PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Portilta sai semmosia vähänniinku karjalanpiirakoita, mut niissä oli oranssi ns. pizzatäyte tms.... Vähänkö oli hyviä!!!!!!
Pizzapiirakoita
:p :p Muistan, olivat ihania. Sit oli pauligin jauhelihatäytteisiä lättyrullia pakasteena kun olin nuori. Ne oli ihan huippuhyviä kans.
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja äiti85:
Jokunen vuosi sitten oli niitä Joke-jäätelöitä, joiden tikuissa oli aina joku tosi köyhä vitsi!
Ja yhen kesän ajan myytiin sellasia sinisiä jalan mallisia mehujäitä, joissa oli punainen isovarvas :D
Tuollaisen Joke-jäätelön söin viime keväänä. Löytyi pienestä K-marketista.
 
En jaksa kahlata koko pinoa läpi mutta NIKI suklaalevite. Sekä joskus 90-luvun alussa oli sellaista todella hyvän makuista suklaalevitettä samanlaisessa rasiassa kuin margariinit on nykyään, tai vähän niinku Philadelfia (en muista kirjoitetaanko se noin) tuorejuuston pakkaus. :p Nam, se oli todella hyvää. Sitten oli joskus sellainen jätski joka oli muistaakseni pellenaama jonka nenä oli purkkaa ja se tikku oli karkkia. :p missä ne nyt on?? :|
 
äiti85
NIKI-suklaalevitettä myydään mun mielestä ihan Citymarketissa!
Ja ostin ite Joke-jäätelön tässä syksyllä muttei ollu ihan samanlainen ku sillon ;)
Suolakaloja en oo nähny, täytyy ettiä ens kerralla, onkohan ne siinä suolapähkinöiden joukossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti85:
NIKI-suklaalevitettä myydään mun mielestä ihan Citymarketissa!
Ja ostin ite Joke-jäätelön tässä syksyllä muttei ollu ihan samanlainen ku sillon ;)
Suolakaloja en oo nähny, täytyy ettiä ens kerralla, onkohan ne siinä suolapähkinöiden joukossa?
Jossain siinä paikkeilla mä ite kaupassa niitä näin.
 
Stratos suklaapatukoita myytiin vapaa valinnassa noin vuosi sitten, niillä oli vain pieni erä niitä tullut. Aah, se oli kyllä hyvää suklaata.
Joku mainitsi Kickersit, Lidlissä on sellaisia nallen muotoisia sipsejä ja ne maistuu aika paljon kickerseiltä, olen niitä aina rohmunut sieltä just sen takia. :p
 
äiti-75
kolmionmallliset pillimehut, piti aina ettiä sitä reikää
tummat ja vaaleet toffeetikkarit, jäi kivasti hampaisiin
kiivi-päärynä limppari, muistaakseni olvin valmistamaa
metsätähti ja hölkkä-jogurtit

Ennen oli oikeesti paljon enempi valinnanvaraa 0.33 l:n limupulloissa, ostettiinkin koko korillinen kerralla. Nykyisin on vaan monen litran jättipakkauksia..

Handy-jäätelö, punainen mehujää kädenmuotoinen
 
maatuska mahallaan
Entä Malla-jogurtti :p Hilloa pohjalla, kellertävä jogurtti päällä, purkissa salapoliisiksi pukeutunut koira....
Ja Aprin(?) neliönmuotoiset, kasvojen kuorintatyynyt pahvitötsässä, oli erittäin käytännöllisiä!

Ja noi kolmionmalliset tripit, pizzapiirakat (saarioinen), jalanjälki-irtokarkit, Chymoksen riisisuklaa :p :p :p
 
Mä ikävöin lakritsiturkinpippureita. Niitä sai vielä vajaa 10 vuotta sitten omassa keltaisessa pussissaan kunnes valmistus lopetettiin. Niitä kuitenkin löytyy vielä niistä turkinpippurisekoituspusseista, onneksi :p
 
Siis tää on outoa...nimittäin eilen nukkuman mennessä aattelin, että mitä kaikkee "merkkejä" oli 80-luvulla ja nyt täällä on tämmönen pino...outoo :eek: .
Mulle tuli mieleen kolmiotripit, plutokarkit ja mustafa-jäätelö ja niin purkkajäätelö.
 
annika
muistaaks kukaan PURKKATIKKAREITA,oli aika in tuossa 80-luvun puolen välin paikkeilla ja vähän jälkeenkin ehkä.pyöree tikkari,jonka sisällä sit lopuks purkka.jestas että oli hyvää se kolan makunen!
 

Yhteistyössä