Ruikuttavan omegamiehen kosto. Älä katso videota, jos asiat jäävät pyörimään päähäsi ja olet herkkä.

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
vierasa
Miksi muuten et vastaa sinulle osoitettuihin positiivisiin viesteihin lainkaan? Porukka yrittää nostaa mutta heittäydyt veltoksi. Loju sitten.
Tämä antaa sellaisen kuvan, että nyt ollaan jo liian syvässä suossa asiaan suhteen. Ollaan keksitty se oma totuus ja etsitään ympäristöstä vihjeitä, jotka todistavat oman totuuden oikeaksi ja hylätään kaikki vihjeet, jotka todistaisivat oman totuuden vääräksi.
 
Tämä antaa sellaisen kuvan, että nyt ollaan jo liian syvässä suossa asiaan suhteen. Ollaan keksitty se oma totuus ja etsitään ympäristöstä vihjeitä, jotka todistavat oman totuuden oikeaksi ja hylätään kaikki vihjeet, jotka todistaisivat oman totuuden vääräksi.
tämähän on täysin normaalia palstakäytöstä

jätkän on täytynyt harmailla jo tovosen
 
On kavereita töitä ja muuta. Unelmana on tällä hetkellä saada edes kerran elämässä seksiä. Kyllä mä uskon, että se naisen saaminen paljon muuttaisi. Saisinpahan mielenrauhan, että edes yksi ihminen kelpuutti minut parittelukumppanikseen. Näkeehän sen kavereistakin miten niiden mieliala nousee, kun naisten kanssa on onnistunut. Kovastihan sitä yrittää itsestä tykätä, mutta kun fakta on, että kaikenmaailman narkkarit , hullut ja muut saa sitä pillua ja minä en, niin jotain vastenmielistähän mussa on pakko olla.
Miten lähestyt naista? Yritätkö liikaa vai menetkö lukkoon? Ehkä sun kannattaisi ajatella vähemmän itseäsi ja sitä mitä "vikaa" sinussa on ja keskittyä niihin ihmisiin ympärillä :) Oon varma että tuut saamaan jonkun tytön kun et ota liikaa stressiä siitä ja masennu, koska se on aika varma naisten karkottaja, ole mielummin vähän viileällä "ihan sama"-asenteella..
 
Ikipoika 91
Miksi muuten et vastaa sinulle osoitettuihin positiivisiin viesteihin lainkaan? Porukka yrittää nostaa mutta heittäydyt veltoksi. Loju sitten.
Kiitos positiivisista viesteistä. Mutta, kun sitä "kyllä sä jonkun löydät joskus" mantraa on kuullut jo jotain 5-vuotta ja minkäänlaista edistystä ei tapahdu niin alkaahan se usko horjumaan.Lohduttaminen on hieno ele tietenkin ja arvostan jos joku yrittää niin tehdä, mutta ei se taida tosielämän faktoja muuttaa mihinkään.
 
"maikki"
Mä olin aina se jolla ei ollu poikaystävää ja tuntui et kukaan ei ollu kiinnostunu muhun, mut heti kun aloin tapailla ni kas kummaa alkoi tuntumaan et moni mies alkoi osoittaa kiinnostusta. Monasti mietin mistä johtui, mut ehkä vaan sit torjuin ajatuksen siitä et joku vois olla kiinnostunut. Eikä kauheen huonosti käyny vaikka pitkään meni ennenkuin neitsyys meni, edelleen saman miehen kanssa.
 
Siksi , kun sitä ollaan kovaa vauhtia jäämässä siitä junasta aivan täysin. Harvan naisen päiväunissa on ujosteleva suutelematon neitsytpoika.
No voisitko sinä sitten olla oma-aloitteisempi ja itsevarmempi? Naisia sä et voi muuttaa, (etkä syyttää) joten sinuna miettisin että olisiko joku muu lähestysmistaktiikka parempi. Ota vaikka mallia kavereistasi jotka pokaavat hyvin naisia. Kukaan ei ole seppä syntyessään ;) ja naisia ei kiinnosta montako petikumppania sulla on ollut vai onko ollut yhtään. Mulle tekee ainakin vaikutuksen mies joka ei edes kysy baari-illan jälkeen lähdetkö jatkoille, koska he on niitä pleijereitä ja niistä saa jokainen nainen tarpeekseen:/
 
"maikki"
Sit jotenki tuntuu et heti kun neitsyys menee pitäis olla joku seksipeto, osata niksit ja kiksit..tai ainakin sellainen illuusio monella on. Parasta on se kun saa vaikka sen kokemattoman kumppanin kans opetella yhdessä mikä tuntuu hyvältä.

Mut eipä muokaan kukaan kotoa tullu hakemaan, baarista oon miehen löytäny ja ne muut sata sammakkoa joiden kans harjoittelin pussailua. Enkä varppina oo ollu baarin kaunein kukkanen.
 
