Pino noin kp 4-8/ 26-32 oleville;=)

Jokaiselle ! :heart: +++++++++++++++++++ :heart:

Kiva nimi Suomi Väinö Jussi! :D

Gallub: Sanokaahan jokainen mikä olisi tekonimi, jos vaavi saisi alkunsa?
Miellä varmaan Emmi-Eetu :heart:

Muilla alavatsan nippailua, "kipua" kierron tässä vaiheessa. Minulla on, en tiedä johtuuko Lugesteronista vai vaan muuten nippailee;=)

Kivaa pvn jatkoa kaikille! :hug: :D :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Tänään sanomme Tahdon toisillemme klo 15:00 alkavassa toimituksessa :heart: + :heart:


-pikkumyy-, tuleva Rouva;=) :heart: :wave:
Onnea jo näin etukäteen! :flower: Meillä alkoi peittojen heilutus virallisesti eilen.Nyt toivotaan et tärppi tulis tästä kierrosta.Plussa onnea kaikille! :heart:
 
No niin, tyttö päikkäreillä niin kerkee kirjottaan taas enemmän.
Oviksesta ei virallisesti siis varmaan tietoa, mutta viime kierron mukaan tällä viikolla ollaan vähän ahkerammin pupuiltu. Vähän tossa ti ja ke oli sellaista kivistystä alavatsalla oikealla, en sit tiedä oliko ovista vai mitä mut toivotaan parasta.
Tekonimestä oli jotain kyselyä. Esikoisen odotuksen aikana itse puhuin pompottelijasta, kun oli tyttö niin kova potkimaan mutta ei sen kummempaa muuta nimikettä ollut. Enpä ole vielä ajatellut mikä seuraavan kohdalla nimi olis, ehkä se sit tulee itsestään niin kuin esikoisenkin kanssa.

Onpa kamalan pimeä ja sateinen päivä täällä Pirkanmaalla. Eipä taida lenkille päästä ulos tänään ollenkaan. Toivottavasti vähän viikonloppuna ilma kirkastuisi.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Hei, saanoko minä tulla mukaan tähänkin pinoon, vaikka mulla jo kp22/28?? Minua jännittää nyt ihan kamalasti!!!!
Nyt on 9 dpo, viime yönä heräilin öklöilyoloon monen monta kertaa, myös aamulla oli huono olo. Piti nieleksiä ja hampaiden pesulla ollessa yökkäsinkin.... :p Tää on ihan samanlaista kun sillon ku aloin odottaa esikoista!!! Ja samoilla kiertopäivillä. Voi että, jokohan nyt onnistus!!!

Myylle olen laittanut onnittelut viikkopino 44:ään, mutta koskaan ei voi onnitella liikaa noin ihanan asia takia, joten:
ONNEA Myy vielä kerran!!:flower: :heart:
 
Tervetuloa mukaan vaan Karpalo! Sulla noi oireet kuulostaa enemmän kuin lupaavilta, toivotaan että plussa tulee.

Tänne ei kummempaa. Kohta tyttö menee päikkäreille ja taidanpa sit lähtee lenkille ihanan kirpsakkaan pakkaspäivään.
 
Millaisia oireita tällä hetkellä, alkaahan pian ns piinaviikkomme;=) Tervetuloa karpalo mukaan jännäämään! :D :heart:

Itse en tiedä, mikä kuuluu oikeisiin oireisiin ja mikä Lugesteron lääkityksen sivuhaittoihin;=))

Rinnat kipeet sisältäpäin, ei niinkään sivuilta, lämmöt korkealla ja pientä huonovointisuutta, ja väsymystä;=)

Rakkaudella - Rouva Pikkumyy-. :heart:

Kertokaahan kuulumisianne! :wave:
 
Juotko sinä Greippimehua tai käytätkö esim Bevitabs merkkisiä b-vitamiinivalmisteita? Jostain syystä tuo greippimehu tuo monelle mukanaan liukkautta, limaisuutta enemmän, en tiedä, mistä syystä.

