PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Lumikuningatar: Lämmin osanotto. :hug: :hug:
Ja kaikille plussanneille hurjan paljon onnea! :flower: :heart:
Meillä sattu yks ilta aika hauska juttu. Menin miehelle ehottelemaan seksiä, niin hän kysy vaan et: Ai, onko sulla nyt sitten se ovujuttu.. :LOL: :LOL: :ashamed: Siis enhän mie pelkästään siks seksiä halua..tai en myönnä ainakaan.. :whistle:
Ja tunnustan että kävin jo ostamassa raskaustestin kaappiin oottelemaan..saa nähä kuin kauan pysyy kaapissa.. :D Ostin vaan yhen, ku päätin etten tarvii useempaa. Päätin kyllä myös vähän aiemmin, etten osta testiä ennenku menkat on myöhässä, mutta. :ashamed: :snotty:
mulla alko maanantaina opiskelut, kestää toukokuuhun. Jos nyt tuun raskaaksi niin aika tiukille menee saanko kaikki suoritetuks..Mutta aika näyttää. nyt täytyy kiitäää.
Plussatuulia kaikille! =) =) :wave:
 
ensinnäkin Lumikuningatar, osanotot Suureen Suruusi :heart:

Plussanneille onnea paljon. +++++++
kyllä niitä nyt sitten paukkuu =) Hyvä niin , tahtoisi olla myös yksi onnekas plussaaja :p

Mukavaa keskiviikkoa vauvakuumeilijat!!
 
Allusmamma, mulle voit laittaa tänään kp 1, yk 8 Kierto jäi 30-päiväiseksi (ovis 17/18)

Tinkkeri lääketieteellisesti mahdollista, että munasolu irtoais kummastakin munasarjasta samassa kierrossa, harvinaista, muttei mahdotonta. Hei, ehkä onnistutte tekemään erimunaiset kaksoset?!
 
Hei !
Mahtuisiko joukkoon vielä yksi kuumeileva?
Olin tuolla toisessa ketjussakin kun en hätäpäissäni tällaista huomannut.. :whistle:
Meille syntyi aiemmin tänä vuonna pienen pieni keskonen joka ei kuitenkaan jaksanut kuin muutaman päivän elää. Poika oli ja tulee aina olemaan meille se ensimmäinen lapsi ja nyt hänelle pikkusiskoa tai -veljeä toivotaan. Nyt siis kp 27/?? ja yk 1
 
Mitä mä sekoilen...siis edelliseen liittyen o-plussat tulivat su ja ti, maanantaina näytti haaleampaa.

Voisiko olla että ma on pissinäyte ollut jotenkin "laimentunut" kahvin litkuttelusta tms. Mene ja tiedä :D Ainakin näyttää tikkujen perusteella kuitenkin että jotain siellä tapahtui. Voi kun nappais!!!

Pahoittelen että saatte kaikki kestää mun pissijuttuja :ashamed: Ehkä ne jäävät nyt hetkeksi taka-alalle kun ovis on melkoisella varmuudella nyt ohi :D
 
Blondie, sehän se oliskin kun kaks pamahtais :D Hikeä pukkaa pelkästä ajatuksestakin (esikoinen on TOSI vilkas neiti) - tästä huolimatta kaikki lapset on kuitenkin tervetulleita :heart:

Tervetuloa uudet, Mimmelille syvä osanotto pienokaisen menetyksestä. Toivon että jaksat uskoa vielä elämään, ja että täällä kanssakuumeilijoiden kanssa myös teillä plussataan pian!

Sitä näyttää olevan kyllä tässä ketjussa liikkeellä ++++++++++++++ :heart:

Ei sitten riitä että mulla on vauvakuume....nyt iski myös omakotitalokuume ihan nurkan takaa! Onko lääkettä (siis muuta kuin sen osto) ???? Ekös yksi fanaattinen projekti jo riittäisi :eek:

Kyselee Tinkkeri, jolla ovis takana ja r-testit jo polttelee kaapissa...Kuinka hullu voi ihminen olla?


