Speaking out oy

vieras
Harkitsin hakemista sinne töihin, mut kuulin niin huonoja juttuja siitä kuinka siellä kohdellaan työntekijöitä niin jätin hakematta. Kurssien laadusta en tiedä mitään.
 
työtön
työnantajasta ei ole kyllä mitään positiivista ollut. Tällainen olisi aivan mieletön idea, itse olen hakenut töihin ja haluaisin opettaa lapsia. Oma poikanikin puhuu sujuvaa enkkua.

kurssi on tietysti varmaan ihan kurssin vetäjästä kiinni. Jos joku nyt suostuu tänne töihin, niin lapset sais tästä paljon irti.

Itse aijon käydä liiton ja työkkärin kanssa työsoppari läpi suurennuslasin kanssa. Toivoisin vain että tämä mies ei olisi huijari joka yrittää itelle kääriä rahaa.. tässä ois niin loisto juttu lapsille.. Tunnen monta ihmistä jotka eivät osaa pätkääkään englanti, vaikka koulussa sitä on opeteltu..
Mitä nuorempana saa aloitettua, niin sitä helpommin sitä oppii.

Itse voisin muuten lähteä yksityisesti vetämään tällaista,mutta monet ei toisi lapsia,koska ei ole "isoa miestä" kaiken takana..

kukaan ei luota yksityiseen ihmiseen.. mutta johonkin huijari äijään jolla on samanlaisia yrityksiä jo monta ollut ja hienot webbi sivut.. niin tähän sitten luotetaan..

Toisaalta entiedä pitäisikö kannustaa ihmisiä viemään lapsia speaking outtiin vai kehottaa että ei tue hyväksikäyttöä..
idea on kuitenkin loistava ja työntekijän palkka määräytyy lasten määrän mukaan..
 
töissä
ilmaista työtä se on mutta itse olen vaatinut että paikat ja lapset etsitään mulle ja niin siellä on tehty. ainoa ilmainen mitä oon tehnyt että olen nopeasti käynyt katsastamassa paikan missä aloitan opettamisen.
michaelille olen sanonut että olen sen verran noob tällaisissä hommissa etten oikein tiedä miten toimia joten pääasialliset ilmaiset hommat on tehty mun puolesta.
ihan ok homma jos on opiskelija ja tarvii pikaisesti työtä.
tosin en tule olemaan listoilla ikuisesti.
 
"Taru"
Itse hain töihin tähän, ja toivoisin kauheasti että pääsisin sinne, koska osaan itse sujuvaa englantia ja tiedän olevani avuksi monille lapsile. Asun Porvoossa, ja olen iloinen ja pirtsakka 17 v. tyttö :) jos joku asuu Porvoossa niin tuokaa ihmeessä lapsenne opiskelemaan, minä olen kiltti enkä pure :) olen hoitanut kahta tyttöä Pernajassa noin 3 vuotta muutamien päivienkin ajan ja vielä ei ole tullut moitittavaa tyttöjen äidiltä :)
 
^^
Edelleen sama tyyppi joka kirjoitti ylemmän. Suosittelen äideille ja iseille, ettei laita lastaan tuonne, ja nyt en itsekkään ota työtä vastaan kun olen lukenut kommentteja tästä "firmasta". Pahoittelen kun innostuin, työ kuulosti liian hyvältä ollakseen totta. 6000€ tarjottiin 3 kk ja nyt kyllä jätän väliin, kun ei sieltä mitään makseta. Kiitos ja hyvät jatkot kaikille :)
 
Mahdollisuus
Edellä olevia kommentteja on hieman vaikea tulkita. Siis onko firmassa jotakin vikaa? Onko esimerkiksi sovittuja palkkoja jätetty maksamatta tai työntekijä joutunut tekemään ilmaista työtä jollakin tavalla? Olen saanut haastattelukutsun ensi viikolle ja sen vuoksi etsin firmasta lisätietoja.
 
"vieras"
Suosittelen, että googlaat firman nimellä, ainakin Suomi24:ssä on karua tarinaa. Itsekin olisin päässyt haastatteluun, mutta onneksi kävin lukemassa muiden kokemuksia. Peruin haastattelun. Ilmeisesti työsoppareissa on jotain outoa jne. Mulla on sellainen vika, että en jaksa yhtään mitään linssiin viilaamisen yrittämistäkään enkä työntekijän aliarvioimista.
 
Lukas STT:ltä
Moi,

täällä STT:n toimittaja Lukas.

Kirjoitan juttua Speaking Outista, ja etsin henkilöitä jotka ovat olleet firmalla töissä. Jos sinulla on kokemuksia, ota yhteyttä meiliosoitteeseen autatoimittajaa(at)gmail.com.
 
vierailija
Suosittelen, että googlaat firman nimellä, ainakin Suomi24:ssä on karua tarinaa. Itsekin olisin päässyt haastatteluun, mutta onneksi kävin lukemassa muiden kokemuksia. Peruin haastattelun. Ilmeisesti työsoppareissa on jotain outoa jne. Mulla on sellainen vika, että en jaksa yhtään mitään linssiin viilaamisen yrittämistäkään enkä työntekijän aliarvioimista.
suomi24ssä ei ole muuta kuin "aioin hakea töihin mutta muutin mieleni"
miyä on tämä "karu tarina" josta puhut ?
 

Yhteistyössä