Relaatio 64

On tämä vaikea ja todella paljon joutuu wikittämään. SPARTCUS-ruutu on aivan hirveä! Ilmeisesti tekijä on kuitenkin tämän ratkonut, mutta luvattoman paljon virheitä on jäänyt huomaamatta. Itse huomaan tahallani kirjoittavani väärin siinä toivossa, että nappaa oikein. Aika säälittävää :) Sanoja kuitenkin yli 600 ja sijoitus 2.
 
Viimeksi muokattu:
Hupsista vain
Mun on ihan pakko kysyä, kun nämä ovat vaivanneet jo pitkään.

Ruudussa Kristinusko on se X-m lähtevä 6+7+7. Ymmärrän kyllä mikä tulee tuohon ensimmäiseksi, mutta en millään googlaamisella tai wikillä löydä noita kahta viimeist sanaa.

JA samanlainen on siellä The X-files ruudussa oleva pääsanan ja FM yhdistävä 3+7+4, josta siitäkin tiedän kyllä mitkä ne kaksi ekaa sanaa ovat, mutta mikä hiisi on se kolmas sana. Siinäkään en ole millään hakemisella löytänyt.

Hassuahan se on tässä rellussa kahta sanaa kysyä, mutta kun nuo vaivaavat niin kovasti mieltä.
 
HUpsista vain
Pirun vaikea tämä on, mutta sitä en ymmärrä miksi pitää vaikeuttaa vielä lisää jättämällä sanoja pois. Esimerkiksi siitä H A:n animaatiosarjasta on jätetty pois artikkeli The, joka on jokaisessa hakutuloksessa minkä itse olen googlella tai wikillä saanut. Kesti hiton kauan keksiä tuon poisjättäminen, ja kun tässä muutenkin on tosi hidasta sanoja löytää.
Kiitos tästä kommentista, tämän avulla keksi sen symphone metal albumin ruudussa Kristinusko, kun ei millään meinannut sopia löytämäni hakutulos. Kokeilin sitten jättämällä pois se toisen artikkelin, ja sitten sopi.
 
Hupsista vain
Knalli ja sateenvarjo ruudussa sen yhden päähenkilön sukunimessä pitäisi olla väliviiva. Nyt se on kirjoitettua kahtena erillisena sanana.

Onneksi on jo tottunut siihen, että tässä relaatiossa on paljon virheitä, niin osaa kokeilla noinkin.
 
sannisanni
onhan kyllä mahottoman kinkkinen rellu tämä, olisko kukaan kiinnostunut kimpparatkomista vaikka ruutu kerrallaan, mullahan siis ei ole edes kaikki ruudut auki mutta josko yhteispelillä saatais jotain tolkkua tähän :D Mulla on tilanne se että sijoitus on 4. ja löydettyjä sanoja just tällä hetkellä 442/1121 (39,4%) eli paljon on kesken ja jumeja koko rellu täynnänsä :D
 
onhan kyllä mahottoman kinkkinen rellu tämä, olisko kukaan kiinnostunut kimpparatkomista vaikka ruutu kerrallaan, mullahan siis ei ole edes kaikki ruudut auki mutta josko yhteispelillä saatais jotain tolkkua tähän :D Mulla on tilanne se että sijoitus on 4. ja löydettyjä sanoja just tällä hetkellä 442/1121 (39,4%) eli paljon on kesken ja jumeja koko rellu täynnänsä :D
Kinkkinen on! Olen kuitenkin saanut kaikki ruudut auki ja ok on DOCTOR WHO ja PSYJOTERAPIA :)
 
Pelaaja taas täällä
Kinkkinen on! Olen kuitenkin saanut kaikki ruudut auki ja ok on DOCTOR WHO ja PSYJOTERAPIA :)
NO hienosti olet saanut tehtyä! Itse pääsin taas vähän myöhässä mukaan, ja kyllä on vaikeaa. Mitkähän olisi siitä Doctor Who-ruudusta ne rajasanat alaspäin, eli Pol... 4+4 ja Glas... 5+5?

Psykoterapiassa olen jumissa jo niissä pääsanasta alas lähtevistä 15 ja 3, millään googlaamisella tai wikittämisellä en ole niitä löytänyt.
 
