Rovaniemen äidit

äiskä-73

Huomenta!

Tulin katsoon onkos täällä ollut liikettä. Hiljaiselle näyttää eli nostanpa tätä samalla vähän ylös.

Vasta heräsin, muu perhe vielä nukkuu. Viikon päästä tähän aikaan oon sitten taas töissä, hui. Miten lie onnistuu.
Eipäs mulla ihmeitä asioita ollut tässä, kahvinkeittoon aattelin lähteä ja sitten siivous päälle.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille! :wave: :hug:
 

:wave: :wave: :wave:

Mullapa näytti olevankin täällä tällainen nimimerkki eli jos oon kirjautunut tänne niin toi äiskä04 muulloin oon ollut tuo äiskä-73.
Nyt oon itekkin sekaisin :LOL: , no joo jospa tunnistatte minut silti, k-järvellä ankea ilma.

:hug:
 
Iltaa Rovaniemi! :wave: Kovin oli tuulinen päivä, ja etenkin tuolla rallisprint-kisoissa, kävikö kukaan muu siellä? On se kumma, kun ennen olin sellainen hippikukkatyttö enkä voinut mitenkään päin hyväksyä esim jotain turhaa moottorikelkkailua... Nyt kun mies on moottoriurheilubisneksessä, niin kummasti sitä sulkee silmänsä. Kai se on myös iän mukanaan tuomaa yleistä harmautumista ja kiihkottomuutta, hyväksyntää.

Käytiin oulussa näyttämässä poikaa erikoislääkärillä ja saatiin kiireellinen lähete lisätutkimuksiin. Nykyisten lääkkeiden määrä lähes tuplattiin ja olipa ihanaa viime yönä, kun pojan ei tarvinnu yskiä, vaan nukkui kuin tukki aamuun ja vielä vähän lisää meidän välissä. Oli sitten niin ihanan pirteä koko päivän ja puolet vähemmillä tappeluillakin selvittiin =)

Meillä on taas leffa vuokralla, komediaa tällä kertaa, spanglish tms, mies jo alhaalla odottelee. Mukavaa iltaa teillekin! :wave: =)
 
hamtaro
Heippis vaan kaikki Rovaniemen äidit!

Selailin tässä kaiken maailman sivuja ja sattumalta löysin tämän ketjun. Olen satunnaisesti seuraillut tuota pikkulasten osiota ja sitäkin yleensä vain lueskellut en juurikaan osallistunut keskusteluun. Nyt kuitenkin innostuin, ainahan on mukava vaihtaa kuulumisia samalla paikkakunnalla asuvien kanssa.

Olen siis 31v. ja perheeseeni kuuluu 1v2kk poika ja 35v. mies. Asumme Napapiirillä omakotitalossa. Tällähetkellä olen työttömänä ja hoitelen poikaa kotona. Poitsulla on just flunssa tulollaan, eikä meinaa näköjään millään pystyä nukkumaan. Mies tuolla jo huhuilee minua kaveriksi pojan nukutukseen, kipeänä kun on hänkin. Nyt ei sitten ehi tämän enempää kirjotteleen, mutta toisella kertaa sitten...
 
HEIPÄHEI!

Olen vm.-75 ja asutelen mieheni kanssa Korkalovaarassa. Lapsi on suunnitteilla ja välillä enemmän ja vähemmän "tehdään" sitä. Ainakun työkiireiltä ehtii. Olen aina asunut Roissa jos ei ota huomioon vuoden keikkaa kun asuttiin töiden perässä Kemissä.

Olisi kiva tutustua teihin paremmin joten kirjoitelkaa tarja14@luukku.com =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2005 klo 23:34 hamtaro kirjoitti:
Heippis vaan kaikki Rovaniemen äidit!

Selailin tässä kaiken maailman sivuja ja sattumalta löysin tämän ketjun. Olen satunnaisesti seuraillut tuota pikkulasten osiota ja sitäkin yleensä vain lueskellut en juurikaan osallistunut keskusteluun. Nyt kuitenkin innostuin, ainahan on mukava vaihtaa kuulumisia samalla paikkakunnalla asuvien kanssa.