:whistle:
 
AAM
Tinkkeri ei haittaa sun ovishössötykset :D :LOL: et oo ensimmäinen joka näitä pohtii...
mä ymmärtäisin että se ovishuippu on niinko sen yhden päivän suurinpiirtein että useamman päivän megahedelmällisyys voiko olla.. :/ ? ja ne viivat on olleet silloi kolmena päivänä olleet aina tasavärisiä tai se lähempänä kusikohtaa viiva on ollut vahvempi ? koska pelkkä haamuhan luetaan negaksi.
 
AM, silloin sunnuntaina oli ihan tasavahvat viivat, maanantaina taas testiviiva oli vahva mutta vaaleampi kuin kontrolli, ja tiistaina siinä ja siinä että viivat olis tasavahvat - ehkä testiviiva oli kuitenkin ihan pikkuisen vaaleampi.

Pakkaa sekoittaa vielä se, että sitä kuuluisaa ovikseen kuuluvaa tavaraa oli havaittavissa tuolla alakerrassa koko tuon ajan ja jo ennenkin. Eilen loppui kuin seinään.

Voi hitto ku on sekavaa. Toisaalta, on sitä maailman sivu saatu vauvoja ilman että on tikuista mitään ymmärtänyt, joten ehkä munkaan ei nyt tarvitse :LOL:
 
Upeaa tytöt, onnea mama-87 ja Rusty, onnittelut vielä Lumipyryllekin!!

Lumikuningatar :hug: sanattomaksi vie, kovasti voimia koko perheelle.

Tinkerbelle mäkin ajattelin, että ehkä pissa vaan laimeempaa parina päivänä. Luottaisin siihen ekaan plussaan, mutta niin kuin sanoit, eihän sillä väliä kun jaksaa miehen kanssa touhuta :)

Blondie :hug: Äh miten tylsää, kyllä meitä koetellaan kovalla kädellä. Mä toivon niiiiiiin kovasti että tän tai ens kuun aikana tärppäis, sit on se maaginen vuosi takana ja tutkimukset kai kolkuttaa ovella, huoh.
 
Blondie olen ihan samaa mieltä, kun mulla todettiin se endometrioosi niin silloin jo ajattelin että hoitoihin mennään jos tilanne sen vaatii. Joskus luonto tarvitsee vähän apua, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ovathan kaikki lääkäreiden määrämät hoitomuodot, vaikka särkylääkkeet, yhtälailla apukeinoja eivätkä luomua!

Me käytiin silloin tutkimuksissa Felicitas-klinikalla Helsingissä. Ovat kyllä ihan superasiantuntijoita, vaikka hintava tietty onkin.

Tsemppiä :hug: !
 
AAM
mun veljen vaimolla on todettu hiljattain endometrioosi ja ovat tutkimuksissa ja jostain pistoshoidoista puhuneet ? mitähän se tarkoittaa osaako kukaan neuvoa kun mä en kehtaa udella liikoja ja veljeltä kun olen kysynyt se ei oikein "osaa" puhua asiasta ja vaivaantuu.. :(

en oo uskaltanut kertoa uudesta tulokkaasta vielä mtn heille kun vasta on niin alkutekijöissä.. ed kohdalla kun meni kesken. Jotenkin vaivaantunut olen itsekin kun "tuosta noin" vain meillekin vauva voi tulla ja heidän pitää sitten kauheasti töitä sen eteen tehdä.
miten te toimisitte? kertoisitteko heti vai sitten myöhemmin kun on jo pidemmällä...
 
