Syyskuun söpöläiset 2016

Tänään viiva oli haaleampi, kun ihan eka viiva minkä sillon joulupäivänä testasin, et ryminällä on tultu nyt alas :( Vuotoa ei oo ja tissit oli illalla taas kipeemmät, kun pariin päivään ja nännit edelleen ihan kosketusarat...ei millään ilkeis rintsikoita ees pukea, mut koht on pakko :oops: No taidan nyt nauttia pari päivää ystävän laadukkaasta seurasta ja unohtaa tikkuihin pissimisen ja tän palstailunki KOITAN jättää nyt pariks päiväks...eiköhän se vuoto sieltä ala sitte jos on alkaakseen! Tuun teille infoo ensi vuonna :D

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja eiköhän tässä pinossa 2016 oo vuosi minkä kaikki tulee muistamaan lopun ikänsä :love:
 
Tänään viiva oli haaleampi, kun ihan eka viiva minkä sillon joulupäivänä testasin, et ryminällä on tultu nyt alas :( Vuotoa ei oo ja tissit oli illalla taas kipeemmät, kun pariin päivään ja nännit edelleen ihan kosketusarat...ei millään ilkeis rintsikoita ees pukea, mut koht on pakko :oops: No taidan nyt nauttia pari päivää ystävän laadukkaasta seurasta ja unohtaa tikkuihin pissimisen ja tän palstailunki KOITAN jättää nyt pariks päiväks...eiköhän se vuoto sieltä ala sitte jos on alkaakseen! Tuun teille infoo ensi vuonna :D

Oikein hyvää uutta vuotta kaikille ja eiköhän tässä pinossa 2016 oo vuosi minkä kaikki tulee muistamaan lopun ikänsä :love:
Voi ei tiuhti!:( jospa se ois ollu vaan siinä tikussa joku vika tai joku muu hörö!:( ois niin kiva ettei tarvis ketään poistaa listasta!

).( mulla on tissikipu loppunu.. eikä muutenkaa oo oikein hirveesti mitään "oireita"..Paitsi että kyllä mulla edelleenki tekee mieli jäätä..:rolleyes: outoa! Lapset eilen ihmetteliki että miks äiti imee jääpaloja :ROFLMAO:

Hyvää ja onnellista vuotta 2016 kaikille!:love:

pp&rusina 4+4
 
Mä tein tänään aamulla digi testin ja se näytti 2-3viikkoa. Menkoista 4+4 ja oviksesta 4+6 :)

Pahoinvointia on ja se jatkuu pitkin päivää... kun on maha tyhjä tai täynnä niin olo on silloin pahin.
 
Me ei olla puhuttu vielä mitään kummeista, odotan ensin et mies käsittää itse tulevansa isäksi :LOL: Ja heipsan uusille! Ja kaikille yhteisesti ihanaa uutta vuotta!

Tiuhti kuis siellä? Toivottavasti on vahvistunut.

Miten meni uuden vuoden juhlinnat? Me oltiin kaveriporukalla baarissa, minä kuskina. Ei onneks kamalasti tarvinnu selitellä sen enempää juomattomuutta.

Omaa napaa: En voi käsittää miten voi näillä viikoilla näyttää vatsa jo niin pyöreältä. Toki se on turvotusta, mut äärimmäisen hankalaa nyt jo piilottaa. Kauhulla odotan joululoman jälkeen töihin menoa :eek: Ja meillä on työnimi, mies sen eilen (pienessä punsissa:ROFLMAO:) keksi, mini-Myy :love:

Trianna & Mini-Myy 4+4
 
Juhlinnat meni hienosti, kukaan ei tajunnut että juon alkoholittomia :LOL:

Turvotusta ei hirveesti ole, mutta eilen ja tänään alkanut tulemaan etovaa oloa. Ja hitonmoisia vatsakramppeja yhä enemmän, kuin ois kamalat menkkakivut :confused: Onko muilla vatsakipuja?
Onneksi niitä on sykleittäin, eikä ihan koko aikaa.