Olen siis 31v. ja perheeseeni kuuluu 1v2kk poika ja 35v. mies. Asumme Napapiirillä omakotitalossa. Tällähetkellä olen työttömänä ja hoitelen poikaa kotona. Poitsulla on just flunssa tulollaan, eikä meinaa näköjään millään pystyä nukkumaan. Mies tuolla jo huhuilee minua kaveriksi pojan nukutukseen, kipeänä kun on hänkin. Nyt ei sitten ehi tämän enempää kirjotteleen, mutta toisella kertaa sitten...
Tervetuloa! :wave: Asutteko niissä uusissa perinnetyylisissä taloissa? =) utelee täällä heti yksi... B) :wave:
 
hamtaro
Meillä ei ole perinnetalo, mutta sillä asuinalueella kyllä asustellaan. Viime kesänä muutettiin, kun mies sai vuoden urakan jälkeen talon valmiiksi. Aika kovillehan hän taisi joutua, kun työn ohessa rakensi eli päivät oli töissä ja illat raksalla. Tänä kesänä on sitten tehty pihahommia ja ihan hyvin on edistyttykin kun on pihakivet laitettu ja nurmikko kasvaa.

Tänään tuossa öljysin terassikalusteet ja laitoin talviteloille. Taisin saada vähän kylmää, kun nyt on kurkku kipeänä ja nenä vähän vuotaa. Ollaan sitten koko porukka nuhaisina. Saapa nähdä miten ens yö sujuu. Viime yönä piti ottaa poika viereen nukkumaan, kun ei tukkoisena saanut nukuttua omassa sängyssään. Toivottavasti ens viikonlopuksi parannutaan, kun olisi perinteiset kaveriporukan sikajuhlat luvassa.

 
:wave: :wave: :wave:
Tervetuloa vaan mukaan uudet! Itsekään en ole pitkään täällä pyörinyt.
En kylläkään asu Roissa mutta lähtöisin sieltä ja tämän tästä siellä käyn.

Nytpä taas poistun, muskariin lähtö pojan kanssa kohta puolin.

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2005 klo 21:48 hamtaro kirjoitti:
Meillä ei ole perinnetalo, mutta sillä asuinalueella kyllä asustellaan. Viime kesänä muutettiin, kun mies sai vuoden urakan jälkeen talon valmiiksi. Aika kovillehan hän taisi joutua, kun työn ohessa rakensi eli päivät oli töissä ja illat raksalla. Tänä kesänä on sitten tehty pihahommia ja ihan hyvin on edistyttykin kun on pihakivet laitettu ja nurmikko kasvaa.

Tänään tuossa öljysin terassikalusteet ja laitoin talviteloille. Taisin saada vähän kylmää, kun nyt on kurkku kipeänä ja nenä vähän vuotaa. Ollaan sitten koko porukka nuhaisina. Saapa nähdä miten ens yö sujuu. Viime yönä piti ottaa poika viereen nukkumaan, kun ei tukkoisena saanut nukuttua omassa sängyssään. Toivottavasti ens viikonlopuksi parannutaan, kun olisi perinteiset kaveriporukan sikajuhlat luvassa.
Toivottavasti et tosissaan vilustunut. =) Joo, se on kiva uus alue ja tosi hyvällä paikalla. Itse asiassa siitä on viivasuoratie meille, rinteenmäkeen. Asumme siinä ihan lähellä, ei kuitenkaan ihan rinteenmäellä. Just viime viikolla kävelimme siitä teidän talojen ohi veljenvaimon ja lasten kans pukkia tapaamaan. Sitä tietä me aina vieraita kävelytetään. =)

Meillä on ensi kesänä pihanlaittaminen. Onko sulla tai kellään muulla vinkkiä, mistä saisi apua pihansuunnitteluun? Mitähän sellaiset pihasuunnitelmat täälläpäin maksaa? Ystävä oulussa maksaa sellaisesta 400 euroa.
 
