Pitäisikö seksin suojaikärajaa nostaa?

Vierasmiess
Tuota mä usein ihmettelen.
Nuoremmat miehethän just kattoo vähän ylöspäin ja kunnioittaa paljon enempi, eikä ne ole ehtineet vielä "kuluttaa" itseään elämän karikoissa ja lukuisissa suhteissa sellaisiksi katkeriksi, kaavoihin kangistuneiksi, kyynisiksi ja itsekkäiksi, kuten vanhemmat (+25v) miehet.
Lisäksi nuoret miehet on useammin sellaisia impulsiivisempia hulluttelijoita, jotka sopeutuu erilaisiin tilanteisiin eikä ole aina järkeilemässä kaikkea tai kyseenalaistamassa vaikkapa sitä, että hengataan koko yö skeittiparkilla, vaikka aamulla on töitä (moni vanhempi mies simahtaa kesken yön rampille tyyliin :D).

Seksissäkin kokemattomampi voi olla parempi, sillä ei ainakaan ole tiettyjä kaavoja joilla se tekee asiat menemään.
Nuorissa on sellasta ihanaa toivoa ja uskoa, silmät on vielä kirkkaat.

Lisätään nyt vielä, että en ole kolmikymppinen ja tarkoita tällä tekstillä 15-vuotiaita mopopoikia, vaan mulle noi "nuoremmat miehet" on about 17-20-vuotiaita ja vanhemmat sitten 23+.
Mä väittäisin, että johtuu siitä että suurella osalla naisia ei ole minkäälaisia haluja eikä kykyjä/luontaista viettiä selviytyä itse vaan haetaan turvaa vanhoista, osaavista jne jne. Seksissäkin juuri noin, vanha mies jäpittämään sängyn viereen ja itse selälleen : valmis, pane mut onnelliseksi. Ja jos seksi nuoremman kanssa on paskaa --> mies oli paska. Ei siis minkään valtakunnan vastuuta oteta itse omasta onnestaan.
 
vierass
minusta on niin ettei aidosti haitallisia tapauksia ja pedofiliaa tule rinnastaa hyi papat himoaa 17v. -"lapsia". kukaan ei kunnioita lakeja, joiden vuoksi tavallisetkin ihmiset ovat "pervoja".
 
säpäle harmaana
Joo sitähän ne nuoret miehet ajatteleekin vaan, haluavat PILATA lihaa ja nuoria tyttöjä. Oikein saastuttaa ne pahuuden sarvellaan! Ei niillä ole mitään aitoja tunteita, vain pilaamis- ja satuttamishaluja.
Tähän tulee pian se vastaus, että miten normaali aikuinen mies voisi muka oikeasti tuntea jotain nuorta tyttöä kohtaan. Sellaisenhan täytyy olla jotenkin vajaa.
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29820284:
Niinpä. Jännä, että sama ei tietenkään voi koskea tyttöjä.

Edelleenkin kysyn, milloin palstalaiset ovat aloittaneet seksihommat ja onko kaikkien tuon aikaiset kumppanit olleet täsmälleen saman ikäisiä?
Lisäksi vielä, että haluatteko nostaa kanteen jälkikäteen nuorista miehistä joiden haaruksissa olitte kiinni haluten seksiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29820284:
Niinpä. Jännä, että sama ei tietenkään voi koskea tyttöjä.

Edelleenkin kysyn, milloin palstalaiset ovat aloittaneet seksihommat ja onko kaikkien tuon aikaiset kumppanit olleet täsmälleen saman ikäisiä?
Itsehän ekan kerran koin viittä vaille 17-vuotiaana.
 
vierass
jos raja olisi 18v. niin aika kummallisia tilanteita tulisi. lukion vikat olisivat rikollisia koskiessaan muihin lukiolaisiin. tarvittaisiin pillupoliiseja tutkimaan osapuolien kypsyysaste. hyi. amerikkalaista moralismia, jossa naista alistetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29820284:
Niinpä. Jännä, että sama ei tietenkään voi koskea tyttöjä.

