Siitäs sait saamarin kakkakasa. Olihan oikein miehen exälle?

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783452:
Arvostavat, että yritämme sitä, että he voisivat tulla meillä käymään. Voisimmehan me kokonaan antaa olla koko exän ja odottaa että lapset täyttävät 18v, sekö olisi lapsille parempi?
Sitä varmasti arvostavat. Mutta voisin väittää että tuota aloituksessakin mainittua touhua ei, ei äitinsä eikä teidänkään puolelta.
 
Sitä varmasti arvostavat. Mutta voisin väittää että tuota aloituksessakin mainittua touhua ei, ei äitinsä eikä teidänkään puolelta.
Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.
Mieluummin näinpäin, kuin että antais toisen vaan tehdä touhujaan.
Kohta kun meidän vauva syntyy ja tulee ristiäiset, silloin on varmaan seuraavan shown aika, kun yrittää kaikkensa ettei lapset pääsisi sisaruksensa ristiäisiin, koska se ei ole HÄNEN ja miehen lapsi, vaan minun ja miehen |O
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783531:
Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.
Mieluummin näinpäin, kuin että antais toisen vaan tehdä touhujaan.
Kohta kun meidän vauva syntyy ja tulee ristiäiset, silloin on varmaan seuraavan shown aika, kun yrittää kaikkensa ettei lapset pääsisi sisaruksensa ristiäisiin, koska se ei ole HÄNEN ja miehen lapsi, vaan minun ja miehen |O
Niin, tai nyt sitten oikeasti teki sen ilmoituksen kun luuli että tekin olette tehneet...

Pitää oikeasti olla varovainen tuollaisen ihmisen kanssa. Tuollaiselle kun menee sanomaan näppärästi niin se lyö aika nopeasti takaisin omille nilkoille. + Se että se ei vaan ole aikuismaista toimintaa. Varsinkin kun oletettavissa on se äiti puhuu siellä miltei aikuisille lapsilleen kuinka lapsellisesti te käyttäydytte ja kuinka hän on pakotettu kostamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783531:
Niin, no en muutakaan siihen hätään keksinyt. Ei nyt vain voi alkaa toisista mitään lastensuojeluilmoituksia tekemään, jos tälle ei olis laittanut jotain vastaan, niin se olisi tehnyt sen ilmoituksen ja jatkanut hommaa vielä eteenpäin. Nyt kun sille laittoi vastaan, niin luultavasti lopettaa hetkeksi, kunnes keksii jotain muuta.
Mieluummin näinpäin, kuin että antais toisen vaan tehdä touhujaan.
Kohta kun meidän vauva syntyy ja tulee ristiäiset, silloin on varmaan seuraavan shown aika, kun yrittää kaikkensa ettei lapset pääsisi sisaruksensa ristiäisiin, koska se ei ole HÄNEN ja miehen lapsi, vaan minun ja miehen |O
Älä ota sitä show'na, en ite ainakaan oo jaksanut. Meillä vähän samaa ollut, mutta parempi kun ei lähde ottamaan niistä kaikista pulttia. Tai että purkaa niitä juttuja vaan keskenänsä.
 
Oho, tais kerrankin osua arkaan paikkaan, oli vastannut että ei hän nyt oikeasti ole tekemässä :LOL:

On varmaan vihonviimeinen asia mitä sietäisi, siis se että lapset muuttaisivat meille asumaan :D

Kaipa sitä nyt pitäisi olla mukava ja laittaa perään viestiä, että ei mekään olla lapsia tänne ottamassa. Voi kun keksisi keinon millä tän paskan saisi vain kokonaan loppumaan. Lapset on niin vanhoja että osaavat aivan itse tulla meille jos ei äiti kiristäisi. Eli ei nyt enää tarvitsis olla koko ihmisen kanssa missään tekemisissä
 