Vähänkö veetutti kun kirjotin viestin ja se hävis bittiavaruuteen.... |O -

No mutta suuret onnittelut kaikille plussanneille!
:flower: =) on se niin ihanaa :)

Blondielle pahoittelut tädin tunkeilusta :hug:

Allusmamma tuo on kyllä vaikea tilanne.. Voisin itseni kuvitella sen sun vaimon tilalle(siis jos heillä lapsettomuutta takana?) Mulle ainakin teki tosi vaikeeta vauva-uutiset kun ite yritti ja yritti mut ei vaan onnistunu. Mut tosiasia on se että eihän se multa ole pois jos muut saa vauvoja,ihana asiahan se on. Silloin on vaan tunteet niin kovassa kierrossa että on vaikea olla iloinen toisen raskaudesta. Toivottavasti ymmärsit edes jotain tosta mun tekstistä.. Itse ehkä odottaisin ja kertoisin sitten kun tosiaan on itekin " selvillä" vesillä ja tietäisin miten asiat heidän kohdallaan on. Mutta ikuisestihän sitä et voi salata joten pakko se on kertoa kuitenkin. Nää on niitä ikuisuuskysymyksiä joihin on vaikee vastata,puhuminen on ehkä paras lääke tässä,itekin pelastin kaverisuhteeni puhumalla asiasta.

Mut vois varmaankin siirtää tonne kummittelijoihin,tänään testattu viivanen on vahvistunut jos sen verran selväksi että näkyy täysin mutta odotellaan vielä sen vahvistumista. =)

Uusille suuren suuret tervetulotoivotukset! =)
 
Moi!
Mäkin huomasin tän ketjun vasta nyt. Tein ihan oman aloituksen (http://kaksplus.fi/keskustelu/t1133914), mut tuun nyt myös tänne huutelemaan ;)
Vielä en koko ketjua jaksanu lukea, muutaman tekstin sieltä täältä. Piti ensin päästä esittelemään itseni ;)
Esikoinen tosiaan nyt 2-vuotias ja kakkosesta haaveilen. Olis sellanen pikkunen nyytti Niin ihana! Ja se vauvamaha, voi että :heart:
 
Onnea plussaneille :flower: :heart: Tässä pinossa on kyllä niin kiva olla, kun plussia sataa :D Pelottaa vaan omasta puolesta, että meiän plussa taas venyy... :ashamed:

mimmeli Otan osaa pikkuisen menetykseen :'( :flower:
Mie en ymmärrä miten ihmiset selviää tuollasesta menetyksestä :| Meillä kans poika synty keskosena ja olisin vähintäänkin seonnut tai lähtenyt perään oman käden kautta, jos meiän pikkunen olisi menehtynyt :'(
Mutta tarkotan siis, että hienoa, että tuollaisestakin tilanteesta voi "selvitä hengissä" =)
Millä viikoilla teiän vauva syntyi? Miulla oli viikkoja 35+0 ja poika synty terveenä eikä komplikaatioitakaan tullut :heart:

Tinkerbelle Tuohan on ihan arvokasta tietoa :D Tietää ite testaillessa, että mitä kaikkea se tikku voi näyttää millonkin :LOL:
 
mimmeli voi... pahoittelut. :hug: ihan tuli itku täällä kun luin tuon tekstin. Mullakin vaatisi ihan hirveästi että jaksaisin taas elää tuommoisen jälkeen..Nöstan kyllä hattua sinulle ja miehellesi. Tervetuloa joukkoon mukaan kuitenkin =)

Tinkkeri jospa sulla ne ovistestit näyttäis sit raskautta? Mulla ovat näyttäneet,mutta vasta yhtä vahvaa viivaa pari päivää ennnen menkkoja. Oviksesta noin viikko eteenpäin jolloin viivat alkoivat näkymään päivä päivältä selkeemmin ja sit pari päivää ennen menkkoja tosiaan oli testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Testionnea sinulle! :D Onko mitään oireita ilmestyny?
 