Onnea oviksen metsästykseen ja pupuilua sitä ennenkin! Jotta ovat valmiina odottamassa, kun munasolu irtoaa. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Juotko sinä Greippimehua tai käytätkö esim Bevitabs merkkisiä b-vitamiinivalmisteita? Jostain syystä tuo greippimehu tuo monelle mukanaan liukkautta, limaisuutta enemmän, en tiedä, mistä syystä.

Onnea oviksen metsästykseen ja pupuilua sitä ennenkin! Jotta ovat valmiina odottamassa, kun munasolu irtoaa. :heart:
No en tällä hetkellä käytä kumpaakaan.Tuota greippimehua oon kyllä kokeillu,mut oon allerginen sille ja noita vitamiinejakin oon koklannu.Tuntuu et mulla ei oo ollu yhtään valkovuotoa nyt.Tarkottaako se sitä et ovis on jo ollu?
 
sulla yleensä on vvuotoa, niin ovulaation jälkeen sanotaan, että tulee ns kuiva kausi, mutta kukin me olemme yksilöitä ja erilaiset vuodot, eri kierron vaiheissa. Alavatsan nippailu taas voisi viitata munasolun irtoamiseen tai sitten, että se vasta kypsyy ja irtoaa muutaman pvn kuluttua, eli kannattaa pupuilla vaan! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
sulla yleensä on vvuotoa, niin ovulaation jälkeen sanotaan, että tulee ns kuiva kausi, mutta kukin me olemme yksilöitä ja erilaiset vuodot, eri kierron vaiheissa. Alavatsan nippailu taas voisi viitata munasolun irtoamiseen tai sitten, että se vasta kypsyy ja irtoaa muutaman pvn kuluttua, eli kannattaa pupuilla vaan! :heart:
Viime kierrosta ainakin tuota ovislimaa tuli oviksen aikoihin.Et en sitten tiedä.Ootko joka kierrosta bongannu tuon oviksen?
 
iltaa !

kotona jälleen...ihanaa vaikka viikonloput kahdestaankin on harvaa herkkua... :heart:
laskin että reilu viikko pitäis vielä odottaa ja sit vois alkaa haaveilla testaamisesta...jos sit uskaltaa...
tai jospa nyt jaksais odottaa niin että olis sit myöhässä....

 
No niin, täällä hännänhuippukin sai jo plussan ovistestiin (kyllä sitä on odotettukin) elikkäs toivotaan että itsenäisyyspäivän tienonilla olisi täälläkin jotain jännättävää. Mulla ainakin ovistesti ollut jo melkein plussaa kp 11 eteenpäin ja siitä pikkuhiljaa vahvistunut. Testiviiva on aina tullut pikkuhiljaa ja toinen reuna tummempi kuin toinen. Tänään sitten pamahti "Myymäinen" monsteriviiva ennen kontrolliviivaa jo ruutuun ja oletan että se on sitten se odotettu plussa. Mutta ilmeisesti paljon voi vaihdella toi LH tason tapa nousta jos toisilla on ollut vielä puhdas nega edellisenä päivänä ja sitten selkeä plussa. Täällä hidas nousu ja piikki. Tää on aika kivaa tää omaan kehoon tutustuminen kyllä!!

Voikun mieskin innoistuis puuhiin kun on ollut vähän liikaa stressiä km:n jälkeen.. Huokaus..

Tsemppiä muillekin jännäykseen ja pitäkäähän peukkuja että täällä peitot lentää ja siimahännät viuhuu.. Ja Myylle myöhästyneet onnittelut rouvautumisesta :heart:
 
Teki ovistestin ja siihenhän tulikin 2 viivaa, voi,voi, koskakohan sitä uskaltais nyt raskaustestiä tehdä ja katsoa, mitä siihen ilmestyisi? kp 22 siis ja paljon,paljon raskausoireita, mutta en tiedä johtuvatko nyt lugeista?

Paljon onnea kaikille ja syksyinen haave onnea ovisplussasta myös sinulle! :heart: :hug:

Saakaamme paljon plussia raskaustesteihin! :heart: +++++++ :heart:
 

Yhteistyössä