Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

Heipähei!

Emmie: valitettavasti en nyt pääse kutsuille... :(

Kutsuista tulikin mieleen... Onko kukaan kuullut aloe vera kutsuista (forever living products)? Jos sellaiset kiinnostaa niin voisin joskus järkätä. Serkkuni on nimittäin jälleenmyyjä ja on monesti pyytänyt päästä meille pitämään esittelyä... :)

Adan allergian takia olen nyt kokeilumielessä kaksi viikkoa tiukalla imetysdieetillä (täysjyväriisi, possu, kukkakaali, parsakaali, kurkku, banaani, päärynä, mustikka) jospa tytön saisi oireettomaksi. Siksi en taida nyt kahteen viikkoon osallistua mihinkään kahvila-treffeille kun aina pitäisi sitten katsoa vierestä kun muut herkuttelee ja itse ei saisi tilata kuin vettä..! :p

Laiskuuttani ehdotan, kiinnostaisiko taas mammatreffit meillä kotona? :) Voisin tarjota teille riisikakkuja, parsakaalta ja muita "herkkuja".. ;)
 
Anna86 aika tiukka dieetti tosiaan o_O täytyy tunnustaa et jos leevi olis allerginen niin mä varmaan jo siirtyisin korvikkeelle mieluummin :snotty:

Mua kiinnostais ainakin himatreffit, se oli hauskaa!

ja voisinpa lähteä kahville jo tänään jos seuraa löytyy :)

 
Hmm.. No sopisko esim. ti 3.6 tai ke 4.6? Tai sitten menee viikolle 24...
Treffit vois olla sellaset nyyttäri henkiset, ku te ette kuitenkaan varmaan halua niitä pöperöitä mitä meillä on (vai maistuisko nuo aikaisemmin mainitsemani ruoka-aineet? ;) )?! :)
 
mulle sopii noista kumpikin päivä :) ja nyyttärimeininki on hyvä, voisin vaik leipoo jotain. tosin onkse sit vähän tylsää jos me syödään jotai leipomuksia ja sä rouskit riisikakkuja? (jotka on kyl itseasias ihan hyvii :D ) mun puolesta ilman mtn syömisiäkin sopii ihan loistavasti :)

kahvit vois tietty juoda :p
 
No ihan miten vaan... Voin mä pelkät kahvitkin keittää, ja ostaa vaikka jotain keksejä, ja pidetään sit ne nyyttärit joskus toiste..?! :) Mut mulle tosiaan ihan sama.

Sopisko muille jompikumpi noista päivistä?
 
nostellaanpas tätä ketjua, ettei päästä kovin kauas tippumaan..

ja sitten seuraaviin kaffetreffeihin, milloinkas tavattais? pitää varmaan sopia hyvissä ajoin, niin mahdollisimman moni pääsis paikalle.. hävyttömän laiskasti ollaan sovittu mitään isommalla porukalla, joten ryhdistäydytään nyt vaikka kesän kunniaksi :).

muoksmuoks, ehdinkin jo sopia menot koko loppuviikolle, joten en tiedustelekaan niistä himatreffeistä..
 
Heips mammat!

Unohetaan joo tän viikon treffit meillä... :)
Mut jos kiinnostaa, niin voitais treffata meillä joku pvä esim ensi viikolla? Mulle sopis esim. 9.6 (maanantai) tai 11.6 (keskiviikko). Sopisko muille jompikumpi noista? Vai kiinnostaako ylipäätänsä treffit meillä? :D
Mä kun en viitsi lähteä mihinkään kahvilaan/ravintolaan niin kauan ku mulla on tuo suht tiukka imetysdieetti... Ku pitäis olla kotona lounas-aikaan et saa syödä herkullista riisi-possu mössöä.. :D Sitä kun tuskin kahviloista saa...
Ne vois olla sellaset nyyttäri henkiset, ja mä voisin sit tehä itelleni vaikka "dieetti-mustikkapiirakan" keijusta, maizenasta ja mustikoista. :D
Miten ois? :)
 
mulle sopii kahvilatreffit ja myös himatreffit :D mul on tosi paljon aikaa ja ainoo kaveri joka ei oo päivisin töissä lähtee vkloppuna taas leffakuvauksiin auttamaan pariksi viikoksi. Eli seuraa tarvitaan :p kertokaan vaan aikaa ja paikkoja :)
 
Haha, mä aina käyn täällä miettimässä huvikseni mihin tapaamiseen EN taaskaan ehdi/pääse/jaksa/voi tulla. Blaah. Esikkoa kun en saa millään irveellä mukaan mihinkään paitsi shoppailee, ja sielläki sen puhelin soi koko ajan et:"millon tuutte?" Siistii. Mut elän hengessä mukana ja voin olla vaikka se virallinen nostelija sitte. :D
 
Täällä on aika hiljaista nykyään... Unohdetaanko taas treffit meillä kun ei enempää kiinnostuneita löydy? Vai tuletko yksin Oikukas? :D
Sopiiko kaikki entiset mammatreffiläiset nykyään treffinsä puhelimella ku tänne ei enää kirjotella mitään?
 
onpas hankalaa.. miitti annan luona ei taida meidänkään puolesta onnistua, koska ei saada autoa tällä viikolla ja julkisilla sinne on piiiitkä matka (ainakin ajallisesti) meiltä. toivottavasti anna saat pian helpotusta tuohon ruokavalioon, niin päästäis tapaamaan vaikka kahvin merkeissä jossain päin keskustaa :).
 
jaiks! meikä alottaa työt kai ens viikolla :D 15h/viikos keskustas systerin duunis, jännittää ihan sikana B) iiks :LOL: onneks voin valita vuorot niin et mies tulee duunin jälkee hakee pojan ja sit mä meen töihin.


emmie oliks sul keskiviikkona menoja vai käviskö sulle himatreffit silloi jos Annalle vielä ke käy?

missä muuten muut treffailijat? :attn:
 
mulla on nyt vähän kiire, koulujuttuja pakko tehdä :/ mielelläni tuun silti poikkeemaan jos jonnekin keskustaan sovitte treffejä, mut muuten mun on pakko olla sopimatta treffejä ainakin tällä viikolla... :x
 
Toi Oikukkaan laittama tanssituntijuttu olis enemmän kuin lähellä mun mieleen, useempi vuos on tanssitreenejä takana mut TAAS jälleen kerran unohdetaan että ihmisillä voi olla kaksi lasta tai useampi. Mihinkäs nämä muut lapset laitetaan kun äiti ja vauva tekee kahdestaan jotain? Vauvan kanssa äiti on naamatusten koko ajan mutta isommat jää väkisinkin ulkopuolelle myös äiti-lapsi jutuissa. Ne kun on suunniteltu yleensä niin pienille lapsille. 7-vuotias tyttö tuntis olonsa kyllä ulkopuoliseks tollasella tunnilla. Harmittaa oikeen. :/
 

Yhteistyössä