Minttuneilikka
4h yhdistykseltä ja tosihalvalla saa konsultaation. Eli kertoo mitä voisi istuttaa ja mitkä puskat ja pensaat kasvavat/selviytyvät näillä leveysasteilla yms...
Ehkä kantsii kanssa kysellä oppilaitoksilta,niillä puutarhuriopiskelioita yms...
Sitten yksityisiä firmoja tietysti.
Oulun asuntomessuilta löytyi kaunis piha kokonaisuus vain 100000eceä,heh.Ei taitaisi edes lottovoittajana sellaista raaskia laittaa. :LOL:
 
hamtaro
Meillä on miehen äiti ollut järkenä, kun pihaa on suunniteltu. Itselläni ei ole mitään hajua mistään istutuksista tai kukista. Onneksi on tuo anoppi, joka innokkaasti suunnittelee ja kiikuttaa pensaita kotoaan. Hän muuten asuu kanssa Rinteenmäen lähellä. Meillä on istutukset vielä ihan alkutekijöissään, vasta muutama pensas on laitettu. Ens kesänä sitten on kukkapenkkien laitot ja pensasaitojen istutukset. Toivottavasti anoppi jaksaa silloinki innokkaasti meitä opastaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 23:40 Minttuneilikka kirjoitti:
4h yhdistykseltä ja tosihalvalla saa konsultaation. Eli kertoo mitä voisi istuttaa ja mitkä puskat ja pensaat kasvavat/selviytyvät näillä leveysasteilla yms...
Ehkä kantsii kanssa kysellä oppilaitoksilta,niillä puutarhuriopiskelioita yms...
Sitten yksityisiä firmoja tietysti.
Oulun asuntomessuilta löytyi kaunis piha kokonaisuus vain 100000eceä,heh.Ei taitaisi edes lottovoittajana sellaista raaskia laittaa. :LOL:
Hei, kiitti vinkeistä, en ollut tullut ajatelleeksikaan esim tuota 4h:ta! =) Meillä on vähän hankala tämä pihapiiri , kun on vähän sivuttain viettävä, kivinen, sammaloitunut tuolta kosteasta tontinreunasta, ja lisäksi entisten asukkaiden istuttamat kasvit on sijoitettu sinnetänne pitkin pihamaata. Niitä ollaan siirrelty laitamille tai raaasti poistettu kokonaan. Ens kesänä vedetään kaikki tasaiseksi, laitetaan uutta nurmikkoa, laatoitetaan ja istutetaan perennoja. Mutta miten tehdä se niin, ettei vuoden päästä tarvi alkaa uudestaan samaan hommaan?! Ja kyllä vähän halvemmalla aateltiin mekin selvitä kuin tuo 100000! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
Hei kaikki Rovaniemen äidit! :wave: Tässä osiossa joitain täältäpäin on ja ajattelinkin kutsua teitä tähän ketjuun. Voitais vaihtaa ajatuksia ja ehkä jossain vaiheessa mahdollisesti tavatakin? =) Olen itseni esitellyt noissa muissa ketjuissa, mutta sen verran tässäkin, että olen siis 38-v. kahden lapsen kotiäiti ja asustelen perheeni kanssa Syväsenvaarassa. Mies on englantilainen, mutta asunut täällä jo niin kauan, että puhuu ihan ehtaa "lappia" =) Kultaistanoutajaa ulkoilutan laiskasti ja pelkäänpä, että sen kummempia harrastuksia ei juuri nyt löydy. Ennen olin kyllä himolenkkeilijä ja kuntosalillakävijä :saint: Työelämästä olen ollut poissa nyt jo vuodesta 2000 enkä hirveästi edes kaipaile takaisin. Vaikka jossain vaiheessahan se työnhakukin on edessä, näillä näkymin vuoden päästä. Saa nähdä kuinka täällä Rovaniemellä tärppää, Ouluun jäi nimittäin edellinen työpaikka. =)

Olisi mukavaa kuulla teistä muistakin Rovaniemen äideistä. Niin ja se täältä Syväsenvaarasta kotoisin oleva kemijärveläinenkin, tervetuloa joukkoon! :wave: =)
en ole siellä syntynyt . mut vanhemmat posiolta kotoisin ja rovaniemelläkin joitain sukulaisia asuu. kuten myös taivalkoskel. taksikuskina toimii eräs sukulainen saatat ehkä tietää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 23:26 satu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2005 klo 21:02 Footballers Wife kirjoitti:
Hei kaikki Rovaniemen äidit! :wave: Tässä osiossa joitain täältäpäin on ja ajattelinkin kutsua teitä tähän ketjuun. Voitais vaihtaa ajatuksia ja ehkä jossain vaiheessa mahdollisesti tavatakin? =) Olen itseni esitellyt noissa muissa ketjuissa, mutta sen verran tässäkin, että olen siis 38-v. kahden lapsen kotiäiti ja asustelen perheeni kanssa Syväsenvaarassa. Mies on englantilainen, mutta asunut täällä jo niin kauan, että puhuu ihan ehtaa "lappia" =) Kultaistanoutajaa ulkoilutan laiskasti ja pelkäänpä, että sen kummempia harrastuksia ei juuri nyt löydy. Ennen olin kyllä himolenkkeilijä ja kuntosalillakävijä :saint: Työelämästä olen ollut poissa nyt jo vuodesta 2000 enkä hirveästi edes kaipaile takaisin. Vaikka jossain vaiheessahan se työnhakukin on edessä, näillä näkymin vuoden päästä. Saa nähdä kuinka täällä Rovaniemellä tärppää, Ouluun jäi nimittäin edellinen työpaikka. =)

