pino meille syrjityille/näkymättömille palstalaisille

:wave: -tai niin mä ainakin kuvittelen, että tänne kuulun. Kovasti mä oon yrittänyt aktivoitua palstailemaan, mutta ei sitä jaksa tyhjänpäiväisiä aloituksia aina tehdä.

Kun meitä kerran on näin monta, ootteko kaikki ihan aina sisäänkirjautuneena kirjottelemassa? Mä olen. Ikinä en mitään harmaana piruile. Se on mielestäni tyylitöntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade:
ihanaa, mie en ole ikinä ennen saanut näin pitkää ketjua aikaan! :xmas: tähän kun saisi sellaisen taputtavan tai iloisena rinkiä vetävän hymiön niin.. :D ISO HURRAA-HUUTO MEILLE HYLKIÖILLE ! B)
*taputtaa karvaisia käsiään* :D
Voi hitto, tuli karvasista käsistä mieleen että mullahan odottaa uus epilaattori tuolla sisäänajoa! :D

HURRAA ME HYLKIÖT! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamomilla-81:
:wave: -tai niin mä ainakin kuvittelen, että tänne kuulun. Kovasti mä oon yrittänyt aktivoitua palstailemaan, mutta ei sitä jaksa tyhjänpäiväisiä aloituksia aina tehdä.

Kun meitä kerran on näin monta, ootteko kaikki ihan aina sisäänkirjautuneena kirjottelemassa? Mä olen. Ikinä en mitään harmaana piruile. Se on mielestäni tyylitöntä.
Mä saatan harmaana kysyä jotain tyhmää... :snotty:

Mutta mä en ihan yleisesti ottaen halua olla ilkeä kellekään sen enempää netissä kuin oikeassakaan elämässä... Harmaana tai mustana.
 
:wave: Näkymätön tässä terve, kun niin harvoin täällä kommentoin...

Mutta toisaalta en ehkä kaipaakaan "palstajulkisuutta"... Se on joskus niin julmaa. Ja jos sen ottaa vakavasti tai raskaasti, niin ei hyvä.
 
Täällä myös yksi näkymätön (syrjittykin?) palstalainen! Olen aika hyvä ketjuntappaja ja sen ainoan kerran, kun olen päässyt mukaan "Ärsyttävin palstalainen"-ketjuun, ei kirjoittaja vaivautunut edes perustelemaan. Uskon sen johtuvan siitä, että en kuulu kaksplussan kohderyhmään, vaikka onhan täällä paljon muitakin kaltaisiani.
 

Yhteistyössä