Lennis ja Pirkka 4+6
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Tuo on kyllä inhaa emböy tuo pahoinvointi mutta sitte taas toisaalta tietääpähän olevansa raskaana :love:

Trianna, mulla kans hirvee turvotus, varsinki iltasin! Ja just ku eilen pääsin sanomasta ettei tissit oo enää kipeet niin eiköhän ne kipeytyny niin että portaita ku meen niin pakko pitääkiinni niistä:confused:

Mun pitää jo viikonlopun aikana soittaa mun lähimmälle esimiehelle ja kertoo ettei se suunnittele mulle kovin paljo hommaa ens viikolle.. työnkuva muuttuu aika paljo (n)

pp& rusina 4+5
 
Mulla ei oo vatsakipuja juur ollenkaan, mut nälkä on koko ajan aivan jäätävä. Siis mun täytyy ihan viimeistään kolmen tunnin välein syödä ja silloin on jo oikeen kurniva nälkä. Siihen nälän kaveriksi usein tulee paha olo. ÖÖÖÖ, viidennellä viikolla??? Mitä ihmettä. Kuinkahan paljon mahtaa siis kiloja kertyä? Oon nyt kyllä kiinnittänyt huomiota enemmän ruuan laatuun ja vihannesten määrään :)
 
Eea
Täällä on ihan mahdottomia repäisykipuja asentoa vaihtaessa, yskiessä yms. Turvottaa myös. Pahaa oloa ei vielä ole, eikä toivottavasti tulekaan. Vain edellisessä raskaudessa olen siitä joutunut kärsimään.

Juhlimiset meni rauhallisesti kotosalla. Juomattomuus ei näin lapseperheessä herätä onneksi epäilyksiä. :)

Eea 4+3
 
Jaahas, tänään sitte käytiin ekan kerran oksulla :confused: toivottavasti oli vaan ohimenevä ilmiö, eikä tuu samanlaista ku kuopuksen ootto aikana ku oksensin synnytykseen asti ja synnytys käynnisty ironisesti mahataudilla o_O esikoista ku ootin niin ei tarvinnu oksentaa ku 2 kertaa keskivaiheilla pahan hajun takia..
pp& rusina 4+6
 
Eipä Tampereellakaan noita saa, en oo vaan ihan varma raskauden kestosta niin mennään sitä tarkistaan. Ultra on siis tulevana torstaina ja sillon pitäis mun käsityksen mukaan olla 6+0, saa nähä pitääks paikkansa.

Onks täällä muuten muita rh-negatiivisia odottajia?
 
Moikka! Täällä laskureiden mukaan LA ihan kuun vaihteessa, riippuu mistä laskee. Toivottavasti teitä ei haittaa, jos valitsen sen 1.9. ja tuun tälle puolelle :eek: :) Kivempi olla alusta asti mukana, tuntuu et elokuiset on jo niin pitkällä. Neuvola 12. päivä, nyt menossa 5+2. Oireina matala verenpaine ja älytön huimaus, korkea syke, jano ja siitä seuraava pissahätä. Mä oon kärsiny huonosta olosta melkein kakskymmentä vuotta erinäisten vatsaongelmien takia, ihan älytön tunne tää nälkä ja ruokahalu! Oi että mä nautin :D :D

Laitan linkkiä tulemaan, jos myös pääsisin fb ryhmään :) <3

Alustava la 1.9.
Trady/24 v/1. lapsi/TAYS
(haluisin listaan, mutta en saa punaseks kännykällä)

Terkuin
Trady ja pähkinä 5+2
 
Heipä hei! Täällä ensimmäistä kertaa raskaana ilmoittautuu mukaan :) Yritystä oli vain muutama kuukausi ja eilen ajattelin testata liuska testiin, koska kk ei kuulunut. Liuska näytti haaleaa viivaa ja ajattelin että tuskinpa, huomenna sitte apteekin testi. Tänään sitten sen apteekin testin tulosta silmä kiinni tikussa alkoi vahvistumaan toinen viiva, joka sitten oli ihan selkeä punainen viiva toisen vieressä. Miehelle tikkua näytin ja toinen vain hymyili ja vähän hekotteli ennen kuin lähti töihin:D :alien: Meni siinä pari tuntia kahvikuppi kädessä ees taas kävellessä ja välillä vilkuillen tikkua että on se viiva siinä vieläkin. :ROFLMAO: raskauslaskurin mukaan olisi LA 7.9 ja rv4+3
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille!

Joy, itse oon B+. Ja tähänkin meni 30 ikävuotta ennen ku tää selvis :LOL:

Täällä istun junassa matkalla kotiin. Muuten ois hyvä, jos ei olisi oksu kurkussa :sick: Onneks on kivennäisvettä, vaikka eipä tuokaan tunnu auttavan. Miten sitä selviää kotiin asti :confused: Kunhan pääsen niin suoraan vaakatasoon!

