Rukoilijasirkka, ootko paikalla... siitä kinuskistasi kysyisin

Rukoilijasirkka
Siis kakun päällekö? Ihan tavallinen kinuskiresepsti, mutta lisään siihen suolaa ja maistan, että sitä on niin, että se maistuu siitä vähän, muttei liikaa.

En tiedä tarkkaa määrää, se pitää vaan maistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis kakun päällekö? Ihan tavallinen kinuskiresepsti, mutta lisään siihen suolaa ja maistan, että sitä on niin, että se maistuu siitä vähän, muttei liikaa.

En tiedä tarkkaa määrää, se pitää vaan maistaa.
Et tie tarkkaa... hmm... onko se ripaus vaan? Paahdatko muuten ensin sen sokerin?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis kakun päällekö? Ihan tavallinen kinuskiresepsti, mutta lisään siihen suolaa ja maistan, että sitä on niin, että se maistuu siitä vähän, muttei liikaa.

En tiedä tarkkaa määrää, se pitää vaan maistaa.
Et tie tarkkaa... hmm... onko se ripaus vaan? Paahdatko muuten ensin sen sokerin?
No mä oon tehnyt semmosel ohjeella, että purkki kermaa ja 2 dl fariinisokeria. Ja samalla ku oon niitä kattilassa sekotellut, oon laittanut sitä suolaa ja maistellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis kakun päällekö? Ihan tavallinen kinuskiresepsti, mutta lisään siihen suolaa ja maistan, että sitä on niin, että se maistuu siitä vähän, muttei liikaa.

En tiedä tarkkaa määrää, se pitää vaan maistaa.
Et tie tarkkaa... hmm... onko se ripaus vaan? Paahdatko muuten ensin sen sokerin?
No mä oon tehnyt semmosel ohjeella, että purkki kermaa ja 2 dl fariinisokeria. Ja samalla ku oon niitä kattilassa sekotellut, oon laittanut sitä suolaa ja maistellut.
Ok. Sit mäkin käytän tällä kertaa kokeeksi fariinisokeria. Kiitos avustasi! :flower:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Mitä kermaa tohon pitää käyttää? 2dl törppö varmaan. En oo koskaan tehny kinuskia niin tartten selkeet ohjeet :LOL:
No jotain oikeeta kermaa, meinaan, ei tuu mistään terveyskermoista oikeen mitään hyvää. :D Kokeilin kerran, vahingossa.
 

Yhteistyössä