sekundäärisesti lapsettomat

niin ne menkat taas tuli niin tismalleen säännöllisinä kuten aina. En mä oikeastaan pitkään aikaan ole enää edes ajatellut että tulisin spontaanisti raskaaksi, eli ei periaatteessa pitäisi pettyäkään. Mutta kyllä se vaan aina vituttaa, kai joku pieni toivonkipinä jossain takaraivossa vaan kuiskuttelee kuitenkin... :headwall: :headwall: :headwall:
 
heippa!
tällaisen ketjun löysin ja kaivoin esiin. onko vielä juttelijoita?
meillä yksi vajaa 2v lapsi. yritystä takana pian 1v ja 3kk. käytiin lääkärissä. miehen simpoissa häikkää. uusi aika, jossa katsotaan tulos taas. jos on yhtä huono kuin nyt, niin ainut mahdollisuus on ICSI hoito.
ilmeisesti olemme esikoisemmekin saanut tuurilla, nyt ei ole sellainen tuuri käynyt.. :(
Kovapaikka oli saada nämä tulokset.
Minua mietityyttää tuleva. ja ajatus, että me ostetaan joka kerta lapsi itsellemme. eikä hoidot välttämättä auta :'(
minulla ei ole ketään kelle puhua. eikä mies halua että puhun. tämä tilanne ahistaa minua tosi paljon. pelottaa.. tunteet on sekavat.
 
Mun täytyy jälleen kerran pinoutu sekundäärisiin! Tää lapsettomuustouhu on jo niin tuttua. Nyt yritetään kolmatta joka saa olla viimeinen kun ei jaksa enää tätä rumbaa. Meillä kaksi lasta, joista vanhempi 5v. ja toinen ensi kuussa 1v. Tutkimukset olen kahteen kertaan käynyt ja syy on epäsäännöllinen+pitkä kierto, eli ovuloimattomuus. Clomeja olen näistä kummastakin syönyt, mutta esikoinen sai alkunsa puolen vuoden clomikuurin jälkeen ekasta luomukierros. Toinen sai alkunsa kolmannesta clomikierrosta kun tuplattiin annos :eek: Nyt siis kolmatta kehiin. Minut käännyttettiin julkisesta kun on kaksi lasta ei saa enää hoitoa. Ärsyttää vaan miksi ei heti lääkäri sitä sanonut/tiennyt, eikä kukaan poliltakaan vaikka mulle soitettiin sieltä ja ne kysy vaan lisää tietoa. Tossa tuhrautu pari kk ja nyt ensi kuussa on varattu aika yksityiselle lääkäriasemalle. Todennäköisesti liityn tälläkin kertaa clomiklubiin.....
 

Yhteistyössä