Relaatio 64

Nap
kiitos sinulle ihana! Voi hitsinpimpula kun pitäis lähteä koisimaan, aamulla pitäis nousta puol neljältä ylös eikä millään malttais vielä :D

löytyiskö teiltä tuonne avaruus-ruutuun apuja, se on aivan alkutekijöissään mutta edes pari apua pliiiiis???


pääsanasta ylös ne kaikki eli
7, 8, 6 3 ja 5 5
var 12
av oh 11
pal 11


näihin jos saisin apua niin voisin lähteä onnellisena nukkumaan, apua annan takaisin tottakai mutta epäilen erittäin suuresti että ei musta teille kahdelle ainakaan mitään apua ole lamp ja Nap :D
Minunkin pitäisi olla siivoamassa :D

Pääsanasta ylös:
7 -> Linnunrata on tälläinen
8 -> mm. Otava
6 3 -> puuttuu vielä
5 5 -> Semmonen juttu avaruudessa mistä ei mikään palaa kun sinne joutuu :D

Av oh -> millä avaruuteen mennään :D
Pal 11 -> tämän sanan löysin vastasanalla, mutta esimerkiksi nuoren kärpässienen lakki on tälläinen :ROFLMAO:
 
kiitos sinulle ihana! Voi hitsinpimpula kun pitäis lähteä koisimaan, aamulla pitäis nousta puol neljältä ylös eikä millään malttais vielä :D

löytyiskö teiltä tuonne avaruus-ruutuun apuja, se on aivan alkutekijöissään mutta edes pari apua pliiiiis???


pääsanasta ylös ne kaikki eli
7 Linnunratakin on sellainen, 8 monen tähden joukko, 6 3 Joutsenen tähdistön suunnalla voimakas kenttä (myös Rushin kappale) ja 5 5 sinne kaikki katoaa
var 12
av oh 11
pal 11 adjektiivi tuosta pa..


näihin jos saisin apua niin voisin lähteä onnellisena nukkumaan, apua annan takaisin tottakai mutta epäilen erittäin suuresti että ei musta teille kahdelle ainakaan mitään apua ole lamp ja Nap :D
Noi oli.
 
Nap
ei mitään käryä, mulla näyttää tuon 18 paikalla olevan 17 kirjainta
Oho, piti kirjoittamani juurikin 17 :D
Mutta kai se jotenkin liittyy tuohon työ...sanaan.
Vaikka minäkin tiedän tietokoneista vaikka ja mitä, mutta ei aukea... Täytyy kysyä mieheltä kun hän joskus kotiutuu, jos hän keksisi :D

Lamp, kiitos tuosta 6+3:sta!
Mitä sulla puuttuu tuolta Spartacuksesta, jos täällä olisi jotain?
 
sannisanni
Minunkin pitäisi olla siivoamassa :D

Pääsanasta ylös:
7 -> Linnunrata on tälläinen
8 -> mm. Otava
6 3 -> puuttuu vielä
5 5 -> Semmonen juttu avaruudessa mistä ei mikään palaa kun sinne joutuu :D

Av oh -> millä avaruuteen mennään :D
Pal 11 -> tämän sanan löysin vastasanalla, mutta esimerkiksi nuoren kärpässienen lakki on tälläinen :ROFLMAO:

kiitos, tässähän sitä riittää tahkoamista vähäksi aikaa :D

kattelen noita vähän aikaa ja painun pehkuihin, jatketaan huomenissa sitten taas.
Suurkiitos Nap ja lamp, olette te kyllä tosi hyviä ratkojia, näissäkin on paljon ihan helppoja mutta kun ei vaan tajuu niin ei tajuu :D
 
Nap
SPARTACUS-ruudun vas. puolelta puuttuu monta
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11" -> 4 on tuon perheen orja joka lähti myös sotatantereelle M.L.C:n kanssa. Löytyy SpartacusWikistä kun hakee M.L.C:n. Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen

G.G.G. 8 -> G.G.G:n vaimo

Var.. 8 ja 5 -> 5 on se syy minkä takia joutu sinne ludukseen että hän saa ton asian kuitattua. Jos toi puuttuva 8 on se tosta tuleva, niin se on semmonen minkä takia monelle tulee tuo 5-kirjaiminen rahapeleistä.