Olisi mukavaa kuulla teistä muistakin Rovaniemen äideistä. Niin ja se täältä Syväsenvaarasta kotoisin oleva kemijärveläinenkin, tervetuloa joukkoon! :wave: =)
en ole siellä syntynyt . mut vanhemmat posiolta kotoisin ja rovaniemelläkin joitain sukulaisia asuu. kuten myös taivalkoskel. taksikuskina toimii eräs sukulainen saatat ehkä tietää.
Sori? =)
 
Kotona ollaan, siis Pöykkölässä pojan kans. Maanantaina oli neuvola, sit käytiin mummolassa ja tänään tultiin, että ehtisin tänä vkonloppuna nauttia enemmän kotioloista :) Ihanaa!! Vaik oishan se kiva jos mieskin ois täällä..
Poika päikkäreillä joten äippä ehtii surffaileen..
Aika ankee keli, jos aurinko paistais niin taitaisin poksahtaa liitoksista onnestani. Kaupungilla vois käydä, ja vaik eurokankaassa. Ois niin kiva löytää kotiin jotain. Ja kauhean into ois muuttaa järjestystäkin. Niin ja käydä lenkillä!! Mut eipä taida kaikkea keritä :O
Hauskaa pvää kaikille :)
 
Wilma69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 13:12 Tinytooney kirjoitti:
Kotona ollaan, siis Pöykkölässä pojan kans. Maanantaina oli neuvola, sit käytiin mummolassa ja tänään tultiin, että ehtisin tänä vkonloppuna nauttia enemmän kotioloista :) Ihanaa!! Vaik oishan se kiva jos mieskin ois täällä..
Poika päikkäreillä joten äippä ehtii surffaileen..
Aika ankee keli, jos aurinko paistais niin taitaisin poksahtaa liitoksista onnestani. Kaupungilla vois käydä, ja vaik eurokankaassa. Ois niin kiva löytää kotiin jotain. Ja kauhean into ois muuttaa järjestystäkin. Niin ja käydä lenkillä!! Mut eipä taida kaikkea keritä :O
Hauskaa pvää kaikille :)
hei!saanko udella ,että oleiletteko kovinkin kaukauna kotoa viikolla?meillä tilanne tosiaan vähän toisin päin,siis vkl ollaan aikas paljon pois kotoa.Ja viikot pitää olla lasten koulunkin takia
kotona,tosin lomatkin ollaan enimmäkseen pois pökölästä:)
Hitist kun ehtisin tässä koneella enemmän istahtaa,,niin yritän kyllä laittaa Sinulle yksityisviestiä,kun näin samoilla nurkilla asutaankin.Mutta nyt nuorimmaiset vaatii äitiä...
terkkuja kaikille äideille jotka näitä sivuja selailee ja lueskelee...;).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 13:57 Wilma69 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 13:12 Tinytooney kirjoitti:
Kotona ollaan, siis Pöykkölässä pojan kans. Maanantaina oli neuvola, sit käytiin mummolassa ja tänään tultiin, että ehtisin tänä vkonloppuna nauttia enemmän kotioloista :) Ihanaa!! Vaik oishan se kiva jos mieskin ois täällä..
Poika päikkäreillä joten äippä ehtii surffaileen..
Aika ankee keli, jos aurinko paistais niin taitaisin poksahtaa liitoksista onnestani. Kaupungilla vois käydä, ja vaik eurokankaassa. Ois niin kiva löytää kotiin jotain. Ja kauhean into ois muuttaa järjestystäkin. Niin ja käydä lenkillä!! Mut eipä taida kaikkea keritä :O
Hauskaa pvää kaikille :)
hei!saanko udella ,että oleiletteko kovinkin kaukauna kotoa viikolla?meillä tilanne tosiaan vähän toisin päin,siis vkl ollaan aikas paljon pois kotoa.Ja viikot pitää olla lasten koulunkin takia
kotona,tosin lomatkin ollaan enimmäkseen pois pökölästä:)
Hitist kun ehtisin tässä koneella enemmän istahtaa,,niin yritän kyllä laittaa Sinulle yksityisviestiä,kun näin samoilla nurkilla asutaankin.Mutta nyt nuorimmaiset vaatii äitiä...
terkkuja kaikille äideille jotka näitä sivuja selailee ja lueskelee...;).
Heips! Viikot me olemme Levillä, eli aikas kaukana ollaan. Voisin minäkin yrittää laittaa sitä postia, jos se nyt onnistuisi. Poika vaan on nukkunut kohta kaks tuntia eli taitaa hetikohta herätä. Ja niin tää kaikki aika on vaan täs koneen vieres huvennu, että taidan kaupunkireissun säästää huomiseksi. Ku vähä väsyttääki, eli taidan kahvit keittää!!
:LOL: Tästä näkee, että menee ihan höperöksi, kun ois mahis tehä vaikka ja mitä, ni sitten ei saakaan tehtyä mitään!!!
Eli huomena kirjoitanki sit etten keittäny edes niitä kahveja :LOL:
Joo, pöljää tekstiä tulee!! :) ny keittiöön!!!
 
