Raskaana oleva sinkku harrastaa seksiä. Mitä mieltä olette?

:/
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
olen ollut raskaana :)
Hui! Ootko sä -KÄÄK- joskus harrastanu seksiä?? Vai tuliko siveellisesti lääkärinpöydältä tuo raskaus? :D
Olen naimisissa :)
Ahaa... No jos mä meen naimisiin mun vakipanon kanssa mutta ei asuta yhdessä eikä oltais muuten yhdessä niin onks seksi sen kanssa sitten sallittua? :D Olis kuitenki paperilla, et tää on mun...
on
 
Pitäs munkin rekkautua.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
olen ollut raskaana :)
Varmaan montakin kertaa.. Vaikutat joltain uskonlahkolaiselta, esim. lestadiolainen? Tämä ei sitten ole ilkeilyä, on vain kiva tietää mistä taustasta mitkäkin kommentit tulevat ;)
 
ei varmaan oo
Alkuperäinen kirjoittaja Pitäs munkin rekkautua.:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
olen ollut raskaana :)
Varmaan montakin kertaa.. Vaikutat joltain uskonlahkolaiselta, esim. lestadiolainen? Tämä ei sitten ole ilkeilyä, on vain kiva tietää mistä taustasta mitkäkin kommentit tulevat ;)
Edes lestast ei ole noin typeriä.
 
himot on hiirelläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
no onhan se nyt kumma jos ei oikeesti voi olla 9kk ilman. seksiriippuvainen?
Ootkos ite ollu koskaan raskaana?
Mitä välii sillä onko se vauva masussa vai syntynyt kun sitä seksiä sinkku harrastaa? Enemmän saa nähdä vauvan/lapsen aikaan vaivaa että saa tilaisuuden harrastaa ja vauva/lapsi nukkuu jo.
Mä en lähde kapakoista pokaa, siellä ei oo kuin karanneita ukkomiehiä.
 
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
olen ollut raskaana yhden kerran :) enkä ole lestadiolainen
Ja sullako ei sitten raskausaikana hormoonit hyrränny ja tehny seksiä mieli koko ajan?
seksi kuuluu avioliittoon, joten ei sillä ole väliä tekeekö mieli vai ei jos ei naimisissa ole. ja itseasiassa eipä juuri tehnyt mieli raskausaikana. enemmän nyt synnytyksen jälkeen tekee mieli seksiä
 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Moraalittomampaa on hommautua sinkkuna raskaaksi.
Totta. Lapsella on oikeus kahteen vanhempaan, ja molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsensa vanhemmuuteen, ellei toisin jostakin syystä sovita. Lapsen elämä on aina puolet köyhempää henkisesti ilman kahta vanhempaa.
 
himot on hiirelläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Moraalittomampaa on hommautua sinkkuna raskaaksi.
Olen tehnyt avioliitossa lapsia ja sinkkuna eron jölkeen. En ole asunut eron jälkeen päivääkään miehen kanssa samassa osoitteessa. Eli ihan sinkkuna tein lapsen ja kyllä onkin hyvä, rotuyksilö kuten sisaruksetkin.
Ei sen moraalittomampaa, tuntee isänsä ja tapailevat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Moraalittomampaa on hommautua sinkkuna raskaaksi.
Totta. Lapsella on oikeus kahteen vanhempaan, ja molemmilla vanhemmilla on oikeus lapsensa vanhemmuuteen, ellei toisin jostakin syystä sovita. Lapsen elämä on aina puolet köyhempää henkisesti ilman kahta vanhempaa.
Jos mä teen lapsen vaikkapa ystävän kanssa, niin kun olis vähän ehkä ajatuksena, tuossa parin vuoden päästä. Silloinhan lapsella olisi kaksi vanhempaa. Onko se silloin silti moraalitonta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Sä oot ihan sekasin! Siskon kaa asut ja ns.isättömien pentujen tekoa harrastatte varmaan molemmat! Sairasta!
On se kyllä hirveän sairasta että sisko teki kolme lasta aviomiehensä kanssa. Samainen mies päätti oman elämänsä tuossa muutama kuukausi sitten.

Mitä sairasta siinä on, että perhe asuu saman katon alla?

