Siitäs sait saamarin kakkakasa. Olihan oikein miehen exälle?

Se jaksaa edelleen puuttua toisten asioihin, mahtaa akkaa vituttaa niin paljon kun joku toinen mennyt hänen entisen miehensä kanssa naimisiin ja oikein lapsiakin tehnyt. Miehellä ja exällään siis 3 yhteistä lasta, meille miehen kanssa 1 yhteinen ja toinen tulossa.

Noh, laittoipa sitten kiukkuisen oloisan viestin, että aikoo tehdä meistä lastensuojeluilmoituksen, jotta lapset viedään meiltä pois :O
Laitoin takaisin vain viestiä, että kiitos, mutta sossut ovat jo tulossa tekemään kartoitusta josko ne teidän loput yhteiset alaikäiset lapset muuttaiskin meille asumaan :LOL:

Eipä tullut enää mitään vastausta.
 
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783275:
En paljon kysellyt, eikä hän paljon kertoillut :LOL:
En tiedä, tekee aina kaikenlaisia "tempauksia", kun meidän elämässä jotain tapahtuu. Saanut varmaan kuulla uudesta vauvasta tjn
Ehkä se lukee palstaa? :D
 
niin...
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783284:
Ei se mua silleen tunne, että osaisi yhdistää ja miehen juttuja en ole täällä paljoa kertoillut.. Eikä se kyllä niistäkään nykyään tiedä yhtään mitään, ovat eronneet jo aikaa sitten.
Paitsi tietty, jos se sattuu tän ketjun lukemaan...
 
Paitsi tietty, jos se sattuu tän ketjun lukemaan...
En usko että käy täällä ja vaikka käviskin ni ei paljon haittaa. Kakkakasa tietää nyt et mikä on homman nimi.

Ärsyttää ainainen kiristys lasten näkemisillä jne jota tää kasa on tehnyt siitä saakka kun erosivat. Nyt kun ovat jo vanhempia niin ei paljon enää voi millään kiristää, näyttää ottaneet toisenlaiset aseet käyttöön. Meiltäkin löytyy tykkejä jos jonkinmoisia :D
 
"vierailija"
Mä olen itse huomannut että katkeran ex.n kanssa paras keino on nimenomaan olla provosoitumatta. Olen koittanut kaikki ratkaista niin asiallisesti kun mahdollista ja vastaamatta/lähtemättä mukaan typeryyksiin. Nimittäin loppujen lopuksi kostosta kärsii eniten lapset.
 
Harmi.. :/

Voisitte ratkaista tämänkin kissatappelun kaksin vanhoilla kunnon turnajaisilla.
En mä halua mitään kissatappeluita, en halua olla yhtään missään tekemisissä. Se on vain niiiiiin katkera, stalkkailee meidän asioita jatkuvasti. On yritetty ettei vastata mihinkään viesteihin, ei auta vaan pahenee. HÄN ei päässyt miehen kanssa naimisiin, HÄN ei ostanut miehen kanssa taloa, HÄN ei saanut lisää lapsia (mies ei halunnut lisää lapsia :D) ja nyt joku toinen saa nämä asiat
 

Yhteistyössä