Älä ota sitä show'na, en ite ainakaan oo jaksanut. Meillä vähän samaa ollut, mutta parempi kun ei lähde ottamaan niistä kaikista pulttia. Tai että purkaa niitä juttuja vaan keskenänsä.
Se on totta, mutta meillä nämä vaikuttavat ihan suoraan siihen, että näkeekö mies lapsiaan :( Tosi inhottavaa, kuitekin haluais niitä nähdä, mutta se edellyttää taas sitä että pitää sietää näitä juttuja. Esim nuo ristiäiset, saattaa yrittää kiristää lapsiaan ja meitä, siis molempia..
Ollaankin monesti haettu nuoret niin meille, ettei äiti edes tiedä :D kunhan vaan ei koskaan kuulekkaan niin hyvä on :D
 
"Mietteliäs"
Ihan mielenkiinnosta kysyn kooäffä, että mistä tiedät exän oudon käytöksen johtuvan siitä, että on mustasukkainen miehestäsi. Monessa kohti kerrot, että kiukuttelee koska sinä saat miehen lapsen eikä hän jne.. Onko siis exä oikeasti suoraan näin sanonut? Ja onko näistä kommenteista jo kuinka kauan?

Mietin vaan koska itse olin katkera exä ehkä puoli vuotta eron jälkeen. Joskus ihan eron jälkeen sanoinkin jotain ääliömäistä, mutta sitten osasin jo käyttäytyä.
Exmies kuitenkin taitaa nykyisen vaimonsa kanssa kuvitella, että haikailen miestä takaisin missä eivät voisi enempää väärässä olla. Heti kuitenkin jos olen jostain vähän eri mieltä tai koitan tehdä uusia järjestelyjä (kysyä sopisiko näin tai näin) niin heti alkaa tuhinat "just. Tää on taas tätä samaa. Jollain on kyllä halvat huvit jne". Koitan tosissani olla asiallinen ja olen onnistunut olemaan provosoitumatta, mutta uskon, että kaikki ei tässä tilanteessa voisi olla. Eniten ottaa päähän, että näitä "tuhinoita" harrastetaan lapsen kuullen ja levitellään muillekin ihmisille.

Kaikki lähti siitä, että lapsi ollessaan pieni alkoi puhumaan yhtäkkiä todella levottomia isästään. Olin ihan shokissa enkä tiennyt mitä tehdä joten kiikutin lapsen neuvolaan ja kysyin mitä kannattaisi tehdä. No sieltähän ne paukkas samantien lasu ilmoituksen isästä. Ymmärrän, että tilanne oli exälle kamala, mutta joka paikasta muualta kehuttiin, että tein oikein. Exä käänsi asian niin, että olen katkera hänen uudestaan ja roikun vieläkin hänessä. Eikä minulla ollut mitään tunteita häntä kohtaan..Puuh!

Tämän takia siis aloin asiaa pohtimaan. Joskus vyyhti voi lähteä liikkeelle pienestä ja paisua pikkuhiljaa. Itsekkään en meinaan olisi yhtään hyvilläni jos exä hakisi lastaan salaa luonaan käymään, kuten edellä kirjoitit. Tollasia tempauksia puolin ja toisin muutama niin kyllähän pitää kumpikin toisiaan imbessilleinä..
 
"viera"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783346:
En mä halua mitään kissatappeluita, en halua olla yhtään missään tekemisissä. Se on vain niiiiiin katkera, stalkkailee meidän asioita jatkuvasti. On yritetty ettei vastata mihinkään viesteihin, ei auta vaan pahenee. HÄN ei päässyt miehen kanssa naimisiin, HÄN ei ostanut miehen kanssa taloa, HÄN ei saanut lisää lapsia (mies ei halunnut lisää lapsia :D) ja nyt joku toinen saa nämä asiat
Typerä akka! Kukaan tervejärkinen ei haluaisi toisen jämiä, saatikka kolmea lasta siihen päälle.
 
