Raskaana vai ei?

Tein raskaustestin eilen tiistaina, jolloin menkat olivat myöhässä 3 päivää. Minulle vain tuli tunne että pitäisi se tehdä. Kaksi viivaa tuli, tein tänään uuden ja jälleen kaksi vivaa. Voiko apteekin omat testit näyttää jo näin alkuvaiheessa vai olisiko mahdollisesti kyse kemiallisesta raskaudesta. Molemmat testit tehty iltavirtsasta. Eilen tehdyssä hiukan haaleampi viiva kuin tänään tehdyssä.

Tiedän, että pitää odottaa ja tehdä testi tyyliin viikon päästä uudelleen, mutta haluan kokemuksia jo nyt. :D
 
Jos on kaksi viivaa niin aika varmasti oot raskaana. Itselläni oli menkat myöhässä, niin kuin aina kun on epäsäännölliset, tein raskaustestin kuusi päivää siitä kun piti alkaa ja näytti positiivista, tein sitä seuraavanakin päivänä: näytti positiivista ja tein vielä kolmantena päivänä putkeen ja eri testillä vielä ja näytti positiivista. Kävin terkkarilla niin eivät tehneet siellä testiä vaan sanoivat että "oot raskaana että nykyisin apteekin testit on luotettavia. Tilaa ensi viikolla äityisneuvolaan aika ja siellä kyllä tehdään vielä varmuus veritesti että onko vai eikö". Oon tehnyt kaksi vuotta saman merkkisellä testillä "First Signal" koska on ollut aikaisemmin oireita että olisin raskaana ja en ollutkaa. Ja testi näytti ensimmäistä kertaa positiivista. Ja tuo eri testi kun tein oli "clearblue"- merkkinen ja sekin näytti positiivista. Itselleni oli suuri yllätys koska minulla on normaalisti myöhässä ainakin viikon verran niin tein huvikseni tuon koska on ollut outoja alavatsa kipuja ja väsymystä. Ja sitten selviskin että oon raskaana
 

Yhteistyössä