Rakas facebook-ystäväni.

"juu"
[QUOTE="torsti";22610583]Multa kaikki myötätunto ap:lle!

Hyeenat hiljaa, kun ette noista kivuista tiedä yhtään mitään![/QUOTE]

Kuule tuskimpa tietää ap:kaan kunhan trollaa. Ja mistäpä sinä ap:n asioista tiedät sen enempää??
 
Mitä jos tää kipu tulee kun olet lapsen kanssa kahden? Lapsen isähän käy töissä eikös vaan?

Menin aivan lukkoon, kykenemättömäksi toimia järkevästi tai johdonmukasesti, olin kykenemätön puhumaan että oisin apua tilannu, vaikka kuinka vedin naamaan särkypilleriä, kipu ei hellittäny. Ainoa mitä ajattelin oli että kipu pittää loppua, ihan sama miten saan sen loppumaan kunhan loppuu. Hätäpäinen ratkasu oli, mutta jopa lääkäri ja hoitajat ja koko minun lähipiiri on kyenny käsittämään ettei mulla tosiaan ollu vaihtoehtoja.

Eli silloin voi tapahtua ihan mitä vaan.
 
"sanaton"
Alkuperäinen kirjoittaja joku nyt mättää;22606305:
Kauan aikaa sitten ystäväni yritti kännissä itsaria, se joutui sairaalahoitoon suljetulle osastolle mielisairaalaan ja joutui olemaan siellä 4Kk. miksi sinua ei viedä hullujenhuoneelle?
samaa ihmettelen. kylläpä nopeesti pääsee pois jos eilen on koittanu tappaa ittensä ja päivällä jo asiasta täällä tilittää. mutta eikös hyytis aivokasvainleikkauksenki jälkeen samana päivänä jo ollu koneella? :D
 
"vieras"
[QUOTE="sanaton";22610639]samaa ihmettelen. kylläpä nopeesti pääsee pois jos eilen on koittanu tappaa ittensä ja päivällä jo asiasta täällä tilittää. mutta eikös hyytis aivokasvainleikkauksenki jälkeen samana päivänä jo ollu koneella? :D[/QUOTE]

Sairaalassahan on vieläkin.
 
voimia
paljon voimia ja on tosiaan kurja kun joku rakastaa juoruilua vähän liikaa. kasvain ei tosiaan selitä mitään ja paljon paljon voimia, jotkut ihmiset on epäkypsiä ja ei kunnioitusta. mut niistä viis! elämä on suurempi.
 
turpa kii
[QUOTE="Provo";22610649]Hyytis hiljeni. Jäi kiinni provoilustaan[/QUOTE]

Hiljene sä pliis, sillä ei ole mitään velvollisuutta todistella tuollaiselle harhaiselle ihmiselle mitään.
 
"Provo"
[QUOTE="sanaton";22610639]samaa ihmettelen. kylläpä nopeesti pääsee pois jos eilen on koittanu tappaa ittensä ja päivällä jo asiasta täällä tilittää. mutta eikös hyytis aivokasvainleikkauksenki jälkeen samana päivänä jo ollu koneella? :D[/QUOTE]

niinpä :) :)
 
Mitä jos tää kipu tulee kun olet lapsen kanssa kahden? Lapsen isähän käy töissä eikös vaan?

Menin aivan lukkoon, kykenemättömäksi toimia järkevästi tai johdonmukasesti, olin kykenemätön puhumaan että oisin apua tilannu, vaikka kuinka vedin naamaan särkypilleriä, kipu ei hellittäny. Ainoa mitä ajattelin oli että kipu pittää loppua, ihan sama miten saan sen loppumaan kunhan loppuu. Hätäpäinen ratkasu oli, mutta jopa lääkäri ja hoitajat ja koko minun lähipiiri on kyenny käsittämään ettei mulla tosiaan ollu vaihtoehtoja.

Eli silloin voi tapahtua ihan mitä vaan.
Ei tämä ollu ootettavissa. Että useampi kipulääke lakkaa toimimasta toivotulla tavalla. Nyt siihen on varauduttu jos vastaavaa tapahtuu. Ihan samalla lailla voi kenelle tahansa käyvä jotaki, oot yksin lapsen kans ja tukehut leivänpalaan, saat jonku sairaskohtauksen yllättäen, oot lenkillä syrjässä lapsen kans ja joku hullu hyökkää ja tappaa sinut, liukastut suihkussa... Mitä vain voi tapahtua KENELLE vain.
Mies on tällä hetkellä sairaslomalla vuoden loppuun olkapäänsä takia, joten eipä niitä tilanteita taija tulla että yksin oisin lapsen kans. Tukiverkko mulla on aivan mahtava, joten kyllä sitä lasta ajatellaan ja ollaan mulla seurana siltä varalta että jotaki sattuis. Veli assuu naapurissa perheineen, sinne voin mennä aina jos en taho yksin olla.
 
hyi
[QUOTE="Provo";22610726]enkä mä tajuu miten joku voi olla niin tyhmä että uskoo. Provo paskaa[/QUOTE]

Hei ihan oikeesti. Mä tiedän kuka sä olet, joten viitsisitkö nyt lopettaa, tai kyllä muutkin kohta sen tajuaa. Saisit hävetä.
 
"vieras"
Hemmetin IDIOOTIT, eipä ole teilläkään kaikki muumit laaksossa, teiltä ne lapset pitäis huostaanottaa eikä ap:lta. Älkää ainakaan enempää lisääntykö. Hyi hemmetti.
 
"Provo"
Hei ihan oikeesti. Mä tiedän kuka sä olet, joten viitsisitkö nyt lopettaa, tai kyllä muutkin kohta sen tajuaa. Saisit hävetä.
et sä voi tietää kuka mä olen. En lopeta ja mulla ei hävettävää. Hyytis on provo ja sä rakastat provoja. Sairasta miten joku voi keksiä kaikkea ja pilailla terveydellään. Hyytis on terve ja sitäpaitsi mä tunnen tämän henkilön, mutta en enempää kerro koska juoruajaa musta sä et saa :)
 
"Provo"
[QUOTE="vieras";22610761]Hemmetin IDIOOTIT, eipä ole teilläkään kaikki muumit laaksossa, teiltä ne lapset pitäis huostaanottaa eikä ap:lta. Älkää ainakaan enempää lisääntykö. Hyi hemmetti.[/QUOTE]

nythän vitsin murjasit. Älä tapa mua nauruun.
 

Yhteistyössä