Pelaaja taas vielä
Niin, minulla on vasta vähän yli 200 sanaa ja koko alaosa vielä kiinni. EN kyllä ymmärrä mistä te paremmat olette noita vastauksia kaivanut, kun mikään wikitys / googlaus ei tunnu niitä minulle antavan :)
 
NO hienosti olet saanut tehtyä! Itse pääsin taas vähän myöhässä mukaan, ja kyllä on vaikeaa. Mitkähän olisi siitä Doctor Who-ruudusta ne rajasanat alaspäin, eli Pol... 4+4 ja Glas... 5+5? Molemmat Ankkalinnan hahmoja

Psykoterapiassa olen jumissa jo niissä pääsanasta alas lähtevistä 15 ja 3, millään googlaamisella tai wikittämisellä en ole niitä löytänyt. Pakko-oireinen häiriö
Ekat selvisivät vasta alakautta ja toka vastasanalla (siitä sä..biilistä jatkuva ketju).
 
sannisanni
otettaisko käsittelyyn aloitusruutu eli se doctor who? multa puuttuu sieltä

eng-lan 10 (viereisessä ruudussa yhdistyy siihen näyttelijään)
yli-sai 10
lää 13
tar 7
sit se sana siellä kun ja sko välissä, 6 4 viivoista ei ota selvää mihin ne vie
pol 6 (rajasana)

näihin jos aluksi sais vinkkiä ;)
 
otettaisko käsittelyyn aloitusruutu eli se doctor who? multa puuttuu sieltä

eng-lan 10 (viereisessä ruudussa yhdistyy siihen näyttelijään) kaupunki M..(tunnettu jalkapalloseura M.. United)
yli-sai 10 yli.. opetetaan ja sai.. harjoitetaan
lää 13 vaate
tar 7 väri
sit se sana siellä kun ja sko välissä, 6 4 kunkku, jolla monta vaimoa
pol 6 usein dekkareissa tämä(rajasana)

näihin jos aluksi sais vinkkiä ;)
Tuossa vähän vinkkiä :)
 
sannisanni
jeps, se ruutu olis selvää pässinlihaa :D kiitos lamp <3

mikäs otetaan seuraavaksi, tuossa ankkalinnassa mulla taitaa olla vähiten tyhjää joten jatkettaisko siitä

mi hi 12 (lainausmerkit)
ju an 13
ne je 7
ne je 7 4 3

löytyykö sulta lamp noihin vinkkejä ja mitä sulta puuttuu josko vastavuoroisesti voisin sua jelpata (mitä kyllä kovasti epäilen :D )
 
jeps, se ruutu olis selvää pässinlihaa :D kiitos lamp <3

mikäs otetaan seuraavaksi, tuossa ankkalinnassa mulla taitaa olla vähiten tyhjää joten jatkettaisko siitä

mi hi 12 "pyöreät päässä"
ju an 13
ne je 7
ne je 7 4 3

löytyykö sulta lamp noihin vinkkejä ja mitä sulta puuttuu josko vastavuoroisesti voisin sua jelpata (mitä kyllä kovasti epäilen :D )
Ei mulla ollut kuin tuo :( Puuttuu lisäksi ha.. 11 ha..va.. 16 ja U.T. pitkä sitaatti
 
Nap
jeps, se ruutu olis selvää pässinlihaa :D kiitos lamp <3

mikäs otetaan seuraavaksi, tuossa ankkalinnassa mulla taitaa olla vähiten tyhjää joten jatkettaisko siitä

mi hi 12 (lainausmerkit)
ju an 13
ne je 7
ne je 7 4 3

löytyykö sulta lamp noihin vinkkejä ja mitä sulta puuttuu josko vastavuoroisesti voisin sua jelpata (mitä kyllä kovasti epäilen :D )
Ju An -> Nää on semmosia jotka muinoin kauan sitten seilasi laivalla Englannista meren yli länteen
Ne Je 7-> Semmosia jyviä mitkä laitetaan kattilaan suolan ja öljyn kanssa
Ne Je 7-4-3 -> Kun laittaa googleen tuon Ne Jen ja ton 7-kirjaimisen edellisestä niin löytyy toisena hakutuloksena

Nää oli aika kinkkiset, mutta sain sitten kun oli tuosta Ju Anista selvitty :D

Lis. Ilmeisesti tekijä käynyt täällä taas pyörähtämässä kun oli noita virheitä korjattu. Harmittaa kyllä ratkoessa nuo virheet, mutta voisin kuvitella että tän kokosen rellun tekemiseen menee aikaa ja hermoja ja tarkastuksista huolimatta livahtaa jotkut virheet silmistä.
 