No eihän siitä kokonaan ole selvitty, tuskin koskaan. Ikävä on aivan valtava koko ajan. vaikkei siitä kauaa ole niin kyllä on jo helpottanut huomattavasti verrattuna ensimmäisiin viikkoihin. Ja kyllä sitä silloin mietti, että mitä virkaa omassakaan elämässä on ja mitä niin pahaa on omassa elämässään tehnyt, että ansaitsee tällaista.. Poika syntyi rv:lla 24+, eli oli todella pikkuinen. 800g, n. 33cm (eli isompi kuin yleensä noilla viikoilla syntyneet)
Jospa seuraavalla kerralla pikkuinen malttaisi hieman pidemmän aikaa köllötellä siellä masussa. Jos meille toista mahdollisuutta suodaan, eihän sekään ole itsestäänselvyys. Katsotaan miten tässä kierrossa käy, viikonlopun jälkeen uskaltaisi varmaankin jo testailla, jos ei sitä ennen täti pääse yllättämään.
 
Allusmamma: Juu kiitos :) Vielä varmaan menee hetki että kp:itä laskeskelen; pillerit vielä käytössä. Kaverilleni olen kuumeilustani puhunut, hän vai sanoi että kovin vaikea raskautua pillereiden aikana :LOL: Juu tiedän, mutta tämä tehtailu on vasta suunnitteluvaiheessa :D
Ja mä olen kyllä aika varma ettei me mitään ovulaatioita lasketa; ei tehty niin esikonkaan aikana. Jätetään pillerit jossain vaiheessa pois, vauva tulee jos on tullakseen.
Helppo näin sanoa, katsotaan sitte kun tilanne ajankohtainen :)

mimmeli: Otan kovasti osaa suruun. Minullakin esikon aikana tuli komplikaatioita, viikkoja oli 24+(en tarkalleen muista). Onneksi poika kuitenkin vielä päätti siellä pysyä loppuun asti, syntyi viikoilla 38+5.
Meidän ystäväpariskunta juuri viime viikolla hautasi pienokaisensa: kuoli synnytyksessä tapahtuneeseen hoitovirheeseen :(
Ei mikään varmasti ole niin kamalaa kuin haudata oma pienokaisensa.

Mutta sitä kai onneksi tapahtuu aika vähän.

Onnea kaikille plussanneille. Mä oon hengessä mukanan. Eiköhän mekin pian jätetä pillerit pois :)
 
Mimmeli pahoittelut tapahtuneesta..Todella ikävä juttu, koeta jaksaa!! :hug:

Tervetuloa kaikki uudet vauvakuumeilijat =)
täällä on kova kuume päällä kaikilla...

Mulla ollut paripäivää alavatsa (hiukan varustuksen yläpuolelta;) hehehe ) nippailut jännästi, oisko Ovis vai jtn.muuta ? Outoa, nyt EI mitään..
tiedä sit mitä on, pillereiden lopetus voi ihmeitä tehdä kropalle varmaan..
muilla vastaavaa ? on / ollut ...?!
 
Täällä vielä ollaan mukana! :) Kävin tänään hakemassa pojan 1-vuotis kuvien koevedokset kuvausliikkeestä. Voi varjele että oli mahtavia kuvia! Kerta kaikkiaan.. ei niistä osaa valita.. tuo on semmoinen linssilude että.. ainoastaan yks oli semmoinen missä oli silmät puoliksi kiinni, kaikki muut oli onnistuneita.

Ja onnittelut plussanneille! Se on jännä tunne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmeli:
Poika syntyi rv:lla 24+, eli oli todella pikkuinen. 800g, n. 33cm
Oli kyllä tosi pieni mies :(
Lankomiehen sisko synnytti myös reilu 800g:n tytön, mutta hän selvisi elämään :) Synty kyllä myöhäsemmillä viikoilla.

Plussatuulia teille, että enkelipoika saapi pikkusisaruksen :saint: :heart:
 
Meikä on testannu jo kaks negaa eikä menkkoja kuulu vieläkään...Nyt olis 33/32? mut ku ei
tiiä minkä pitunen tuo kierto on... |O
Oireita on ollu vieläkin ja lämmöt koholla.

Itsellä vaan on niin vahva fiilis et vois olla raskaana.Ei se auta ku ootella menkkoja tai uskotella itelle et testi näyttää vielä plussaa myöhemmin =)

Blondie Joo oon syöny vaikka ja mitä,myöskin suklaata :p
 

Yhteistyössä