Tilanne on jatkunut jo niin pitkään, että katkeruutta tämä on. Exää ottaa niin kovin päähän, ettei mies halunnut hänen kanssa niitä asioita, mutta haluaa jonkun muun kanssa. Mies ei ole hänen kanssaan, niin ei tarvitse lapsiakaan nähdä jne..
Jos minä lähtisin kuukaudeksi pois, niin lapset saisivat varmasti tulla miehen tykö ilomielin, exä olisi vain niin tyytyväinen, ettei mies ole minun kanssa.


Tää on jo niin älytöntä ettei ole tosikaan. Tekis varmaan aika hyvää tuolle exälle etsiä aivan uusi parisuhde, tehdä vaikka niitä lapsia lisää sille miehelle.. ainiin... alkaa ikä jo vähän painamaan kun on kaikki nämä vuodet kiusannut miestäni eikä ole siltä hommaltansa muita miehiä varmaan vilkaissutkaan |O

Ja mulla ei ole tässä tosiaan mitään mustasukkaisuutta tai pelkoa että mies rakastuisi tulisesti exäänsä taas uudelleen. Inhoaa koko naista, niin paljon tehnyt kaikkea paskaa meille
 
"jii"
[QUOTE="mutsi";29783372]Surullista :(. Itse olen sillä tavalla onnekkaassa asemasa, etten ole katkeroitunut miehen uudelle perheelle. Vaikka uusi avovaimo on kaunis, minua yli kymmenen vuotta nuorempi jne. Minulle on tärkeää, että olemme exän kanssa hyvissä väleissä edelleen yhteisen lapsemme takia. Ja sitäpaitsi rakastan edelleen exääni jollain tasolla, joten tietysti haluan hänen olevan onnellinen. Kun se ei meillä onnistunut, niin toivottavasti jonkun kanssa onnistuu. Se ei ole enää minulta pois.[/QUOTE]

Näin meilläkin. Itselläni on eron jälkeen ollut mies, eikä asiasta tehty ongelmaa eksän kanssa. Samoihin synttäripöytiin mahduttiin kaikki. Nyt eksällä on tyttöystävä eikä tulisi mieleenkään alkaa sen takia venkoilemaan mistään, naista en kovin hyvin tunne mutta se käsitys mikä mulla on, niin ihan fiksun ja hyvän tyypin on eksä löytänyt.
Eksääni en kyllä rakasta millään tasolla, mutta pidämme välit neutraaleina; vaihdetaan muutama sana niistä näistä kun tavataan ja ollaan ihan jees puheväleissä. Lapseen liittyviä asioita ei pahemmin yhdessä hoideta, kaikki minun vastuullani, mutta tapaamisia ja sellaisia saadaan ihan yhteisymmärryksessä aina hoideltua. Minusta on hyvä, että eksällä on joku koska se tavallaan helpottaa omaakin elämääni; silloin eksä jaksaa vähän panostaa niihin isällisiin velvollisuuksiinkin enemmän.
En voisi edes kuvitella tommosia katkeria sotia eksien ja nyksien ja eksien nyksien kanssa, huh.
Mahtaa olla kuluttavaa ja ennenkaikkea hirveä tilanne niille lapsille :(
 
Aika turhaa tuollainen valehtelu, varsinkaan tuollaisesta asiasta. Eri asia jos olisit sanonut että hän menisi ilmoituksen tehdessään liian pitkälle ja hakisitte lasten lähivanhemmuutta koska hän ei ole kykenevä tukemaan etävanhemman vanhuutta. Tuossa prosessissa taidetaan tehdä tutkimus molempien kodissa? Lisäksi tarkoittaisitte mitä sanoisitte.
 
