Raskaana oleva sinkku harrastaa seksiä. Mitä mieltä olette?

himot on hiirelläkin
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
sairasta. sääliksi käy lasta :'(
Mitäs se lapsi siellä kohdussa tietää kuka siellä pökkii. Kyll määkin harrastin vakipanoja kun olin raskaana ja ihailivat vain massua kuinka pieni ja ihana.
 
se on sitä "turvaseksiä" ;-d
Siinä varmaan raskaanaoleva pelaa varman päälle. On jo raskaana, joten voi vetää täysillä. Ei tarvitse partnerinkaan miettiä, onko isä vai ei, jos raskaus jo näkyy ja tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
sääliksi käy lapsiparkaa jos äiti panee suunnilleen jokaista vastaantulijaa. vaan mitä voi odottaa kun katsoo ketjun aloittajaa :/
Hmm. Jos yhdeksän kuukauden aikana harrastaa edes kerran seksiä, "panee suunnilleen jokaista vastaantulijaa?" Saa aika harvoin käyä ulkona sit :D Ettei vaa kukaan tuu vastaan.

Hieno, asiallinen ja kypsä kommentti harmaalta.
 
himot on hiirelläkin
Mää en harrastanut jokaisen kanssa. Oli vakipanot, tutut ja turvalliset. Ei tarvinnu tauteja pelätä. Sinkkuna elelen edelleen enkä pane jokaisen kanssa vaikka panenkin. Jopa enemmän mitä täällä tuntuu avioparit harrastavan, jopa kuukausia, vuosia ilman.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
sääliksi käy lapsiparkaa jos äiti panee suunnilleen jokaista vastaantulijaa. vaan mitä voi odottaa kun katsoo ketjun aloittajaa :/
:LOL:

voi vehnä sanon mä! on se kumma ku savanna bannataan koko ajan mut tälläsiä aivottomia ei saada bannattua :headwall:
Mä VÄHÄN ihmettelen mikä näitten bannaamisessa on niin helekutin vaikeeta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
no onhan se nyt kumma jos ei oikeesti voi olla 9kk ilman. seksiriippuvainen?
:LOL: Miksi olla 9 kk ilman jos ei ole mitään syytä? Ja hellvtin pitkä aika se kyllä on :eek:
Juu, ei onnistus multakaan. Älä kuule välitä näistä kommenteista. Siveydensipulit pyyhkii hikeä otsaltaan... Pitäskö oikein sanoa että ei se järvi soutamalla kulu?! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
olen ollut raskaana :)
Hui! Ootko sä -KÄÄK- joskus harrastanu seksiä?? Vai tuliko siveellisesti lääkärinpöydältä tuo raskaus? :D
Olen naimisissa :)
Ahaa... No jos mä meen naimisiin mun vakipanon kanssa mutta ei asuta yhdessä eikä oltais muuten yhdessä niin onks seksi sen kanssa sitten sallittua? :D Olis kuitenki paperilla, et tää on mun...
 

Yhteistyössä