Suosittele koirantarvike nettikauppaa?

Pitäisi saada koiralle valjaat ja sitten sadeviitta/takki syksyyn.
Mitä nettikauppaa suosittelisit?

Itse selasin muutamia ja hinnat tuntuu olevan aika samoja.

Mutta missä pelaa toimitus eli tuotteet tulee nopeasti jne?

 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
Pitäisi saada koiralle valjaat ja sitten sadeviitta/takki syksyyn.
Mitä nettikauppaa suosittelisit?

Itse selasin muutamia ja hinnat tuntuu olevan aika samoja.

Mutta missä pelaa toimitus eli tuotteet tulee nopeasti jne?
Petenkoiratarvike, terrieri.net! Peteltä olen tilannut, hyvin on toimitus pelannut, nopeasti ja luotettavasti! Saa maksettua kätevästi netissä ja luulen että nykyään saa laskullakin, 14 päivän vaihto/palautus oikeus. Hyvät hinnat/hyviä alennuksia!
 
Tuolta terrieri.net tilasin ja toimitus kesti kauan. kyselin pariin kertaan, että milloin postitetaan mutta mitään vastausta en sieltä saanut.

Tässä katoin tassu&tarviketta, onko siitä kokemuksia?

Pitää vilkaista tuon Peten koiratarvike...
 
vieras
Meillä on terrieri.net toiminut pääsääntöisesti hyvin. Joskus oli pieni toimituksen viivästyminen, jolloin saatiin kongi-avaimenperä ja alennuskortti korvaukseksi.
 
vieras
Peten koiratarvikkeesta olen tilannut, se toimi hyvin.

Juuri viimeviikolla sain koirankopin tuolta Zooplussalta. Tilauksen ja toimituksen väliä oli noin viikko. Joten sitäkin voin suositella
 
"iina"
Myyjällä on asenne, että hän on aina oikeassa eikä kunnioita yhtään esim kuluttajansuojalakia. Toimitukset myöhässä ja rahanpalautus nihkeää. En suosittele. Sen sijaan esim. Petenkoiratarviketta voin suositella sekä Michilandiaa. Ja Petnetstorea.
 
fb
Ihmettelen terrieri.net asiakaspalvelijian töykeyttä koskien palautustani.En näköjään olisi saanut palauttaa koiran ruokasäkkiä huonon kunnon vuoksi koska sain niin töykeää sähköpostia palautuksestani ja käskettiin tekemään tilaukset jatkossa muualta!Eli en saa enää tilauksia tehdä terrieri.netin kautta.....Joulumieli ...kyllä meinasi mennä noin ilkeän kirjoituksen ja syytöksen takia,mutta ajattelin että huono päivä varmaan asiakaspalvelijalla koska eihän noin käyttäytyä saa ikinä!!Meinaan kyllä tehdä tästä valituksen ja tämä oli ensimmäinen palautukseni,huh,huh!
 
"Jenni"
Itse olen tuolta tassu&tarvike verkkokaupasta tilannut kissalleni raapimapuun, en suosittele!
Hitaat toimitukset! Nyt tilauksessa toinen raapimapuu, luvattu toimitusaika on 3-5 päivää mutta nyt mennyt jo 2viikkoa eikä ole edes toimitettu! edes seurantakoodia en ole saanut. Älä vahingossakaan tilaa sieltä ellei ole kärsivällisyyttä odottaa tuotteita kuukausia
 
"Nina"
^

Toimitusaika on tavallisesti 3-5 päivää, siihen pyritään. Sen pääle tulee 1-2 päivän kuljetusaika meiltä asiakkaalle. Syy että toimitus venyi normaalistiaoli se että tuotetta ei ollut varastossa, ja toimittajalla oli ruuhkaa (josta ei ilmoitettu) Toimitusehdoissa lukeekin, että kaikki eivät ole varastossa)
Yli viikon tai kahden toimitusajat ovat poikkeustilanteita, eikä se ole jokapäiväistä, koskee yksittäisiä tilauksia.

Seurantakoodin saa silloin, kun tilaus on toimitettu matkaan. Kuukausikaupalla ei todellakaan tarvitse tilausta odottaa. Yli 2 viikon mittaiset toimitukset ovat max. ja harvinaisia, ja sellaisesta pyritään asiakkaalle ilmoittamaan, jos näin käy. Pahoittelut, jos et ole saanut asiasta viestiä. Toivoisin, että vastaavat palautteet annetaan suoraan kauppiaalle, koska vastaava asia ei koske jokaista tilausta. Toimitusaikaa voi kysyä etukäteen, tavalliseti alle 20 kg kiipeulypuut löytyy heti toimittaa, isommat tilataan, koska niitä ei sovi varastooon.

Tassutarvikkeen puolesta, Nina
 
"shihtzu"
Juuri tilasin koirille ruokaa petnetstoresta ja todella tyytyväinen olen, sillä tilasin 23.4. ja tänään hain paketin postista, elikkä todella nopeaa toimintaa :)
http://www.petnetstore.fi/
 
"muurame"
Molempien suhteen olen tehnyt vertailuja ja molempien kanssa asioinut eikä mitään valittamista. Petnetin kanssa tilaus oli käsittelyssä muutama minuutti lähettämisen jälkeen ja Tassutarvikkeen tuotteita vielä odottelen, pari päivää sitten tein tilauksen. Sähköpostiasiointi ainakin sujuu oikein hyvin.
 

Yhteistyössä