relaatio 70

Pelaaja taas tässä
HUONE:
pääsanasta kaikki paitsi 105

PRESIDENTTI
pääsanasta kaikki paitsi ma..
Huoneessa on ainakin yksi talon huoneista, sellainen pesua varten tehty, ja sitten huoneen osa, niitä on on neljä yleensä.

Presidentissä on yksi USAsta yli Etelä-Amerikasta ja sitten presidentti on muutakin kuin virka, ja sitä myydään kaupassa.

Löytyisikö Kainuu-ruutuun siitä Suo... MM-k... se ylös rajalle menevä 13 ja Rubinsteiniin siitä Kos... ne 8 ja 14 ja 10?
 
Huoneessa on ainakin yksi talon huoneista, sellainen pesua varten tehty, ja sitten huoneen osa, niitä on on neljä yleensä.

Presidentissä on yksi USAsta yli Etelä-Amerikasta ja sitten presidentti on muutakin kuin virka, ja sitä myydään kaupassa.

Löytyisikö Kainuu-ruutuun siitä Suo... MM-k... se ylös rajalle menevä 13 ja Rubinsteiniin siitä Kos... ne 8 ja 14 ja 10?
toi 13 on erääseen vuodenaikaan sijoittuva juttu

kos.. 8 on tuoksuvaa nestettä
14 lukee kos.. wikin ekalla rivillä
10 liittyy varsinkin elokuviin



oisko sulla noi mun kysymät? oon täs pari päivää oottanu vinkkiä että saisin valmiiks :D
 
vierailija
Oon vasta ihan alussa, en oikein pysty auttamaan sellaisia, joilla on melkein kaikki sanat.

HELISMAA ruutu muutamaa vailla:
mek...pika... 9+8 (se vasemman puoleinen)
hec..ja helismaan völi 10 (tiedän mitä tarkoitetaan, en saa oikeaan muotoon)

RAUHA S
selj. 5+5
prinse...5+7
 
Pelaaja taas täss
toi 13 on erääseen vuodenaikaan sijoittuva juttu

kos.. 8 on tuoksuvaa nestettä
14 lukee kos.. wikin ekalla rivillä
10 liittyy varsinkin elokuviin



oisko sulla noi mun kysymät? oon täs pari päivää oottanu vinkkiä että saisin valmiiks :D
Kiitos.

Jos nuo olisivat minulla, niin olisin toki ne vinkannut, Olen tämän relaation kanssa aika lailla alussa vielä, puolet on vasta tehtynä.
 
rockmam
Ensimmäinen on henkilön nimi, toinen on sen elokuvan näyttelijä.

Minulle ei auennut se Kainuu.ruudun rajasana 13, joten olisko sitä? Samassa ruudussa on se Ant... 5+9 hukassa, vaikka olen koettanut kaikki wikin listalta kokeilla. Ja se Ant... Hol... 10?
Se 13 rajasana on yleissana sellaisille jutuille joita järjestetään tiettyyn vuodenaikaan. suomessa sellaisia on paljon

Antti h on kotipaikkakunta
ant... 5+9 on näyttelijä (vanhoissa elokuvissa)

mikä on ant...5+10 ?
 
Pelaaja taas kerran
Se 13 rajasana on yleissana sellaisille jutuille joita järjestetään tiettyyn vuodenaikaan. suomessa sellaisia on paljon

Antti h on kotipaikkakunta
ant... 5+9 on näyttelijä (vanhoissa elokuvissa)

mikä on ant...5+10 ?
Kiitti. Tuo viimeinen on mestaripelimanni.

Yleisurheilu-ruudun yläosa täysin valkoinen. Mitä olisi Ait... juo.. 10+6?
A H 4
Urh,,, 13 oikealle ylös

Rubinstein
Mask... se pitkä kolmisanainen alaspäin. Jos näillä pääsisi viimeisiin ruutuihin.
 
vierailija
Ensimmäinen on henkilön nimi, toinen on sen elokuvan näyttelijä.

Minulle ei auennut se Kainuu.ruudun rajasana 13, joten olisko sitä? Samassa ruudussa on se Ant... 5+9 hukassa, vaikka olen koettanut kaikki wikin listalta kokeilla. Ja se Ant... Hol... 10?
Tuo nimi sel..5+5 ? onko se kirjasta joku nimi vai oikea hlö. en siis millään löydä. aino joka kirjaimien mukaan sopii on kirjan hlö v s . Mutta ei sovi

sit olis prins.. ja prisess..
jatkot samassa ruudussa
 
Pelaaja taas tässä
Tuo nimi sel..5+5 ? onko se kirjasta joku nimi vai oikea hlö. en siis millään löydä. aino joka kirjaimien mukaan sopii on kirjan hlö v s . Mutta ei sovi

sit olis prins.. ja prisess..
jatkot samassa ruudussa
On oikea henkilö, löysin itse vastasanan kautta. On käsikirjoittaja ja dramaturgi, myös kirjailija.

Noista jatkoista ei mitään käsitystä...
 
???
Kiitti taas Tenon tyttö :)

Mäpä kysäisen vielä nämä muutamat sanat, jos sitten pääsisin tilanteeseen, että puuttuu enää lähinnä yksittäisiä sanoja.

PARATIISI:
lin 5

NUMERO:
pääsanasta vasemmalle

HURRIGANES:
tan 10+5

YLEISURHEILU:
ait 10+6
 
vierailija
Mulla on Huone-ruudun alaosatyhjää täynnä. Pääsanasta se 4+8 puuttuu, siitä kai pääsisi. Vai olisko se Kyl... 7

Ja puuttuu samasta ruudusla se E-l... ja Sat välinen 17
Ja Sei... Suo... välinen 9 ja siitä 9
 

Yhteistyössä