Saako mistään ostettua sairaalatarvikkeita?

  • Viestiketjun aloittaja apunainen
  • Ensimmäinen viesti
apunainen
Nyt tarvisi ostaa ihan omaksi sellainen "sorsa" jota ne sairaalassa käyttävät kun potilas ei kykene itse käymään vessassa.Itse en sellaista tarvitse (=)) mutta eräs sukulainen haluaisi sellaisen itselleen ostaa ja kysyi minulta että jos voisin ottaa selvää mistä sellaisen saa hankittua.
Osaisiko jotain auttaa???
 
apunainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita kunnan kotipalveluun, voihan olla että sieltä saa lainaksikin
Varmaan saisikin mutta kun tämä sukulainen ei halua nyt lainaksi vaan nimenomaan omaksi kun elinvuosia on kuitenkin monta vielä (toivottavasti) jäljellä ja sitä tulisi tarvitsemaan monta,monta vuotta.Siksi ei nyt halua lainata sitä mistään.
 
apunainen
Tarvii käydä apteekista ja tuolta terveyskeskuksesta kyselemässä.Kiitos kovasti linkeistä.Yritin niistä etsiä kyseistä tuotetta mutta en löytännyt.
Kiitos kaikille avuliaille =)
 
apunainen
Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
kuin sä et löytänyt kun se oli ton pedihealth verkkokaupan etusivulla se linkki?
En nähnyt tätä pedihealthin viestiä kun kirjoittelin tuota omaani samaanaikaan.
Laitoinkin että sieltä löytyikin.Noista aikasemmista linkeistä en kyseistä tuotetta löytännyt
 
hely.pulkka@gmail.com
itse ostin sorsan apteekista mieheni kotituessa,koska kotihoidossa ei enää ollut.
haluaisin tietää mistä saisi kertakäyttö ruokalappuja tai liinoja .en tiedä miksi niitä virnetti allisesti
kutsutaan. tarkoitan siis sellaista joka laitetaan ruokailun ajaksi kaulaan. miehelläni on myös
nielemisongelma, joten se olisi muutenkin hyvä .miehelläni iso aivovamma,olen lähes yksin
tämän asian kanssa. jos jollakin aikaa ,kirjoittele ja vaihdetaan kuulumisia.
tämä nettihomma on minulle ihan uutta, töissä tietenkin käytin nettiä,mutta vain työasioissa.
terv. hely
 

Yhteistyössä