PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
sdf
Sitten oli vielä Pupu Tupuna-mansikka(?) toffee, pussissa myytiin 90-luvulla. Vesselin minttu ja toffee-kaakaomaut, ulkomaalaisen valmistajan mansikka & banaani-maut myös. Lauantaipussin lisäksi oli vissiin keltainen Perjantaipussi, Jackya oli minttusuklaana ja mansikkasuklaana. Laivalta sai limaisia "hirviö"/Spiderman tms. karkkeja, niistä taisikin olla jo puhetta (myytiin kiskoilla erikseen myös).
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja höhhöö:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:
Meillä oli pienenä sellaista Vick´s:n tosi voimakkaan tuoksuista salvaa jota laitettiin nenän alle niin johan aukesi kaikki tukokset. Mä haistelin niitä aina ihan huvikseni.
Juu, kyllä välistä kaipais taas "vikkiä nokkaan". :)
Meiltäpä löytyy kaapista :) Äidiltäni sain purkin, en tiedä mistä se on sen saanut/ostanut.
apteekissa myydään edelleen
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Disco Light-siideri ja sellanen shampoo joka oli samanlaista kun muotovaahto (Organics?) . Ja sit oli värillistä muotovaahtoo, Oriental Henna vai mikä.
jep, orient hennaa, joka ei ees lähteny pesussa pois :D
terv. ihanan vaalean tukan punaisenläikikkääksi vahingossa värjännyt
 
haikailija
Mä en nyt millään jaksa lukea koko ketjua läpi, joten älkää hirttäkö jos näiden perään on jo haikailtu:

-turkinpippuri -karkkitanko (imeskelin näitä nuorena monasti fillaroidessani, ja sain jauhetta kurkkuuni kerran jos toisenkin ja olin ajaa ojaan :D)
-salmiakkitikkari, jota dipattiin salmiakkijauheeseen. tikkari oli sormen mallinen.
-jaffa-keksit, kahdenlaisia: toisen välissä oli kahvimoussea ja toisen suklaamoussea. Olin aivan koukussa noihin kahvinmakuisiin
-keksit, joiden nimeä en saa päähäni: suklaakuorrutteiset, keksipohjan päällä kovaa toffeeta

Pastirol-pastilleista tykkäsin minäkin! Näistäkin mulla on "nostalgisia" muistoja, jostain kumman syystä onnistuin usemman kerran saamaan sitä ompun makuista nenärööreihini kun nielaisin pastillin. Nenää kirveli aina sen jälkeen pitkään. :D :D
 
muistan
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Isot ja kovat irtis merkkarit. Mun kamu meinasi kuolla sellaiseen 30 vuotta sitten. Mutta se ei ole syy miksei niitä enää ole.
Joku niihin kuolikin kun takertui isona ja kovana kurkkuun kiinni.
Joo, meitä peloteltiin lapsena tällä tukehtumisella. Kyseessä oli kait ne keltaiset ja punaiset merkkarit. Me ei saatu syödä niitä kokonaisena, vaan ne laitettiin aina veitsellä paloiks.
 
muistelen
-Hiilihapoton limppari, sitä sain juoda saunan jälkeen kun en tykännyt oikeasta limpparista. Se oli lasipullossa myös.

- Muru-kaakao, koostumukseltaan muruista, hyvänmakuinen

- Mood by Melody -hiuslakat, piti muuten tosi hyvin

 

Yhteistyössä