"totuus"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783703:
Tilanne on jatkunut jo niin pitkään, että katkeruutta tämä on. Exää ottaa niin kovin päähän, ettei mies halunnut hänen kanssa niitä asioita, mutta haluaa jonkun muun kanssa. Mies ei ole hänen kanssaan, niin ei tarvitse lapsiakaan nähdä jne..
Jos minä lähtisin kuukaudeksi pois, niin lapset saisivat varmasti tulla miehen tykö ilomielin, exä olisi vain niin tyytyväinen, ettei mies ole minun kanssa.


Tää on jo niin älytöntä ettei ole tosikaan. Tekis varmaan aika hyvää tuolle exälle etsiä aivan uusi parisuhde, tehdä vaikka niitä lapsia lisää sille miehelle.. ainiin... alkaa ikä jo vähän painamaan kun on kaikki nämä vuodet kiusannut miestäni eikä ole siltä hommaltansa muita miehiä varmaan vilkaissutkaan |O

Ja mulla ei ole tässä tosiaan mitään mustasukkaisuutta tai pelkoa että mies rakastuisi tulisesti exäänsä taas uudelleen. Inhoaa koko naista, niin paljon tehnyt kaikkea paskaa meille
Onko tullut koskaan mieleen, että ehkä hän ei vaan tykkää susta??
Ei kaikki ole katkeria exälleen. Ja sä saatat olla sen verran narsistinen luonne, että käännät kaikki sen exän viaksi?

Ja mietippä asiaa tältä kannalta; sun miehes on joskus ollut erittäin rakastunut siihen naiseen, ja jopa tehnyt lapsia, ei vaan yhden vaan enemmän?, sen naisen kanssa. Joten ei se nyt NIIIIN kauhea voi olla. Ja kysyppä mieheltäsi miksi vihaa exäänsä? Yleensä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. jos ollaan erottu, ja erosta on kymmeniä vuosia, pitäisi sen miehenKIN olla sinut sen eron JA sen naisen suhteen.

Mutta totuuttahan me ei täällä palstalla saada koskaan tietää, koska kuullaan asia vaan yhdeltä kantilta, eli sulta. Kaikenlisäksi sulla on aika epämiellyttävä tapa levitellä jonkun toisen asioita täällä. Jos mä olisin se exä, ja lukisin täältä tällaisen "kakkakasa"aloituksen, saattaisin hyvinkin tehdä kunnianloukkaus ilmoituksen...
Joten mietippä vähän mistä asioista kerrot täällä! Huomiota voi saada muullakin tavalla, kuin juoruta muiden henk.koht.asioista täällä.
 
"viera"
Aika turhaa tuollainen valehtelu, varsinkaan tuollaisesta asiasta. Eri asia jos olisit sanonut että hän menisi ilmoituksen tehdessään liian pitkälle ja hakisitte lasten lähivanhemmuutta koska hän ei ole kykenevä tukemaan etävanhemman vanhuutta. Tuossa prosessissa taidetaan tehdä tutkimus molempien kodissa? Lisäksi tarkoittaisitte mitä sanoisitte.
Miltä tuntuu kun vaimosi ei voi sietää eksääsi?
 
[QUOTE="totuus";29783763]Onko tullut koskaan mieleen, että ehkä hän ei vaan tykkää susta??
Ei kaikki ole katkeria exälleen. Ja sä saatat olla sen verran narsistinen luonne, että käännät kaikki sen exän viaksi?

Ja mietippä asiaa tältä kannalta; sun miehes on joskus ollut erittäin rakastunut siihen naiseen, ja jopa tehnyt lapsia, ei vaan yhden vaan enemmän?, sen naisen kanssa. Joten ei se nyt NIIIIN kauhea voi olla. Ja kysyppä mieheltäsi miksi vihaa exäänsä? Yleensä viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä. jos ollaan erottu, ja erosta on kymmeniä vuosia, pitäisi sen miehenKIN olla sinut sen eron JA sen naisen suhteen.

