poltatko?

Tuntuu että mä olen "ainoa joka lemuu kuin tuhkakuppi,ei vais vaan tuntuu siltä että minä olen se ainut äiti joka tupakoi.10-20 savuketta palaa päivässä.En tietenkään polta leikkipuistossa tai kärrätessä lastani eikä sisällä polteta.Mutta minkäs teet kun eroon en pääse.Mielen kiinnolla nyt kyselen monta palaa?ja mistäpäin olet?Ite olen Tuusulasta.
 
2½ vuotta polttamatta :D ennen olin himopolttaja 1½-2 toppaa päivässä. 1.5.2004 kun päätin, että nyt loppu sauhuuttelu, niin siihen se kanssa loppu. Ja pari viikkoa lopettamisen jälkeen tein positiivisen raskaustestin :heart:
Viime syksynä otin parit sauhut, kun otin vähän miestä väkevämpää ja meinas yrjö lentää :$
 
Jeps, 10-15 menee päivässä. Olin viimeiset 3kk polttamatta kokonaan kun odotin esikoistani, joka syntyi 04/05. Alkuraskauden ajan poltin maksimissaan 2 tupakkaa päivässä. Haluaisin itsekin tavasta eroon, vaan kun tuntuu ettei tahdonvoima riitä... Oisko tääl muita jotka haluaa lopettaa, jos vaikka tukisimme toisiamme? =)
 
Polttaako kukaan imettävä äiti? Olen lukenut jostain, että 2-3 tuntia tupakoinnin jälkeen ei äidinmaidossa olis enää haitallisia ainesosia...
Olin koko raskausajan polttamatta, nyt vauva 3kk ja olen langennut muutamaan tupakkaan päivässä.. ÄÄÄÄgh! Poltan heti imetyksen jälkeen vasta.. mutta kuitenkin. Omatunto soimaa. Olen varmaan ainoa...
 
khf
JOO TULEE TOTA POLTELTUA N. 10-15 TUPAKKAA PÄIVÄSSÄ..
KAIKKI NELJÄN LAPSEN ODOTUSAIKAA OLEN OLLUT POLTTAMATTA MUTTA AINA UUDESTAAN JOSSAIN VAIHEESSA TAAS ALKANUT..
VÄLILLÄ ON TULLUT KYLLÄ MIETITTYÄ ETTÄ MITÄ JÄRKEE POLTTAMISESSA ON MUTTA AINAKAAN VIELÄ EI RAHKEET RIITÄ LOPETTAMISEEN MUTTA EHKÄPÄ JOKIN PÄIVÄ LOPETAN....
 
äippä82-p05 harmaana
mites te,jotka olette aikeissa lopettaa nyt 1.11, oletteko aatelleet ilman nikotiinikorvausta vai sen kanssa?Itse ensin ilman, ja sitten jos pahasti rupeaa riipomaan niin sitten sen kanssa..lääkekaapissa on jo laastareita :) Mua ahdistaa jo valmiiksi se että kohta on sauhuttelu loppu, tai no, en tiedä ahdistaako varsinaisesti, vaan ehken enemmänki jännittää että kuis äijän käy...
 
Sain tietää että olen raskaana ja olen polttanut monta vuotta.. Mutta päätin että en polta raskauden aikana ja hyvinhän tuo on pitäny..Mulla on niin paha olo että ei edes pysty ajatteleemaan tupakkaa ja saatikka edes syömään paljon mitään! annoin heti tupakat pois =)
 

Yhteistyössä