Rakastan näitä helteitä.

jos iho kestää, mikäs siinä, mulla taas ei kestä auringossamakoilua, eikä auta mitkään vahvimmatkaan suojakertoimet aurinkorasvaa... riittää jo pelkkä kävely paahteessa, että iho palaa punaiseksi, joten mieluiten välttelen paahdetta, ja hakeudun varjoon , mut hyvä niille, joiden iho kestää ja ruskettuu kauniisti.
 
Mie oon tainnu saada auringonpistoksen tms. Minä, kesänvihaaja, otin aurinkoa just parvekkeella. Siivosin parvekkeen ensin kunnolla, pistin mattoja sinne ja muksujen kanssa olin siellä viettämässä aikaa. Hmph.
 
miu
hemmetti ku säikähdin.. äskön tosiaan aurinko paahtoi taivaalta ja sit jysähti ihan per...een moinen ukkosen jyrähdys!!! hyvä etten pissannu housuun. tällänen tää mein suomen suvi sit on.
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
jos iho kestää, mikäs siinä, mulla taas ei kestä auringossamakoilua, eikä auta mitkään vahvimmatkaan suojakertoimet aurinkorasvaa... riittää jo pelkkä kävely paahteessa, että iho palaa punaiseksi, joten mieluiten välttelen paahdetta, ja hakeudun varjoon , mut hyvä niille, joiden iho kestää ja ruskettuu kauniisti.
ruskettuiskin kauniisti =/ mun iho ruskettuu sekunnissa ja aina joka kevät ja kesä karmivat raidat joka paikassa ja rusketus epätasainen. pitäis olla heti ekoista auringonsäteistä alasti pihalla niin että tulis kunnon pohjarusketus... jep, ongelmat kullakin =)
 

Yhteistyössä