Pystyykö lääkäri kirjottaan tälläsen lausunnon...

  • Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti
Väitteesi on vailla todisteita, toisin kuin kirjassa esitetyt faktat. Mikäli kärsimystä pitää lieventää, miksi et käytä huumeita? Otat muutaman viivan ooppiumia niin varmasti olo paranee - ja on jopa turvallisempaa kuin monet lääkkeet.

Vertaappa Mirtatsapiinin haittoja ooppiumiin:

Oppiumin haitat: Oopiumin käyttö aiheuttaa helposti fyysisen riippuvuuden. Vieroitusoireet ovat voimakkaat.

Mirtatsapiinin haitat:
kaikenlaista
Kai olet tietoinen, että noihin lääkeselosteisin on merkittävä jokainen oire, mitä lääkkeen käytön aikana on voinut ilmetä? Vaikka yksi ihminen 10 000 käyttäjästä olisi saanut vain tuon epileptisen kohtauksen, joka ei välttämättä kyseisestä lääkkeestä edes johtunut, on oire kirjattava lääkeselosteeseen.
 
viieeras
Väitteesi on vailla todisteita, toisin kuin kirjassa esitetyt faktat. Mikäli kärsimystä pitää lieventää, miksi et käytä huumeita? Otat muutaman viivan ooppiumia niin varmasti olo paranee - ja on jopa turvallisempaa kuin monet lääkkeet.


Kumman valitset, ooppiumin vai mirtatsapiinin?
No mites sitten kun Mirtatsapiini toimii unettomuuteen aina vaan sillä pienellä annoksella, jos nostat annosta saattaakin käydä niin että ei uni tuu enää. Mulla oli vuosia tää lääke unettomuuteen ja aina, ihan aina sain unen sillä samalla 7,5 mg annoksella. Lääkkeen lopetin sen takia kun se syötättää niin hemmetisti ja kun mulla on ylipainoa jo ennestään niin en tarvi ruokahalun nostatusta enempää.

Todella hyvä lääke unettomuuteen mulla, mutta oli pakko siitä luopua. Oopiumikinko toimii vuodesta toiseen samalla annoksella, vai onkohan siinä kenties niitä inhottavia annoksen nostoja luvassa?
 
elämän fakta
Lääkäri voi sanoa että tuossa filtti ja leipä, muuta sillan alle. Jotkut ovat huhujen mukaan tehneet sitten vaikka mitä, että ovat saaneet euroja miehiltä.

Ja aina on vaihtoehto... perusta vaikka uusi Microsoft.
 

Yhteistyössä