PINOTAAN: Kaikki sellanen, mitä enään ei kaupasta saa...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
Sellainen pahvirasiassa ollut sitruunasalmiakki. Ja kunnon salmiakit muutenkin.

Muutenkin kaikki noin rasiakarkit ovat hävinneet karkkihyllyiltä ja tilalle on tullut sellaisia megasuperkokoja. Niitä ei tartte ostaa, kun makean himo osuu niin harvoin.

Karkkivalikoima on muutenkin supistunut ihan hirveästi, karkkihyllyillä on mittää n. kilometri, mutta tuotteita ei ole kovinkaan montaa.

Ton metsätähti jugurtin olin valan unohtanut, se oli hyvää.
 
mantu
Mun mielestä myös jotkut karkit on muuttunu, vaikka samalla nimellä. Viimeisin mitä huomannu ni hedelmäaakkoset on erilaisia eikä tietenkään yhtä hyviä! Ja muistan myös useimmat täällä mainitut. Ei ole merkkarit tai merenneidot samoja enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Karkkivalikoima on muutenkin supistunut ihan hirveästi, karkkihyllyillä on mittää n. kilometri, mutta tuotteita ei ole kovinkaan montaa.
Jep, ja mun mielestä kaikki hyvänmakuiset karkit on hävinnyt, nykyään on vain kaikenmaailman ihme sekoituksia. Fazer tekee nykyään ihan ihme sekoituksia, niistä on alle puolet aina siinä pussissa syötäviä, joten turha ostaa niitä sen takia. :|
 
yolanda
valion toffee kevyt jäätelö on vedetty pois markkinoilta samoin susette isot jätskipurkit.en tiiä niistä pienistä,ei taija olla niitäkää.
mulla on ikävä just niitä isoja merenneitoja.merkkareita on ainaki täällä k-marketin irtsarivalikoimassa.
drakuloita ostin vasta siwasta.sitte ne pienet nalle-karkkipussit.ne on hävinny hyllyiltä.on niitä irtsareina kyllä. sit lauantai pusseissa oli ennen jee jee-laatikot.muutenni lauantai-pussi on mun mielestä huonontunu paljon.
 
yolanda
onkohan enää edes salmiakki-aakkosia? mun mielestä nää lontoo rae suklaat ym.sekotukset on kammottavia... perinteinen fazerin sininen on paras.(suklaalakossa parhaillaa yritän olla...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Black Pete, merkkarit, Jenkki pala purkka jonka paperina oli pieni aku ankka sarjis, pluto karkkiaskit ja paljon muuta hyvää...
just nää, nam! varsinkin toi aku ankka purkka,oon luullu ettei kukaan muu muista sitä, muistan vieläkin sen maun! ja sit teini-iässä,salmiakki-purkkatikkari, -hubba bubba ja-bubbis.
 
vieras
Roope Ankan kolikotkin maistuu ihan erilaiselle kuin silloin ennen. Ja totta nuo uuden mega-mättökarrkipussit on just sellasia, että syö vaan hyvät päältä -suurin osa ei ole hyviä. Ja aakkospussitkin on ihan outoja sekoituksia, ois vaan joko hedelmää tai salmiakkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Portilta sai semmosia vähänniinku karjalanpiirakoita, mut niissä oli oranssi ns. pizzatäyte tms.... Vähänkö oli hyviä!!!!!!
Pizzapiirakoita
:p :p Muistan, olivat ihania. Sit oli pauligin jauhelihatäytteisiä lättyrullia pakasteena kun olin nuori. Ne oli ihan huippuhyviä kans.
PAULIGIN??
Kyllä, nimenomaan Pauligin
=)
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja mantu:
Mun mielestä myös jotkut karkit on muuttunu, vaikka samalla nimellä. Viimeisin mitä huomannu ni hedelmäaakkoset on erilaisia eikä tietenkään yhtä hyviä! Ja muistan myös useimmat täällä mainitut. Ei ole merkkarit tai merenneidot samoja enää.
Ihan saman oon huomannu ja myöskin toisin päin eli niitä vanhoja tuotteita myydään uusilla nimillä tai uusissa pakkauksissa eikä se tietysti enää oo sama.

Meidän perhe kaipaa joululimppua rusinoilla. Jostain syystä yhtäkkiä muutama vuosi sitten kaikista joululimpuista jätettiin rusinat pois. Onneksi tänä jouluna oli meidän citymarketin kauppias hoksannu että sitä kaipaillaan ja olivat leiponeet omassa leipomossaan rusinallista versiota. Saatin paras joululahja.
 
pipari
Alkuperäinen kirjoittaja polkadot:
mustanaamio tikkarit (ne oli pussissa missä oli jauhoa mukana) ja sitten oli jyväshyvällä pieniä pipareita minkä pohja oli kastettu suklaaseen.
Nää piparit oli hyviä ja sit oli sellasii ohuita pipareita, jos oli sokerikuorrute päällä, nekin maistu tosi hyvälle
 

Yhteistyössä