Shuang Long Kiinalainen Ravintola Seinäjoki. Eräästä ateriasta kyse, osaiskohan joku auttaa??

  • Viestiketjun aloittaja VIeras
  • Ensimmäinen viesti
VIeras
Eli jos ootte siellä käyny. Ite oon 3 kertaa käynyt ja ottanut sen "kolme pientä" ruokalajin. Siinä on sellasia friteerattuja(ko?) sellasia palleroita joissa pieni kanapala sisässä. Ne on tosi hyviä, nam, Mitä ne on nimeltään ja saakohan niitä tilattua ihan vaikka koko lautasellisen :D ovat niiiin hyviä
 
töissäkin ollut
Jooh, eli siellä on kahta eri friteerattua (jos jälkiruokaa: friteerattuja banaaneja ei lasketa): friteerattua kanaa ja friteerattua possua. Jälkimmäinen vaihtoehto taitaa olla kolmessa pienessä. Ja hapanimelä kastike tulee mukaan.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja VIeras:
Eli jos ootte siellä käyny. Ite oon 3 kertaa käynyt ja ottanut sen "kolme pientä" ruokalajin. Siinä on sellasia friteerattuja(ko?) sellasia palleroita joissa pieni kanapala sisässä. Ne on tosi hyviä, nam, Mitä ne on nimeltään ja saakohan niitä tilattua ihan vaikka koko lautasellisen :D ovat niiiin hyviä
Friteerattua kanaa. Saa kokonaisen (aika isonkin) lautasellisen! Mutta maistapa niitä jossain hyvässä paikassa esim. tampereella! :p
 
m


Friteerattua kanaa. Saa kokonaisen (aika isonkin) lautasellisen! Mutta maistapa niitä jossain hyvässä paikassa esim. tampereella! :p [/quote]

Seinäjoen kiinalainen, Shuang Long on kuuleppas äänestetty Suomen parhaaksi kiinalaiseksi ravintolaksi, ja on parempi kuin Tampereelle. Olen koittanut monia monia kiinalaisia enkä tiedä vielä yhtään niin hyvää ja luotettavaa paikkaa kuin Seinäjoen Shuag Long
 
vierailija
ne friteeratut pallerot mitä on tuossa ''kolmepientä'' ruokaa- ateriassa on possua. Ne on listalla nimellä friteerattua porsasta ja hapanimelä kastiketta. Niitä saa tilattua kokonaisen lautasen, kerran hain kotiin niitä ja kokki tunki niitä ison kasallisen siihen annosastiaan, ei meinannut kansi mennä kiinni!
 
vahvi
Shuang long on kyllä tosi hyvä, mutta viimeksi ku kävin otin kalaa kiinalaisittain ja se oli niin pahaa et oli pakko jättää syömättä. Pidän kalasta mutta se oli todella epämääräistä tuolla.
 
"pimu"
ja tilasin kanaa sitruunakastikkeella ja oletin sen olevan kastiketta,mutta sehän olikin sitruunakiisseliä!!Ja seassa ananasta,kaalia ja herneitä.Hyi h******i että oli pahaa,samaa sanoi myös avokki,ja totesi perään että ei enää kiinalaiseen ja samaa mieltä oon.Ehkä sitten vaan tälläseen suomalaiseen makuun ei oikein makuhermoja hivele moinen yhdistely suolaista ja makeaa.
 
"tinttaiita"
Olisi ihan kiva tietää mitä muuta annokseen tulee kun vaan listassa mainittuja,kun annokseen selvästikin tulee muitakin lisukkeita.Kuulostaa kieltämättä vähän kummalliselta että listassa lukee esim just toi kanaa sitruunakastikkeella ja that`s it,ei esim että kuuluuko annokseen vaikka riisiä,nuudelia,kasviksia tms,allergioiden takia selvennystä!Vai pitääkö joka helkatin kerta ruokaa tilatessa kysellä mitä annokseen kuuluu kun eivät osaa ruokalistassa niitä mainita.
 

Yhteistyössä