Peyote
Aika yllättävää, että ajattelet näin, jos siis oikeasti oot tota mieltä? Ainakin tätä palstaa lukiessa saa helposti kuvan, että seksi > parisuhde.
Noh, mä oon kasvanut hellaripiireissä ja oon uskovainen. En näe että sillä ois mitään arvoa että saa jonkun kanssa satunnaisen seksikokemuksen, jolla ei yleensä sitten ole muuta tulevaisuutta.
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja tsempittäjä;29961154:
Nuissa uskovaisissa naisissa vois muuten olla ikipojälle tsäänssi. Mutta baareilun pérusteella ei kylläkään itse ole uskovainen.
Mistä tulikin mieleen, että Amerikkaan muutto vois olla yks vaihtoehto siinä vaiheessa kun suunnittelit sen itsetuhoisen käyttäytymisen aloittamisen. Siellä ei ole mitenkään kamalan harvinaista harrastaa seksiä vasta avioliitossa.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja tsempittäjä;29961154:
Nuissa uskovaisissa naisissa vois muuten olla ikipojälle tsäänssi. Mutta baareilun pérusteella ei kylläkään itse ole uskovainen.
Uskovaiset saattaa kyllä olla aika kranttuja vakaumuksen suhteen. Miehen pitäs vähintäänkin jaksaa panostaa seksittömään seurusteluaikaan että nainen tietäis että on tosimielellä liikkeellä.
 
"yksi"
Kiitos positiivisista viesteistä. Mutta, kun sitä "kyllä sä jonkun löydät joskus" mantraa on kuullut jo jotain 5-vuotta ja minkäänlaista edistystä ei tapahdu niin alkaahan se usko horjumaan.Lohduttaminen on hieno ele tietenkin ja arvostan jos joku yrittää niin tehdä, mutta ei se taida tosielämän faktoja muuttaa mihinkään.
Mä olin koulussa älykäs, hauska, mulla oli paljon kavereita. Kukaan poika ei kuitenkaan tehnyt elettäkään lähestyäkseen minua tai ilmaissut millään tavalla, että olisi välittänyt minusta muuta kuin kaverina. Itsekin olin niin huonolla itsetunnolla varustettu, etten uskaltanut tehdä aloitteita.

Mun eka suudelmani oli sellainen, että kolmekymppinen kebap-ravintoloitsija vänkäsi väkisin yhden pusun. Mä olin 15. Musta se oli tosi noloa ja säälittävää, eikä sitä nyt oikeasti edes lasketa.

18-vuotiaasta mua sanottiin valtavan kauniiksi. Mulla oli paljon kavereita, myös miehiä. Jotkut antoi ehkä välillä sellaista signaalia, että olisivat ehkä olleet kiinnostuneita, mutta eivät sitten kuitenkaan. En koskaan oppinut tulkitsemaan niitä viestejä.

Mun toinen suudelma oli mua 10 vuotta vanhemmalta mieheltä, kun olin 18-vuotias. Yksi suudelma. Se oli ensimmäinen, joka pyysi mua treffeille, mutten mennyt. Rehellisesti sanottuna en uskaltanut, se oli pelimies ja minä en. Miespuolinen kaveri saattoi humalassa tunnustaa rakkauttaan, ja vartin päästä se nai mun kaveria viereisessä huoneessa.

Mua kehuttiin ihanaksi, kauniiksi, älykääksi, hauskaksi, lahjakkaaksi. Mutta kukaan ei kiinnostunut minusta tai halunnut minua. Ei mua kukaan baarissakaan lähestynyt.

Mä tapasin mun mieheni sinä vuonna, kun olin 21 ja menetin neitsyyteni, kun olin 22. Okei, vähän nuorempi kuin sinä. Mutta toisaalta tunnen sinuakin vanhempia neitsyitä.

Ja vaikka mä oon ollut mun mieheni kanssa nyt jo yli kymmenen vuotta, kyllä mulla on edelleen sellainen olo, että jotain mussa on täytynyt olla vikana, kun en koskaan kokenut sitä "normaalia" teini-ikää poikaystävineen, pussailuineen, kopelointeineen, treffeineen, sydänsuruineen. Paitsi jos sydänsuruksi lasketaan se, kun kokee ettei yksinkertaisesti kelpaa yhtään kellekään.
 
Pessimisti
[QUOTE="yksi";29961244]Mä olin koulussa älykäs, hauska, mulla oli paljon kavereita. Kukaan poika ei kuitenkaan tehnyt elettäkään lähestyäkseen minua tai ilmaissut millään tavalla, että olisi välittänyt minusta muuta kuin kaverina. Itsekin olin niin huonolla itsetunnolla varustettu, etten uskaltanut tehdä aloitteita.

