PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Ei tästä tuu yhtään mitään.... Haalean haaleeta viivaa pukkaa.....mutta menkkoja vaan ei näy... voi että tää osaa olla hermoja raastavaa. Myönnän testanneni kaksi kertaa lisää... toisella kertaa viiva oli tummempi ja taas jälkimmäisellä kertaa hailakan hailakka... Hermo menee rikki... Täällä valvon ja ahdistaa kovasti...



Lumikunigatar
, osanottoni.
 
joo ikäviä uutisia lisää. olin koulusta pois pari päivää siis ti ja ke nyt tulin kouluun on parempi olo. oli kamala mahatauti päällä. mutta tiistai iltana yllätti täti kylään :( joten uus kierto kehiin eli nyt kp 3 ja kukaan ei oo muistanut.... synttärisankaria.. :'(
saa nähä muistaakokukaan!

sit vielä sitä et ensviikolla perjantaina pitäis pelata meillä kotona netti.niin pääsen nettiin sit kotona surffaileen ja tarkastelemaan. oishan se hyvä kotonaki olla netti et voi tehä kouluhommia. mut onneksi näiden parin päivän aikana ei oo tullut tehtäviä ku vaan moniste lappusia!
 
Aurinkoinen äityli pahoittelut täditä ja onnea syndesankarille!!

Täällä on ovista hyödynnetty ja kovasti toivotaan neitille sisarusta. Täytyy vaan jatkaa varmuuden vuoksi vielä parina päivänä.
 
huomenta kaikille... =)

mulle kävi tänä aamulla vähän sydäntä pompauttava juttu.. eli mulla oli tollanen clearbluen 2 pakkauksen testi ja sit aamulla unen pöpperössä avasin ensimmäisen testin ja tein sen aamu pissaan ja siihen testipaikkaan tuli vain miinus viiva.. en siinä unen pöpperössä tajunnut katsoa kuin kontrolli ikkunaa ja tiirailin sitä testiä valossa ja kääntelin ja vääntelin ja tuli jo suru kun sitten lopulta tajusin että siihen ei ole tullut viivaa missä tarvitsee olla että testi on onnistunut... voitte uskoa, että kivi vierähti sydämeltä. sitten pidätin pissaa kaksi tuntia ja otin sen toisen testin ja sain siihen aika vahvankin viivan mutta silti haalean.. ehdin jo tosiaan luulla,että eilinen haamu plussa olikin vaan tähdenlento, mutta onneksi ei ollutkaan... :heart: ...dpo11 25/28
 
AAM
Heidsu ja Nennu08 +++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: megalussapuhurit teitille...

Mimmeli :hug: :hug: :hug: :(

Lumipyry selkiä lussahan tuo on :eek: ei jätä kyllä mtn arvailun varaan... :p :heart: '

Aurinkoinen äityli tyhmä täti kun ei tajua poissa pysyä... :attn: |O :hug:

n77 Oili onnea.. :)

mami87 heenoa... :)
 
AAM
).( kipiäni kotona, pojalla kuumetta viikonloppuna ja nyt sitten minä olen saanut taudin kiertoon... äh !! pää kuin Haminan kaupunki sekasin ja tuhrussa... korvat lukossa, kurkku kun ois joku kuristanut... nukkumaan tässä pitää mennä että jaksaa sen vauhtipillerin hakea iltapäivällä tarhasta... |O
 
Moi! :wave:

Ääh, eka viesti lens huitsin nevadaan, joten uus yritys.

Hei hienoa, täällähän on tullut plussisakin jo monta :heart: :flower: :)

Ihanan nopeesti on aika kulunut, kun mies lomalla ja nyt jo kp 10 :eek: Pitää varmaan alottaa yrityskin, vaikka mitään ovisoireita ei vielä ookkaan, mut ihan vaan varmuudeks :D
Miehen loma on myös pitäny mut koneelta poissa, mutta enköhän sit taas kerkee paremmin, kun arki alkaa tossa reilun viikon päästä.

Lumikuningattarelle osanottoni :hug: Se sitten tapahtui näinkin nopeaa :'(

Mimmelillä ollut rankka koettelemus :hug: :'( Osanottoni sinnekin myös.

Allusmammalle vielä paranemisia!

Uusille tervetuloa ja paaljoon ++++++++ kaikille :whistle:
 
Tänään kp35/oletettu 35. Tilasin tahalleen mammaksilta muutaman testin. Tässä sitä yrittää muka olla tyynenä ja jännittämättä mutta silti se koko ajan kolkuttaa tuolla takaraivossa että entäs jos tässä jo hyvin kävikin! Mutta en uskalla vielä riemuita. Pojasta testasin vasta kp42/35.