Gan.. 6 ja 5 -> 5 on punainen juoma, 6 on semmoset joka tota juomaa juo paljon

Ag.. ja Du.. 4 ja se pitkä sitaatti -> pitkä sitaatti löytyy hahmon fb-sivun tiedoista :D
4 on se mistä nuo kaksi on kotoisin
Onneksi tämä sarja on nähtynä niin tiesi mitä koittaa, sitaatti löytyi kun keksin tuon kotipaikan :D
Sillon tuli juurikin tuolle lauseelle hyvin naurettua kun kuuli :LOL:
 
Nap
Kiitos! Lähdenpä tutkimaan :) Sain muut, mutta sitä sitaattia en vaan löydä mistään. En oikein edes tiedä mistä hakea? Ja nyt lopetan tältä päivältä. Öitä!
Laita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olen :D

Tabilla nyt selailen niin en pääse kurkkaan avaruus-ruutua, mutta katson ne iltapäivällä :)

Paitsi ton var..mi:n muistan! Pääsin siihen alakautta, mutta tuo on tuo sana (yhtä kirjainta vaille) + sanan loppuosa on semmonen Kun mm. matruusit laivoissa :D
Sieltä tulee sitten henkilö mitä ei kyllä löydä kun ala kautta..
 
olen mukana kanssa, mutta eipä tässä oo kovin kerenny ratkomaan... tänään hetki aikaa ja sit kaheks päiväks festareille.. tilanne tämä

15 6 9 7 ?
? 4 8 8 ?
? 8 ok 9 ?
? 10 ok 12 ?
? 10 5 8 ?
Pelin läpäisy:
307 / 1121 (27.3%)

Vihjeet: 0 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 83
 
täällä taas, kesäloma alkoi, neljä viikkoa vapaata JUHUU!
Kiitos lamp noista, tämä ruutu mullakin nyt tuota yhtä vailla. Voisin siihen emmerdale-ruutuun seuraavaksi pyydellä apuja, multahan puuttuu seuraavat:

ca di 10 sukulaisuussuhde
em fa 7 hieno talo
ru 3 5 saat seuraavasta
kuo 2 yhtye (ei päivä)

ei paljon puutu mutta kuitenkin liikaa :D
Ja oikein mukavaa alkanutta lomaa!
 
sannisanni
Ja oikein mukavaa alkanutta lomaa!

kiitos noista ja lomantoivotuksista, on kyllä ansaittu tämä loma :D

tuo ca di oli kyllä mulla ammatti, löysin sen issekseni ja kun en kuuntele kotimaista musiikkia (Happoradiota lukuunottamatta) niin ei tuo kyseinen bändi edes juolahtanut mieleen! No, joka tapauksessa tämä ruutu valmis :)

Vois kokeilla seuraavaksi tuota tylyahoa, siellä onkin aika paljon tyhjää mulla...

pääsanasta 9 5
pääsanasta 14 5
re lu 9
ja po-si mu 8
pi pu 8 11

alkaa jo hävettää olla aina ruikuttamassa vinkkejä mutta kun ei omin avuin tämä kyllä valmistu ikuna... :(
 
kiitos noista ja lomantoivotuksista, on kyllä ansaittu tämä loma :D

tuo ca di oli kyllä mulla ammatti, löysin sen issekseni ja kun en kuuntele kotimaista musiikkia (Happoradiota lukuunottamatta) niin ei tuo kyseinen bändi edes juolahtanut mieleen! No, joka tapauksessa tämä ruutu valmis :)

Vois kokeilla seuraavaksi tuota tylyahoa, siellä onkin aika paljon tyhjää mulla...

pääsanasta 9 5 herkkukaupan pitäjä
pääsanasta 14 5 se herkkukauppa
re lu 9 suojaava puu
ja po-si mu 8 harmia aiheuttava tyyppi yleisesti
pi pu 8 11 veljesten pitämä

alkaa jo hävettää olla aina ruikuttamassa vinkkejä mutta kun ei omin avuin tämä kyllä valmistu ikuna... :(
Ja sori, kkun hätäpäissäni vinkkasin aivan väärää kohtaa äsken.
 

Yhteistyössä