Mutta totuuttahan me ei täällä palstalla saada koskaan tietää, koska kuullaan asia vaan yhdeltä kantilta, eli sulta. Kaikenlisäksi sulla on aika epämiellyttävä tapa levitellä jonkun toisen asioita täällä. Jos mä olisin se exä, ja lukisin täältä tällaisen "kakkakasa"aloituksen, saattaisin hyvinkin tehdä kunnianloukkaus ilmoituksen...
Joten mietippä vähän mistä asioista kerrot täällä! Huomiota voi saada muullakin tavalla, kuin juoruta muiden henk.koht.asioista täällä.[/QUOTE]

No mistä hän voi tietää tykkääkö minusta jos ei edes tunne minua?
Ja mieheni vihaa exäänsä kaikkien näiden tempausten takia. Mies on kyllä sinut eron ja naisen suhteen, mutta tällainen jatkuva paska pistää kyllä vihaamaan ihan ketä vain ihmistä.
 
"Mietteliäs"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783703:
Tilanne on jatkunut jo niin pitkään, että katkeruutta tämä on. Exää ottaa niin kovin päähän, ettei mies halunnut hänen kanssa niitä asioita, mutta haluaa jonkun muun kanssa. Mies ei ole hänen kanssaan, niin ei tarvitse lapsiakaan nähdä jne..
Jos minä lähtisin kuukaudeksi pois, niin lapset saisivat varmasti tulla miehen tykö ilomielin, exä olisi vain niin tyytyväinen, ettei mies ole minun kanssa.


Tää on jo niin älytöntä ettei ole tosikaan. Tekis varmaan aika hyvää tuolle exälle etsiä aivan uusi parisuhde, tehdä vaikka niitä lapsia lisää sille miehelle.. ainiin... alkaa ikä jo vähän painamaan kun on kaikki nämä vuodet kiusannut miestäni eikä ole siltä hommaltansa muita miehiä varmaan vilkaissutkaan |O

Ja mulla ei ole tässä tosiaan mitään mustasukkaisuutta tai pelkoa että mies rakastuisi tulisesti exäänsä taas uudelleen. Inhoaa koko naista, niin paljon tehnyt kaikkea paskaa meille
Anteeksi kun jankkaan, mutta kysyn vielä, että:
Onko tosiaan niin, että exä on sanonut ääneen häntä ottavan päähän se, että mies tekee nyt niitä asioita jonkun toisen kanssa mitä hän haluaisi tehdä miehen kanssa? Vai onko kyseessä teidän tulkinta?

En väitä etteikö tulkintanne olisi oikea, enhän tunne teitä enkä tilannettanne ollenkaan. Eli puhtaasti mielenkiinnosta kyselen, jos et pahastu :)
 
"viera"
Kuuntelen ja lohdutan vaimoani sekä olen pahoillani että asia varjostaa hänen iloaan.
En kyllä kysynyt tuota :) Pakkohan siinä sun exässä on hyvää olla, ainakin on yhteiset lapset jne. ja sitten nykyinen ei millään voi sietää, mustamaalaa jne. Voisin kuvitella, että tervepäiselle miehelle ei ole tämäkään osa helppo vai oletko lähtenyt mukaan tuohon mustamaalaamiseen?
 
[QUOTE="totuus";29783763]

Ja mietippä asiaa tältä kannalta; sun miehes on joskus ollut erittäin rakastunut siihen naiseen, ja jopa tehnyt lapsia, ei vaan yhden vaan enemmän?, sen naisen kanssa. Joten ei se nyt NIIIIN kauhea voi olla.
[/QUOTE]

Eipä se lasten lukumäärä ole rakkauden mittari. Vai väitätkö, että lestadiolaisilla keskimäärin suurinta rakkautta? Toisekseen, tunteita on eritasoisia; ennen kiihkeän ja oikean tosirakkauden tuntemista voi pientä tykästymistäkin rakkaudeksi luulla.
 

Yhteistyössä