hamtaro
Hello vaan Äipät!!

Mitäs meinaatte touhuta viikonloppuna? Minä olen mieheni kanssa lähdössä meidän kaveripiirin jo perinteeksi tulleille joka syksyisille sikajuhlille. Niin meillä on ihan sanan varsinaisessa merkityksessä sikajuhlat. Menemme eräälle mökille, jossa vietämme viikonloppua sikaa grillaillen.

Onpas kyllä mukavaa pitkästä aikaa lähteä aikuisten kesken viettämään viikonloppua. Poika menee anopille hoitoon lauantaina eli siis yhden yön vain olemme. Ei viitsi vielä pitemmäksi aikaa poikaa laittaa yökylään. Minä olen luonteeltani sellainen, että tarvitsen välillä omaakin aikaa ja pientä irtiottoa lapsesta. Onneksi voimme silloin tällöin viedä pojan mummolle. Yökylässä poitsu on noin kuusi kertaa vuodessa. Mites muilla, kuinka usein otatte omaa aikaa vai oletteko perheen kesken viihtyvää tyyppiä?

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 19:47 hamtaro kirjoitti:
Hello vaan Äipät!!

Mitäs meinaatte touhuta viikonloppuna? Minä olen mieheni kanssa lähdössä meidän kaveripiirin jo perinteeksi tulleille joka syksyisille sikajuhlille. Niin meillä on ihan sanan varsinaisessa merkityksessä sikajuhlat. Menemme eräälle mökille, jossa vietämme viikonloppua sikaa grillaillen.

Onpas kyllä mukavaa pitkästä aikaa lähteä aikuisten kesken viettämään viikonloppua. Poika menee anopille hoitoon lauantaina eli siis yhden yön vain olemme. Ei viitsi vielä pitemmäksi aikaa poikaa laittaa yökylään. Minä olen luonteeltani sellainen, että tarvitsen välillä omaakin aikaa ja pientä irtiottoa lapsesta. Onneksi voimme silloin tällöin viedä pojan mummolle. Yökylässä poitsu on noin kuusi kertaa vuodessa. Mites muilla, kuinka usein otatte omaa aikaa vai oletteko perheen kesken viihtyvää tyyppiä?
Heissan vaan, vai on teillä niin mukavaa tiedossa =) mulla viikonloppu lasten kanssa kun mies on taas e-suomessa työreissulla, tulee kyllä jo sunnuntaiksi takaisin.

