Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

hei
Tsekkasin tuon Kiasma jutun kun minua olisi kiinnostanut. (Paitsi että silloin just kello 14.00 olin sopinut parin tunnin tapaamisen vaikka koko muu viikko olisi ollut tyhjää täynnä). Kiasman sivuilla lukee: Kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona vapaa pääsy klo 17-20.

Onko muita tapaamisia tai treffejä tulossa? Kyselee mökkihöperö Pupi ja aamu-uninen tytär Lumi
ps. tietääkö kukaan missä voisi pelata sählyä... Siis ei mitään ammattilaisjuttuja vaan ihan sähläystä. siinä kun aivot sais pois narikkaan hetkeksi. Tai onko jotain kivaa jumppakerhoa missä tapaisi muita ihmisiä ja saisi liikuntaa samalla. Motivuksessa olen käynyt mutta ne on aika kovia tälle tämän hetkiselle kunnolle....vaikka taisi siellä olla jotain aloittelijoiden tuntejakin. Vinkkejä?
 
emmie: juu junia kyllä tulee mut ei matalalattiallisia. Tai siis ne jotka menee niin ne on jo reilusti ennen kymmentä pasilassa... Klo 10:11 täältä lähtis juna, niin se ois 10:27 pasilassa. Eikö voitais nähä sit 10.30?
 
nostan tätä esittelemällä ristiäiskuvaa :D B) http://irc-galleria.net/view.php?nick=LaBiatch en viitti noihi muihin ketjuihin pistää :)

Mites teidän vappusuunnitelmat? ja oliko lapsimessut millaiset?

Terv. Oikukas ja Leevi 6vk!
 
oikukas: aika reteenä leevi vaan hengaa ja tsiigaa :D

:attn: haluuko joku ens maanantaina 5.5. keskustaan kahvilatreffeille? (Arnold's donuts mielessäni vilkkuu :p )

ja vieläkö on lähtijöitä 7.5. ilmaiskierrokselle Kiasmaan?

mulla alkaa olemaan taas yksinäistä kun viime treffeistä on jo aikaa :xmas:

niin ja mainostan taas vielä että UUDET TERVETULOA MUKAAN! :)
 
Hei pk-seutulaiset! :attn: Huvittaisko ketään lähteä huomenna tai ylihuomenna (la/su) tuonne kaapelitehtaalle hengailee? siellä olis menossa kierrätystehdas 10-18 ( http://www.kierratystehdas.fi ) ja kovasti huvittais mennä. ja aivan ilmaista ois tuo huvi :) Shiva, anyone?
 
...meillä on nyt Mitjan kanssa liikkuminen helpompaa, joten mielelläni tulemme Kiasmaan (taisin sitä itse alunperin ehdottaakin). Kuinka moni olisi tulossa? Neljältä sopii hyvin! Aion ottaa rintarepun ja ehkä jätän vaunut kokonaan kotiin...
 
Heippa!

Löysin äsken tän sivuston ihan vahingossa eli täällä Hjördis ilmottautuu pk-mammoihin. Meille syntyi 12.4 poika. Vielä en uskalla lähteä kaupungille ku kantaminen on kiellettyä sektion takia ja muutenkin imettäminen on vähän sitä sun tätä.

Myöhemmin kyllä tulisin mielelläni mukaan tapaamisiin, varsinkin keskustaan ku asutaan ihan tuntumassa.

Hjördis
 
me tullaan kiasmaan :)

muoksmuoks, emmie en valitettavasti oo viime keskiviikon jälkeen käyny palstalla vappuhulinoiden vuoksi, joten meni se kaapelitehtaan kierrätyshäppening ihan ohi.. toivottavasti oli kivaa jos siellä kävit, hesarissa oli jotain juttua siitä :)
 
Hei taas!

Me ei taideta Adan kanssa tulla kiasmaan. Ada sai eilen ekan rokoteannoksen ja siitä nousi illalla lämpö. Oli myös aika kärtyinen loppupäivän. Että jos sama jatkuu tänään niin ei tulla.

Ensi viikko on vielä avoin. Tain no 15 pvä mennään allergiasairaalaan tutkimuksiin ja 16 pvä lähdenkin sitten Adan kanssa Kokkolaan viikoksi. Mutta kunhan kokkolasta kotiudutaan (viimestään silloin) niin voitais taas mekin tulla treffeille. :)

Hjördikselle onnea! :flower:
 
harmisti näyttää siltä ettei päästäkään sinne kiasmaan, sillä flunssa on tehnyt vahvasti tuloaan koko päivän enkä halua teitä muita tartuttaa. pahoitteluni, että feidaan tässä vaiheessa mutta nyt on niin hirvee olo, ettei tässä kunnossa ole kyllä voimiakaan lähtee.
äääh, kylläpä piti osua huonoon ajankohtaan :(
 
....ilmeisesti minä ja Emmie vain olisimme tulossa. Minä olen tulossa Mitjan ja isosisko Onan kanssa vasta viideksi, kun Onalla on koulua neljään. Jos olet siis Emmie tulossa niin me olemme viiden aikana kahvilan puolella....Onasta on apua, kun kuljen nyt Mitjan kanssa rintarepulla, hän viihtyy niin paljon paremmin kuin vaunuissa....
 
Onnea Hjördis! :flower:

Mekin skippaamme sittenkin tuon Kiasman paljolti samojen syiden vuoksi kuin Anna. Eilen saatiin rota vol.2 & yhdistelmärokote ja ärtyisyyttä on ollut molempina iltoina. Lämpöä ei ole noussut onneksi. Olemme menossa huomenna aamulla vauvakerhoon, niin se varmaankin riittää huomisen ohjelmaksi, jottei väsymys aiheuta lisä-ärtymystä sitten illalla. Harmittaa vietävästi, kun olin niin odotellut näitä tällejä ja Kiasmaa. :(

Muita treffejä ei vissiin ole sovittu, niin ehdotan kahvilatreffejä Sanomataloon ti 13.5. klo 13.30. Olisiko tulijoita? :wave:
 
Pupikaan ei pääse valitettavasti Kiasmaan kun muuta pakollista menoa ja ensi viikko menee ristiäisjärkkäilyissä...jospa sitten noiden rumbien vihdoin pääsisi teitäkin tapaamaan! Hauskaa Kiasmaa... Olin kanssa sitä odottanut.... :( mutta voidaanhan sitä Kiasmassa treffata muutenkin myöhemmin)
mutta käyn lukemassa tätä palstaa säännöllisesti niin tiedän missä pyöritte! :wave:
 
Mekään ei nyt sitten tänään viitsitä tulla kun menisi niin myöhäiseksi ja olen itse vielä tukkoinen vaikken usko että tää tauti enää tarttuu..

Mutta meille sopisi Sanomatalo tiistaina klo 13.30! :wave:
 

Yhteistyössä