Raskaana oleva sinkku harrastaa seksiä. Mitä mieltä olette?

Niin kauan kuin se en ole minä, niin ei vois vähempää kiinnostaa. Muutenkin maailma olisi melkoisen paljon mukavampi paikka, kun yritettäisiin vaan huolehtia omista asioistamme ja annettais muiden huolehtia omistaan. Tämä ajatus tuli muuten mieleen taannoin, kun palstalla oli pitkä keskustelu siitä, miten joku voi olla niin rasittavan ärsyttävä, että tahtoo harrastaa seksiä vasta avioliitossa.
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Niin kauan kuin se en ole minä, niin ei vois vähempää kiinnostaa. Muutenkin maailma olisi melkoisen paljon mukavampi paikka, kun yritettäisiin vaan huolehtia omista asioistamme ja annettais muiden huolehtia omistaan. Tämä ajatus tuli muuten mieleen taannoin, kun palstalla oli pitkä keskustelu siitä, miten joku voi olla niin rasittavan ärsyttävä, että tahtoo harrastaa seksiä vasta avioliitossa.

Samaa mieltä tässä!
 
dfyj
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Jos mä olisin raskaana ollessani ollut sinkku, niin olisin vaikka väkisin raahannut jonkun miehen sänkyyni :whistle:
Hormoonit on hassuja :D
Samoin, olin hirvee hormooni hirviö raskaana. Joka päivä piti tyydyttää itsensä, vaikkei normaalisti kauheesti seksi kiinnosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:
Kyllä vain minäkin tapailin yhtä miestä raskaana ollessani ja seksiäkin harrastimme... :) Tapasimme siis kun minulla oli vatsaakin jo, eipä häntä haitannut. :)
Ei oo taatusti ollut ihan täysjärkinen mies.
Siinä tapauksessa aika monen palstalaisen mies ei ole kovinkaan täysjärkinen :whistle:
:flower:
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Alkuperäinen kirjoittaja minulla:
Kyllä vain minäkin tapailin yhtä miestä raskaana ollessani ja seksiäkin harrastimme... :) Tapasimme siis kun minulla oli vatsaakin jo, eipä häntä haitannut. :)
Ei oo taatusti ollut ihan täysjärkinen mies.
Siinä tapauksessa aika monen palstalaisen mies ei ole kovinkaan täysjärkinen :whistle:
Kyllähän tähän maailmaan useampikin "täysjärjetön" mahtuu.
 

Yhteistyössä