "todella epäselvä tapaus" :( :( :( :(
kuten sulle tuossa monesti jo sanoin :) :hug:
älä liikoja noista testeistä stressaa.. siihen vaikuttaa se kui kauan kusi on ollut kierron pituus jos näyttää, testin herkkyys, yms yms yms.. älä vertaa itseäsi ja omia testejä muiden testeihin.
Paan sut tuonne haamuilijoihin vaikka =) :hug:

Am
 
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:
onko kukaan tehnty empiiristä tutkimusta kauemmin yrittäneistä kuinka monta kiertoa on ollut peräkanaa jossa ei olis ovuloinut ?
Mulla tais vaan ihan alkuvaiheessa olla testin mukaan niin, etten ovuloinut. Aina kun oon käyttänyt liuskoja, niin oon testannu plussan. Mut aina en oo testannu, joten ne voi sit olla niitä ovuloimattomia kiertoja :whistle: Niinpä en usko, että tää johtuis ainakaan kokonaan tuosta ovuloimattomuudesta.

Kiitos tsemppauksesta kaikille! Tää on ihan kauheeta, kun nyt ekaa kertaa panikoin jo ennen ovulaatiota! Eikä ne tutkimukset itsessään ahdista, vaan se et jos on jotain vikaa niin kuinka kauhean kauan sitten saa sitä vauvaa odottaa :|

Lumipyrylle :hug: Eihän se helppoa oo, mutta otahan nyt ihan rauhallisesti pari päivää, kyllä se plussa maanantaina tulee :)
 
Minä PLUSSASIN!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D Ihan äsken.. mammaksin testit tipahti luukusta ja ihan tahalleen koitin.. tuli paljo selkeämpi plussa kun tuosta meiän pojasta vaikka testasin siitä kp42 ja nyt on kp36. Kädet tärisee enkä tiedä miten päin olisin.. nyt menossa rv6 ja LA 17.4.09. Toivotaan nyt että kaikki sujuu hyvin!!! Oon ihan onnesta ymmyrkäisenä! Haluaisin kertoa pian kaikille!!!! Miehelle laitoin kuvaviestin testistä.. on vielä töissä.. toivottavasti ei menny pasmat ihan sekaisin.. Ihan uskomatonta!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: Luoja KIITOS KIITOS KIITOS!
 
Voi vitja että tämä on hurja ketju, ONNEA JOANNA!!!!!!!!!!!!!! :flower:
Monesko yritys teillä oli kun tärppäsi? Tämä antaa kyllä taas lisää toivoa meille muille!!
Voi kun pääsis pian itsekin tuulettelemaan :wave:

Me saatetaan tehdä tänä viikonloppuna tarjous ihanasta omakotitalosta..Sehän se oliskin, kun olis kaksi ihanaa ipanaa ja iso talo jonka pihalla sais lapset (ja aikuiset) hillua :) Oikein perinteistä perheonnea, aah :heart:

Lumipyrylle nyt kovasti jaksamista, uskon myös ei ole syytä huoleen! Käy verikokeessa ja varaa sitten varhaisultra niin siellä saat varmuuden. Voi ihan hyvin olla että hcg nousee rauhalliseen tahtiin ja siksi viivat ovat haaleita. Onhan melko tavallista että raskaus näkyy ekaa kertaa vasta monta viikkoa kuukautisten myöhästymisestä! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinkerbelle:
Voi vitja että tämä on hurja ketju, ONNEA JOANNA!!!!!!!!!!!!!! :flower:
Monesko yritys teillä oli kun tärppäsi? Tämä antaa kyllä taas lisää toivoa meille muille!!
Voi kun pääsis pian itsekin tuulettelemaan :wave:
Ensimmäistä yrittäessä meni melkein vuosi, mutta tämä plussa tuli heti ekasta kierrosta yhdestä ainoasta kerrasta!!! Siksihän tämä onkin ihan uskomatonta... Voi taivas, kunpa kaikki menisi hyvin! :) Ihanaa!!!

Pojasta plussasin hailakan plussan aamupissasta kp42 ja tämä plussa oli paljon vahvempi päiväpissasta kp36. Ainakin on hyvä alku! Olen niin onnellinen!! Mutta outtakaahan kun se pahoinvointi tulee... :x
 
Paljon ONNEA JoannaH :heart: ja muille plussanneille

JoannaH, teitkö testejä ennen kp42 kun plussasit pojasta?
Mietin vaan et voisko sukupuolella olla merkitystä hcg:n nousuissa,ei varmaan ,mut eihän sitä koskaan tiedä...Itse ku ootin tyttöä plussa tuli melkein heti ku menkat ois pitäny alkaa.Nyt on menkat myöhässä ja testi näytti negaa
 
onnea todella paljon..Ekasta kierrosta ?! Epistä, tahtois kanssa...+:ta pian..
No pakko sultakin kysyy, osasitko epäillä,että näin pian ? Oliks jtn.oireita mistä osasit aatelle,että saatat olla raskaana..??

Viikonloppuja kaikki vauvakuumeilijat!!!
 
Ihan mieletön vauhti täällä tässä plussauksessa!!!!!! Tosi hienoa!! =) Voikun meillekin tulisi "helpolla" plussa, kun esikon kanssa niin taisteltiin... ei olisi mitään hienompaa...

onnea joannaH, ihan älyttömän ihana juttu!!! :heart:
 

Yhteistyössä