Ja oli tälläkin lapsella tarkoitus olla isä, sitä ei vaa sittenkään ole kiinnostanut. Miten mä sen pakottaisin rooliinsa?

Sen takia ajattelin seuraavat tehdä homoystäväni kanssa, joka ei varmaan muuten saisi lapsia. Hän olisi hyvä isä ja olemme tunteneet kuitenkin jo viisi vuotta.
 
itse olet sairas.
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Sä oot ihan sekasin! Siskon kaa asut ja ns.isättömien pentujen tekoa harrastatte varmaan molemmat! Sairasta!
Ei siinä oo mitää sairasta. Jokainen elää kun elää.Kaikki ei tarvitse sitä miestä siihen käsipuoleen viettääkseen hyvää elämää.Isättömiä lapsi ei ole olemassa ei naiset yksin lasta saa!!
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Sä oot ihan sekasin! Siskon kaa asut ja ns.isättömien pentujen tekoa harrastatte varmaan molemmat! Sairasta!
On se kyllä hirveän sairasta että sisko teki kolme lasta aviomiehensä kanssa. Samainen mies päätti oman elämänsä tuossa muutama kuukausi sitten.

Mitä sairasta siinä on, että perhe asuu saman katon alla?

Ja oli tälläkin lapsella tarkoitus olla isä, sitä ei vaa sittenkään ole kiinnostanut. Miten mä sen pakottaisin rooliinsa?

Sen takia ajattelin seuraavat tehdä homoystäväni kanssa, joka ei varmaan muuten saisi lapsia. Hän olisi hyvä isä ja olemme tunteneet kuitenkin jo viisi vuotta.
Kuka kustantaa elämäntapanne ja valintanne? Pystyttekö itse vastaamaan omastanne ja lastenne taloudesta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Sä oot ihan sekasin! Siskon kaa asut ja ns.isättömien pentujen tekoa harrastatte varmaan molemmat! Sairasta!
On se kyllä hirveän sairasta että sisko teki kolme lasta aviomiehensä kanssa. Samainen mies päätti oman elämänsä tuossa muutama kuukausi sitten.

Mitä sairasta siinä on, että perhe asuu saman katon alla?

Ja oli tälläkin lapsella tarkoitus olla isä, sitä ei vaa sittenkään ole kiinnostanut. Miten mä sen pakottaisin rooliinsa?

Sen takia ajattelin seuraavat tehdä homoystäväni kanssa, joka ei varmaan muuten saisi lapsia. Hän olisi hyvä isä ja olemme tunteneet kuitenkin jo viisi vuotta.
Kuka kustantaa elämäntapanne ja valintanne? Pystyttekö itse vastaamaan omastanne ja lastenne taloudesta?


mitäs tämä sulle sit kuuluu??????
 
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kuka kustantaa elämäntapanne ja valintanne? Pystyttekö itse vastaamaan omastanne ja lastenne taloudesta?
Riippuu mitä sä tuolla tarkoitat. Samat rahat me saadaan ku ydinperheetkin; äitiyspäivärahoja, kotihoidontukea jne. Ja sillä elää ihan hyvin. En tarvitse toimeentulotukea tai sensellaista. Vakituinen työpaikka on olemassa jos haluan siihen joskus palata. Mieluiten haluaisin opiskella pitkälle ja ruveta sitten tekemään vähän parempipalkkaisempia ja mielekkäämpiä hommia.

Meidän elämäntapa tulee erittäin halvaksi kun asumme yhdessä, kuusi ihmistä yhdessä taloudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Jos mä teen lapsen vaikkapa ystävän kanssa, niin kun olis vähän ehkä ajatuksena, tuossa parin vuoden päästä. Silloinhan lapsella olisi kaksi vanhempaa. Onko se silloin silti moraalitonta?
Siis en sunkaan pidä asiaa "moraalittomana" vaan vertasin näitä asioita toisiinsa. Minusta se on ihan se ja sama jos joku vanhapiika hommautuu jollekin yhden yön toivolle tiineeksi. Ainoastaan käy lähtökohtaisesti isätöntä lasta sääliksi.
 

Yhteistyössä