En ole ehtinyt pinkkaa juurikaan lueskella, mutta joillekkin on jotain pahaa tapahtunut, osanottoni ja halaukset heille! :hug: :'( :'(

Ja onnittelut uusille plussanneille! :flower:
 
Lumipyry, Tinkkeri vahvistaa myös täältä että aivan selkeä plussa! Ei epäilystäkään :)

Mä testailin vielä o-tikuilla muutaman päivän ajan varmuuden vuoksi, ja nyt on toinen viiva kokonaan kadonnut. Eli viikonlopun/alkuviikon aikana on ovis todennäköisesti tapahtunut ja hyödynnetty - nyt alkaakin se oikea jännittäminen :headwall:

Aurinkoiselle onnittelut synttärinä!! Paljonkos on lasissa, sopiiko kysyä ;) ? Kurjaa ettei tärpänny tässä kierrossa, mutta joukon mukana "uutta matoa koukkuun" (hieman ronskilta kuulostaa tuo ilmaus :LOL: mutta ajatus lienee tärkein :D ) !

Varoitus, alapääasiaa tulossa (herkimmät voivat siirtyä seuraavaan kohtaan) :D : Mulla tuntuu noita ovisoireita olevan havaittavissa tosi pitkän ajan tuolla alhaalla, ts. sitä hedelmälliseksi luonnehdittua tavaraa alkaa olla läsnä jo hyvissä ajoin ennen ovista ja yhteensä noin viikon ajan. Se hämmentää että se ei kovinkaan selkeästi korreloi o-tikkujen tuloksiin, vielä tänäänkin sitä oli havaittavissa jonkin verran vaikka o-tikku on näyttänyt jo kaksi päivää ihan puhdasta negaa (ja muutenkin on sellainen olo että ohi on). Onko muilla tällaista? Tässä tulee neuroottiseksi että entä jos ovis onkin vasta tulossa, vaikka älytön ajatushan se on kun tikut on niinkin luotettavia mittareita! :p

Hitto, oon mäkin tyyppi, ensin jauhan pissajuttuja monta päivää ja kun niistä pääsen niin alkaa alapäätarinat. Jos käy niin onnekkaasti että raskaudun niin teidän lienee syytä varautua kuulemaan mun suolen toiminnasta! :LOL: :LOL:

Terveisin Pissakakka-Tinkkeri
 
Myräkälle tervetuoloa!! :wave:

Voi mimmeli... Hienoa, että jaksat jatkaa elämää eteenpäin! Itsestäni ei siihen varmasti olisi... ei voi muuta kun miljoonasti :hug: toivotaan, että pian elämään tulisi uusi iloinen uutinen!! ;)

Koitahan allusmamma parannella nyt itsesi!!

Äitylille suuren suuret synttäri onnittelut!!!!!!! :)

Nennu08, heidsu ja joannaH. Täällä pidetään kaikille kovasti peukkuja!!! Kaikiltahan sitten plussat pärähtää, vai mitä?!! ;)

Eilen aloittelin tuon oviksen kyttäyksen! En muistanutkaan, että miten kovasti jännittää sen muutaman minuutin ajan, kun sitä tulosta odottaa. Olin kuin hermoraunio, kävelin taloa ympäri... Mieskin jo sanoi, että ihan kuin odottaisit raskaustestin tulosta... :D Se vaan niin jännästi mahan pohjassa kipristää... Negahan sieltä tietty tuli. En kyllä muuta odottanutkaan. Ja näinköhän hätä housu aloitin testauksen liian aikaisin... No, tuli plussa tai ei, mitäs sille sit mahtaapi... Miestä olen kyllä "hyväksi käyttänyt" jo viikon ja sama tahti saa kyllä luvan jatkuakin vielä viikon!!!! :p

Mukavaa loppuviikon alkua kaikille....jos nyt noin voi edes sanoa... :LOL:
 
tinkerbelle oon vanaha aakkkaa.. ehehe siis vuosia tulee lisää ja täytän 22wee!!

mut uutta kierrosta kehiin jospa pian tärppää.. haluais et tärppäis pian ennenkui mies lähtee sinne skotlantiin. :(

nyt vielä vähä tunnille pitää mennä on 15.30 asti sit pääsee hakemaan kullanuppua hoidosta kotiin. Huomenna perjantai, JEE! vloppu alkaa ja on 4 päivän vapaa mut pitää 2 tehtävää alkaa työstämään.
 
aurinkoinen äityli Siis jos sie olet 22v.:na vanha akka, niin mie olen sitten varmaan muumio, kun täytän syksyllä 28v. :LOL: :LOL: Onnea :flower:

Allusmamma Paranemisia :hug: *laittaa Finrexiniä*

Lumipyry Kyllä tuo selvä plussa on :wave: Ite testasin pojasta suunnilleen samaa luokkaa olevan haamun.
 
Olen ihan hukassa nyt.....

