Pyritkö ruskettumaan kesällä?

Tykkään, että iho päivettyy. Mun mielestä sellainen kevyt päivetys on kauniimpi kuin kalvakka iho. Mutta en jaksa maata käristämässä itseäni vaan saan väriä ulkoillessani lasten kanssa. Jalkoihin laitan kesän alussa itseruskettavaa, ettei ole niin vitivalkoiset. :D
 
en, mut niin mulla kuin noilla lapsillakin on sellainen iho,et vaikka kuin välttäis aurinkoa niin väriä vaan tulee.
mut aurinkoa en ota, välttelen auringossa oloa ihan senkin takia etten tykkää olla, mielummin varjoisassa paikassa oleilen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Näin
Rusketun väistämättä kun vietän kesällä paljon aikaa veden varassa kajakissa. Siinä puuhassa olisi vähän mahdotonta olla ruskettumatta. Toki käytän aurinkosuojavoiteita, mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
En pyri mutta rusketun todella helposti.

Ei mulla ole ryppyjä, vaikka olen kesäisin ruskea.

Ei se kalpea ole yhtään sen paremman näkönen kun ruskeakaan, mun mielestä. Hiukan päivettyneenä näyttää terveämmältä, mutta sen saa vaikka purkista. (näitä semiruskettavia, esim dove, vai mitä ne ny on)
 
"nelli"
Mä rakastan aurigonottoa. Ihana maata pihalla ja lukea kirjaa. Ja rakastan ruskeaa ihoa.
Mä en ole kovin herkkä palamaan, ehkä kerran elämässäni olen onnistunut itseni kärväyttämään, silloinkin heinäkuussa Kreikassa.
 
auringonpalvoja
Olen luonnostani tummapiirteinen ja rusketun helposti, en pala. Mikään ei ole kesällä niin ihanaa kuin maata lämpimän auringon alla. Mielestäni sopiva rusketus on terveemmän näköistä kuin vitivalkea iho. Suomen kesä on niin lyhyt ja auringonpaiste harvinaista herkkua, joten tuskin on vaarallista nauttia siitä.
 
.........
en.

olen luonnostaan hyvin vaalea (iho siis, hiukset kullanruskeat) enkä rusketu helposti. nuorempana ajattelin, että "kaikkien tulee kylpeä kesällä auringossa hinnalla millä hyvänsä, on mitä näyttää muille esim lomilta palatessa"... kuitenkin nyt osaan arvostaa vaaleuttani enkä käristä ihoani auringossa.

olen kaunis tällaisena :D

enkä osta kemikaaleja, jotka värjäävät ihon jollain reaktiolla. ei varmasti tee hyvää elimistölle pitemmän päälle, että ihoon sivellään purkki kaupalla kemikaalikoktaileja.
 
En todellakaan, en.

Mä en tykkää auringosta siis siinä mielessä että tietoisesti siinä oleskelisin vain rusketus mielessäni. Muutoinkin suojaan itseni kyllä auringon valolta mutta siinä normaalissa ulkoilussa minkä se iholle vaikuttaa, niin sillehän en mahda mitään :).
 
En grillaa itseäni auringossa ruskettumismielessä, mutta olen paljon ulkona kesällä. Käytän korkeasuojakertoimista aurinkorasvaa, sillä olen todella vaaleaihoinen ja palan herkästi. Kesän lopussa olen yleensä himpun verran päivettynyt ainakin kuvitelmissani :D
 
En mitenkää pyri vaan väriä saa tulla sen verran mitä tulee ku pihalla liikkuu. Jalkoohin laitan itteruskettavaa sisältävää kosteusvoidetta ettei näyttääsi niin valkoosilta.

Mä palan melko helposti ja saan aurinkoihottumaa joten kyllä mä mielummin vältän aurinkoa. En mä tykkää maata ottamas aurinkoa.
 

Yhteistyössä