Mun eka suudelmani oli sellainen, että kolmekymppinen kebap-ravintoloitsija vänkäsi väkisin yhden pusun. Mä olin 15. Musta se oli tosi noloa ja säälittävää, eikä sitä nyt oikeasti edes lasketa.

18-vuotiaasta mua sanottiin valtavan kauniiksi. Mulla oli paljon kavereita, myös miehiä. Jotkut antoi ehkä välillä sellaista signaalia, että olisivat ehkä olleet kiinnostuneita, mutta eivät sitten kuitenkaan. En koskaan oppinut tulkitsemaan niitä viestejä.

Mun toinen suudelma oli mua 10 vuotta vanhemmalta mieheltä, kun olin 18-vuotias. Yksi suudelma. Se oli ensimmäinen, joka pyysi mua treffeille, mutten mennyt. Rehellisesti sanottuna en uskaltanut, se oli pelimies ja minä en. Miespuolinen kaveri saattoi humalassa tunnustaa rakkauttaan, ja vartin päästä se nai mun kaveria viereisessä huoneessa.

Mua kehuttiin ihanaksi, kauniiksi, älykääksi, hauskaksi, lahjakkaaksi. Mutta kukaan ei kiinnostunut minusta tai halunnut minua. Ei mua kukaan baarissakaan lähestynyt.

Mä tapasin mun mieheni sinä vuonna, kun olin 21 ja menetin neitsyyteni, kun olin 22. Okei, vähän nuorempi kuin sinä. Mutta toisaalta tunnen sinuakin vanhempia neitsyitä.

Ja vaikka mä oon ollut mun mieheni kanssa nyt jo yli kymmenen vuotta, kyllä mulla on edelleen sellainen olo, että jotain mussa on täytynyt olla vikana, kun en koskaan kokenut sitä "normaalia" teini-ikää poikaystävineen, pussailuineen, kopelointeineen, treffeineen, sydänsuruineen. Paitsi jos sydänsuruksi lasketaan se, kun kokee ettei yksinkertaisesti kelpaa yhtään kellekään.[/QUOTE]

Miksi arvelet sen vian poistuneen?
 
kaikki voittaisivat jos
Pillun puute ajaa nuoret miehet epätoivoisiin tekoihin. Siksi olisi hyvä jos valtio ylläpitäisi bordelleja jossa muuten pillua saamattomat nuoret miehet, miksei vanhemmatkin, saisivat tyydyttää tarpeensa.
 
Vierasmiess
Juuri näin. Sinä et saa, koska et ole saanut. Simple as that. Naisilla homma menee niin, että se, joka skoraa naisia, skoraa niitä jatkossakin. Kukaaan nainen ei halua olla se ainoa, jonka joku onneton miehenkuvatus saa. Kaikki naiset haluavat sen miehen, joka saisi kaikki muutkin naiset. Naiset haluavat ennenkaikkea voittaa muut naiset.

Mieti tätä rauhassa.
Onko naisilla joku tutka jolla ne vaistoaa, ettei mies ole saanut (paljon)?

Oikeastaan kuulostaa järkeltä kivikauden toiminnalta, että nainen haluaa siementä vakoonsa siltä eniten vakoja kyntävältä mieheltä. Onhan tällainen mies viriili panohommien suhteen. Se vaan kun sellainen toiminta ei nykymaailmassa ole kovin fiksua ja kannattavaa. Se luo mielikuvan lähinnä siitä kuin nainen on jäänyt aivotoiminnaltaan luolanaisen tasolle.

Ainakin itse koitan/koitin etsiä naista joka miellyttää minua ja johon koen ihastusta hänenä itsenään, en sellaista joka on antanut persettä mahdollisimman monelle.
 
alfanainen
Onko naisilla joku tutka jolla ne vaistoaa, ettei mies ole saanut (paljon)?

Oikeastaan kuulostaa järkeltä kivikauden toiminnalta, että nainen haluaa siementä vakoonsa siltä eniten vakoja kyntävältä mieheltä. Onhan tällainen mies viriili panohommien suhteen. Se vaan kun sellainen toiminta ei nykymaailmassa ole kovin fiksua ja kannattavaa. Se luo mielikuvan lähinnä siitä kuin nainen on jäänyt aivotoiminnaltaan luolanaisen tasolle.
Siinä mitään tutkaa tarvita, epävarmuuden & saamattomuuden & yleisen nahjuisuuden näkee ja haistaa puolen kilometrin päähän.

Näetkö itse fiksummaksi "haluta siementä" sellaiselta mieheltä, joka ei kenellekään muulle kelpaa? Tietenkin on niin, että aikojen kuluessa ne ominaisuudet, jotka tekevät miehestä voittajan, ovat jonkin verran vaihdelleet. Mutta yhtä kaikki, biologia ei ole muuttunut ja naisen on edelleen fiksuinta koettaa maksimoida partneriensa laatu ja miesten on fiksuinta koettaa maksimoida partneriensa määrä.
 

Yhteistyössä