TODELLAKIN tiedän ettei pitäisi testailla, mutta olin kaverilla ja hänellä oli yksi digitaalinen clearblue jäänyt itseltään (on siis raskaana) ja tein sen päivä pissasta ja NEGA siinä oli... ja sitten sillä oli joku kasettimallinen mutta en muista nimeä ja siihen tuli haamujen haamu... se ei ollut acon.. haamujen haamu tosiaan siis jos sitä oikeen käänteli ja väänteli pystyi näkemään sen viivan.. :kieh: :kieh: :kieh: :eek: :eek: :eek: :kieh: :kieh: :kieh:

Soitin terkkariin ja se sanoi että voin mennä vasta maanantaina viemään pissanäytteen - kuulemma veritestiä ei tehdä :eek:

Nyt hajoo pääääääääää... Ahdistaa todella rankasti... olo on niin oireetonkin..
 
Niitä ropisee näköjään =) Onnea teille + tyypit!!

Kertokaahan nyt kun te Lumipyry & mami87poika-04 olette plussanneet, oliks teillä jo jtn oireita jo,ennen täss ku plussasitte ? Kiinnostais tietää=) Kun tätä vauvakuumetta on jonkin verran!

Mulla oli luultaavsti ovis tossa kp13,14..Kamalia alavatsa kipuilu ja jtn.limaa tuli kyllä eilen, On tässä kyllä peittojen alla viihdytty!!! =) tiuhaan tahtiin...

tiedä sitten...kun esikoista "yritin" niin en tutkinut mitn.ovista..ja samantien tulin raskaaksi kun pillerit lopetin!!
Auttakaa pöllöä, mitkä ne oireet sitten oviksen aikoihin on ?

Onnee viel plussanneille ja Aurinkoinennäityli, Hyvää Synttärii!!
:flower:
 
Nova: siis tosiaan voin nyt sanoa että mulla oli ainut oire jo viikko oviksesta nii vihlaisevat ja jomottavat alaselkä kivut!(esikoisesta ei tälläistä ollut) joten olin ihan varma et jaahas nyt ne menkkoja enteilevät selkäkivut alko.. (kipu oli alaselän sivuilla ja heijastu reisiin) siitä sit aloin miettii et näinkö tässä sitten kävi ettei tärpännyt ja olin ITE ihan varma siitä et ei tärpännyt.. toinen mulla oli painontunne alavatsalla...tuntu et siel olis paljon jotain ilmaa tai jotain..siis olo oli kuin ilmapallolla jos näin voi kuvata...ja pari päivää vasta ennen kuin plussasin nii alko tulee huonoa oloa..esim.kesken kauppareissun niin sanoin äijälle et nyt on pakko pysähtyä et nyt on tosi huono olo... sit yhtenä iltana kun menin nukkumaan ja tiesin että seuraavana aamuna testaan niin näin koko yön unta erillaisista raskaustesteistä ja kaikkiin tuli plussa... :D ja plussahan tuli dpo10/kp24. rintoja on myös aristanut mut nytten vasta oiken kunnolla ja kp25/28. eli aika paljon erillaiset raskausoireet kuin esikoisesta... :eek: mut kuitenkin samantapaisia siis raskausoireiksi tunnistettaviksi... =) ja ainiin väsymys oli tosi suuri ennen plussausta..simahtanut ysin aikaa illalla vaikka yleensä oon ilta kukkuja.. ja sit aamulla bussissa meinasin nukahtaa bussiin vaikka olin nukkunut ihan täydet yö unet... mutta kunnon oireet vasta alkanut ton dpo10 jälkeen.... tuliko tarpeeks hyvin vai oliko liian epäselvää... :) ja tosiaan vähän nipistellyt ja vihlonut mahaa..

sit tälläistä yleis kysymystä muilta plussaneilta et eroaako tein oireet minkä verran ekasta raskaudesta?[
 
Äitylille onnittelut synttäreiden johdosta! :flower: Ja tietty taas kaikille plussanneille, näitä uutisiahan tulee ihan urakalla, hienoa! :)

Tosi nopea toimitus oli niillä mammaksin ovistesteillä, tuli jo eilen. Maanantaina alan tikuttelemaan, vähän jänskää :D

 
Morjens!!! :)

Hihiii mä sain tänään päivällä haamun (tosi haaleen, mut kumminkin, eihän mun menkkojenkaan vielä pitäisi alkaa).

Tein testin koska ollut 3pv aamupahoinvointia ja todella pahaa sellasta, vattan jomotusta ja sitte alavatta ku jalkapallo :LOL:

saas nähdä miten käy.. jos täti tulee kylään ni voi perk*ule sanon minä!! :/ sitten kyllä pää hajoaa!!!

Allusmamma paranemisia :flower:
 

Yhteistyössä