Edelleenkin kysyn, milloin palstalaiset ovat aloittaneet seksihommat ja onko kaikkien tuon aikaiset kumppanit olleet täsmälleen saman ikäisiä?
Aika ajoissa aloitin, lapsi olin vielä, tosin hyvin kypsä ikäisekseni.
Ei ollut ihan samanikäinen kumppani.


Mun mielestä on jotenkin älytöntä että 16 vuotiaana on NIIN aikuinen että on valmis tulemaan äidiksi ja kantaa vastuu lapsesta, mutta ei saa äänestää tai ajaa autoa.

Jos suojarajaa korotettaisi niin kyllä noita rajoitteita pitäisi katsoa uusiks maalaisjärjen kera. Kyllä 18v:n pitäisi mielestäni saada olla 17v:n kanssa etc.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29820344:
Minä olin tasan 16-vuotias. Ja en ole koskaan harrastanut seksiä alaikäisen kanssa. En edes silloin, kun itse olin alaikäinen.
Tuntuu että aika moni on siinä 15-17 akselilla sen ekan kerran kokeneet. Itselläni oli samanikäinen kumppani.
 
säpäle harmaana
Aika ajoissa aloitin, lapsi olin vielä, tosin hyvin kypsä ikäisekseni.
Ei ollut ihan samanikäinen kumppani.


Mun mielestä on jotenkin älytöntä että 16 vuotiaana on NIIN aikuinen että on valmis tulemaan äidiksi ja kantaa vastuu lapsesta, mutta ei saa äänestää tai ajaa autoa.

Jos suojarajaa korotettaisi niin kyllä noita rajoitteita pitäisi katsoa uusiks maalaisjärjen kera. Kyllä 18v:n pitäisi mielestäni saada olla 17v:n kanssa etc.
Pidätkö tuolloista kumppaniasi jotenkin sairaana? Oletko traumatisoitunut alaikäisenä harrastetusta seksistä?
 
Aika ajoissa aloitin, lapsi olin vielä, tosin hyvin kypsä ikäisekseni.
Ei ollut ihan samanikäinen kumppani.


Mun mielestä on jotenkin älytöntä että 16 vuotiaana on NIIN aikuinen että on valmis tulemaan äidiksi ja kantaa vastuu lapsesta, mutta ei saa äänestää tai ajaa autoa.

Jos suojarajaa korotettaisi niin kyllä noita rajoitteita pitäisi katsoa uusiks maalaisjärjen kera. Kyllä 18v:n pitäisi mielestäni saada olla 17v:n kanssa etc.
No saahan se ollakin. Ja 16-vuotiaankin kanssa.

muoks. hups, nyt vasta huomasin tuon "jos" :p
 
Vierasmiess
Mun mielestä on jotenkin älytöntä että 16 vuotiaana on NIIN aikuinen että on valmis tulemaan äidiksi ja kantaa vastuu lapsesta, mutta ei saa äänestää tai ajaa autoa.

Jos suojarajaa korotettaisi niin kyllä noita rajoitteita pitäisi katsoa uusiks maalaisjärjen kera. Kyllä 18v:n pitäisi mielestäni saada olla 17v:n kanssa etc.
Jos kyseenalaistetaan, että onko fiksua jakaa persettä pitkin kyliä sinkkuna raskauden niin vastaus on, että ei oo mitään pelkoa kun on ehkaäisy. Onko pillereissä ja kortsuissa joku ikätunnistin ettei ne tehoa alle 18 vuotiaille?

Ja toiseksi, kyllä, poliittiset asiat ovat hivenen vaikeampia sisäistää kun se nahkalompsan paukutus ja jakaminen. Ja autollakin voi tappaa muita, seksillä vain itsensä.
 

Yhteistyössä