Synnytyksestä....

Voisko joku kertoa tuntuuko alkavat synnytys supistus kivut kohdunsuulla vai mahassa vai missä? Mulla tullut kohdunsuulle vähän kipeitä tuntoja ja siitä maha kovettuu kokonaan (selkä on kipeä alhaalta), voisko synnytys pikkuhiljaa lähteä käyntiin? Vai turhaanko toivon taas......
 
panderolli
Minulla molemmat synnytysten alut tuntuneet lähinnä samanlaiselta poltteelta alavatsassa kuin menkkojen aikana.Kohdunsuulla tuntunut lähinnä painetta kun vauvelin pää laskeutuu.
 
mulla tais vihloa alhaalla -mut sit kun piti yöllä olla kontallaan lattialla ties et nyt varmaan alkaa tapahtua. Ens se oli sellasta pientä hallittavaa -mut sit ne ylty. Ei vatsa sinällään sattunut, selkä ehkä ennemmin sit sairaalassa. kauheeta miten onnellisen nopeesti moiset unohtaa, no kohta muistuu mieleen kun kakkonen tekee tuloaan toukokuussa.
 
moikka hormonihiriö..itselläni supistukset alkoi tuntua tuolla jossain alavatsassa ja alaselässä samalla kun vatsa kovettui..päivää ennen synnytystä niitä tuntui koko ajan noin tunnin välein, välillä tiheämpää..sit vasta synnytystä edeltävänä yönä alkoi ne oikeat poltot jotka joka supistuksen jälkeen voimistui..
 
Mulla alkoi muutama päivä ennen synnytystä kipeät supistukset (ihan oikeat poltot). Tuntuivat harjoitussupistusten sijasta alavatsan lisäksi ristiselässä, lantiossa ja reisissä asti. Ihan kuin menkkakivut x 100! Kyllä sulla hormonihirviö varmaan lähtö on piakkoin, paljonko sulla viikkoja olikaan? Onnea kovasti koitokseen, hyvin se menee! :wave:

Snuupi ja tyttö 7 vk
 
minulla myös vatsa oli ihan sekaisin koko aamun ja limatulppa tuli pikkuhiljaa siinä aamun aikana myös, päivällä poika sitten syntyi..oireista päätellen sinulla on synnytys aika lähellä jo. =) onnea kovasti koitokseen =)

jane85 t04 p07 ja rv 10+5
 
Viikkoja on kasassa 39+3 eli tarpeeksi kyllä ja synnytystapa arviossa 35+2 vauvan koko arvio oli jo 3kg eli aika iso on vauva jo. 3 kertaa masu tyhjentynyt tänään, siivottu on ja koiraakin käytetty lenkillä joten vähän kaikenlaista toimintaa olen kokeillut :D
 

Yhteistyössä