sannisanni
Ju An -> Nää on semmosia jotka muinoin kauan sitten seilasi laivalla Englannista meren yli länteen
Ne Je 7-> Semmosia jyviä mitkä laitetaan kattilaan suolan ja öljyn kanssa
Ne Je 7-4-3 -> Kun laittaa googleen tuon Ne Jen ja ton 7-kirjaimisen edellisestä niin löytyy toisena hakutuloksena

Nää oli aika kinkkiset, mutta sain sitten kun oli tuosta Ju Anista selvitty :D

Lis. Ilmeisesti tekijä käynyt täällä taas pyörähtämässä kun oli noita virheitä korjattu. Harmittaa kyllä ratkoessa nuo virheet, mutta voisin kuvitella että tän kokosen rellun tekemiseen menee aikaa ja hermoja ja tarkastuksista huolimatta livahtaa jotkut virheet silmistä.


voi kiitos näistä sulle Nap <3
 
Nap
Ei mulla ollut kuin tuo :( Puuttuu lisäksi ha.. 11 ha..va.. 16 ja U.T. pitkä sitaatti
Ha.. 11 -> semmonen mukamas herkku mitä saadaan tosta ha:sta
HaVa 16 -> Erään kovaonnisen työpaikka, tehdas. Tosin tainnut tekijällä tulla tässä ajatusmoka, muistaakseni tuo oon toisessa kaupungissa. Tosin minäkin suorilta kokeilin tota, en minäkään tajunnut ennen kun jälkeenpäin yhtä vanhaa sarjista lukiessani :D

Sen sijaan toi pitkä U.T. ihmetytti ja pitkään. Tosin kun sain vastasanaa alempaan ruutuun niin löytyi :D
 
Ju An -> Nää on semmosia jotka muinoin kauan sitten seilasi laivalla Englannista meren yli länteen
Ne Je 7-> Semmosia jyviä mitkä laitetaan kattilaan suolan ja öljyn kanssa
Ne Je 7-4-3 -> Kun laittaa googleen tuon Ne Jen ja ton 7-kirjaimisen edellisestä niin löytyy toisena hakutuloksena

Nää oli aika kinkkiset, mutta sain sitten kun oli tuosta Ju Anista selvitty :D

Lis. Ilmeisesti tekijä käynyt täällä taas pyörähtämässä kun oli noita virheitä korjattu. Harmittaa kyllä ratkoessa nuo virheet, mutta voisin kuvitella että tän kokosen rellun tekemiseen menee aikaa ja hermoja ja tarkastuksista huolimatta livahtaa jotkut virheet silmistä.
Kiitti "Nap"! Olinkin noita kauan hakenut :) Virheitä jäi silti: esim. Pitkä kuuma kesässä se leffa kirjoitetaan oikeasti yhteen.
 
Nap
Psykoterapiassa olen jumissa jo niissä pääsanasta alas lähtevistä 15 ja 3, millään googlaamisella tai wikittämisellä en ole niitä löytänyt.
Toi kolmekirjaiminen yksi häiriö jota hoidetaan psykoterapialla. Tuommoset henkilöt esim. pesee kokoajan käsiään tai tekee muuta kokoajan.
Ja se 16-kirjaiminen löyty sitten tuon kyseisen asian wikisivulta alaosan listasta.

Täällä on myös kaikki ruudut auki, mutta kyllä noita puuttuu vielä.. Mutta jeesailen minkä voin :)
 
sannisanni
Ylös menee se kuuluisa laiva, alas sitten juhlapäivä mitä jenkkilässä vietetään juuri näihin liittyen ja 8 on sitten se mitä tuona päivänä syödään :)

kiitos sinulle ihana! Voi hitsinpimpula kun pitäis lähteä koisimaan, aamulla pitäis nousta puol neljältä ylös eikä millään malttais vielä :D

löytyiskö teiltä tuonne avaruus-ruutuun apuja, se on aivan alkutekijöissään mutta edes pari apua pliiiiis???


pääsanasta ylös ne kaikki eli
7, 8, 6 3 ja 5 5
var 12
av oh 11
pal 11


näihin jos saisin apua niin voisin lähteä onnellisena nukkumaan, apua annan takaisin tottakai mutta epäilen erittäin suuresti että ei musta teille kahdelle ainakaan mitään apua ole lamp ja Nap :D
 

Yhteistyössä