Tuosta sikajuhlasta puheen ollen, aika hauska tapaus sattui meillä tänä iltana. Paistoin lapsille lättyjä ja lapset käytti sen ajan pahantekoon, tavarat lenteli, väsyneitä kun olivat. Sit huomaamattani nuorempi oli ottanut tussit esiin ja alkanut värittää meidän ruokalautasia (meillä on edelleen remontti ja kaikki tavarat on pinoissa ympäri huusholllia). Siitä kimpaannuin ja tiuskaisin: "mitä sikoja te oikein olette?" siis oli taas sarjassamme kadun sillä silmänräpäyksellä sanomisiani, mutta kun jo alkoi itteäki väsyttää... No, poika siihen rauhallisesti vastasi "minä olen possu ja x on lehmä." Eihän siinä voinu kuin nauraa :LOL:

Mutta oikein ihanaa viikonloppua teille! Toivottavasti possu maistuu ja aikuisseura virkistää! =) =)
 
Hei!

Mukavalta kuulosti nuo sikajuhlat. Itsellä on huomenna eka työpäivä edessä pitkästä aikaa, mies jää hoitaan vuorostaan poikaa, tekee hyvää heidän suhteelleen ja poika pääsee vähän irti minusta.

Tuosta pitikin kirjoittaa kun oli mainittu tuossa lasten hoidon järkkäämisestä jos halutaan itse lähteä johonkin, Rovaniemelläkin toimii MLL:n lastenhoitajapalvelu. Löytyy tuolta: http://lapinpiiri.mll.fi/lastenhoitoon_apua/

Nyt lähden poikaa syöttään että saan hänet päikkäreille.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
:wave: :hug: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2005 klo 11:27 ÄISKÄ04 kirjoitti:
Hei!

Mukavalta kuulosti nuo sikajuhlat. Itsellä on huomenna eka työpäivä edessä pitkästä aikaa, mies jää hoitaan vuorostaan poikaa, tekee hyvää heidän suhteelleen ja poika pääsee vähän irti minusta.

Tuosta pitikin kirjoittaa kun oli mainittu tuossa lasten hoidon järkkäämisestä jos halutaan itse lähteä johonkin, Rovaniemelläkin toimii MLL:n lastenhoitajapalvelu. Löytyy tuolta: http://lapinpiiri.mll.fi/lastenhoitoon_apua/

Nyt lähden poikaa syöttään että saan hänet päikkäreille.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!
:wave: :hug: :wave:
Kiitti kun muistutit tuosta mannerheimin olemassaolosta. Ehkä meidän pitäisi luoda kontaktit sinne päin jos vaikka onnistaisi ja löytäisimme sieltä jonkun hyvän lapsenvahdin. Esikoisen ollessa pieni meillä kävi pari tyttöä, toinen niistä oli oikein mukava, mutta hän muutti sitten pois paikkakunnalta.
 
Kauhee tuuli ollu taas tänään. Yritin aivan epätoivoisesti haravoida, mutta niin vain pöllysi lehdet pitkin pihaa... =) Lauantai-ilta ja lapset nukahti välittömästi kun petiin pääsivät. Mies ajelemassa jossain päin keski-suomea kotia kohti ja pelotteli ajavansa koko matkan yötä vasten. Oon aivan kammona hirviin ja just nythän ne juoksee aivan päättöminä tuolla pimeydessä. :eek: En varmaan saa nukuttua ennenkuin mies on takas kotona tai ilmoittaa jäävänsä ouluun yöksi...

Leppoisaa lauantai-iltaa toivotellen silti! =) :wave:
 

Hiljaista taas vaihteeksi täällä ollut, kaikki kai viikonlopun vietossa.

Itse olen töissä yövuorossa, väsyttää kun en ole yötä pitkään aikaan valvonut. Lauantaina vasta olin ekan päivän töissäkin pitkästä aikaa. Miehellä ja pojalla oli sujunut päivä hyvin. Äiti voi tehdä töitä hyvillä mielin.
Ikävä vaan meinaa olla pikku miestä :'( . No tämän kun jaksan valvoa niin sitten pari vapaa päivää.
Tulikin tässä mieleen kun pojan 1-vuotispäivä lähestyy, että onko kukaan käyttänyt lapsia kuvauksissa viime aikoina? Kun mietin mihin veis 1-vuotiskuviin, mitä maksaa ja millainen kuvaaja, osaako käsitellä lapsia kuvauksissa kivasti? :wave:

Nytpä taidanlähteä jatkaan hommia.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

:hug:
 

Yhteistyössä