Sinä (entinen) kolmas nainen..

"Nadja"
Onko joku vaimo oikeesti huolinut miehen takaisin sen jälkeen kun toinen nainen on leikkinyt sillä ja sitten viskannut pihalle, miehen aneluista huolimatta? :O Hah, mies on varmaan ollut surkea ryömiessään hylättynä tylsän vaimon luokse "rakkautta" vannomaan ja teeskentelemään... :D "Sua mä vaan rakastan, se nainen vaan jotenkin sai mut vieteltyä kun olin kännissä..." ;( Vaikka totuus onkin hmm "hieman" erilainen... ;) Mut onneksi jotkut hyväuskoiset kiltit vaimot huolii ne ressukat aina vaan, eikä ne jää kadulle. :)
 
"vieras"
[QUOTE="Nadja";24609377]Onko joku vaimo oikeesti huolinut miehen takaisin sen jälkeen kun toinen nainen on leikkinyt sillä ja sitten viskannut pihalle, miehen aneluista huolimatta? :O Hah, mies on varmaan ollut surkea ryömiessään hylättynä tylsän vaimon luokse "rakkautta" vannomaan ja teeskentelemään... :D "Sua mä vaan rakastan, se nainen vaan jotenkin sai mut vieteltyä kun olin kännissä..." ;( Vaikka totuus onkin hmm "hieman" erilainen... ;) Mut onneksi jotkut hyväuskoiset kiltit vaimot huolii ne ressukat aina vaan, eikä ne jää kadulle. :)[/QUOTE]

Niin tai joku mies jonka vaimo tehnyt saman ja palaakin takaisin entisen miehen luo.
 
En sinänsä koe olleeni ns. "toinen nainen", mutta kyllähän se kuvio siten meni, ettei mies ollut vapailla markkinoilla kun tapasimme. Mies erosi avopuolisostaan 2 päivää tapaamisemme jälkeen.
 
"fakta"
Totuus on se,että jos mun miehellä olisi toinen nainen niin siitä toisesta naisesta tulisi nopeasti ensimmäinen nainen. Minä en nimittäin katselisi moista peliä yhtään.. saman tien kun saisin tietää niin mies saisi nostella kamansa sen uuden naisensa luokse. Eli toivottavasti osaisi sanoa heti,että kuvio on nyt tämä ettei tarvitsisi turhaan yhdessä elellä.
 

Yhteistyössä