Lennis ja Pirkka 5+0 *poks*! :love:
 
Ihanaa kun meidän joukko kasvaa, tervetuloa trady ja Hipetin. Lennis toivottavasti pääset kotiin ennen kuin lentää pitkä sylki!

Hei ootteko menossa varhaisultraan? Jos olette, millä viikoilla? Varasin juur meille ajan, 21.1. Silloin 7+3 ja jäin miettimään onkohan sittenkin liian aikaisin.
 
Eea
Tervetuloa kaikki uudet! :)

Tänään oli pakko testata vielä, ja tosi laimeastakin pissasta tuli ihan selkeä viiva. Aika mahtavaa!

Tänään oon ollut TOSI väsynyt ja uuvahtanut. Viime yönä en saanut oikein nukuttua. Unettomuus on ollutkin vaivana jokaisessa raskaudessa. :sleep:

Eea 4+4
 
Tulinpas tänne kurkkimaan jo, toivottavasti ei tuo huonoa onnea :p! Meillä siis lapsettomuushoitoja takana, viimeisellä ovulaation induktiolla näköjään tärppäsi, koeputkeen oltiin menossa seuraavaksi. Testi näyttänyt nyt kolme päivää nopeasti vahvistuvaa viivaa ja tänään päiväpissistä cb sanoi raskaana. Laskettu aika olisi 12.9 ja esikoista ollaan yritetty (en osaa vielä sanoa "odotetaan" :D ) En vielä listalle halua mutta toivottavasti voin pian luottaa tähän plussaan sen verran että uskaltaa jo syyskuisiin liittyä :rolleyes:



// Niin ja mulla oireita: dpo6 alavatsakivut ja kiinnittymisvuotoa, dpo7 nousi kuume (37,8) yhdeksi yöksi, ruokaällötystä (ei tee mieli mitään lämmintä ruokaa, lähinnä jotain raikasta vaan), alavatsakipuja ja kouraisuja välillä. Ja ennen kaikkea heti kiinnittymisvuodon jälkeen kova tunne siitä että nyt on tärpännyt!
 
Tervetuloa uudet ja paljon onnea :)
Uusille tiedoksi että oma salainen fb ryhmä on perustettu ja jos sinne haluaa niin laittaa mulle yksityisviestillä linkki profiiliin :)

Mulla taas on melkein koko päivän ollu pahoinvointia... tosi inhottavaa kun koko aika pelkää mitä suuhunsa laittaa ettei laatta lennä.
Huulet myös on aika rohtuneet. Pitää yrittää nyt juoda paljon ja janokin on kyllä usein.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Heippa uusille tervetuloa =)

Mä pääsen varhaisultraan ihan julkiselle, koska lokakuussa oli keskenmeno ja tyhjennys, täällä se oikeuttaa varhaisultraan seuraavilla kerroilla. Hyvä koska aina oon siellä käynyt. Ma ajattelin soitella aikaa ja luulen että 7+ jotain se sitten on!??

Täällä ei kummia, välillä ellottaa vähän....mielialavaihtelut on hurjia ja hikoilen kuin pieni sika =D

Samsukka ja papu rv 5+0
 
Moikka! Tein uuden vuoden aattona raskaustestin, syyskuusta asti yritystä takana :) Kohta 2 v tyttö löytyy kotoa. Facebook-ryhmään haluaisin! :)

Mulla on ollut jonkinlaisia supistuksia pari päivää. Esikoisesta mulla alkoi supistukset rv 16, mut en tienny et nää voi nyt jo alkaa. Voi kuulemma kertoa keskenmenosta tai sit kertoo siitä et kuukautisten paikka ois ollut nyt ilman raskautumista. Odotellaan..
Rv olisi 11.9.

Helma89/26v./2.lapsi/K-SKS
 
Huomentarallaa. Täällä sitä ollaan taas hereillä ennen kukon laulua. o_O Huonosti tuli nukuttua kun kaikki asiat pyöri mielessä, kun ei saanut ajatuksia kuriin. :LOL: ''Mitä seuraavaksi? Mistä saadaan kaikki vauvan tarvikkeet? Mitä sanon työnantajalle vai sanonko vielä mitään? Miten selviän työssäni äitiyslomaan asti?'' eli varmaan kaikki peruskysymykset piti sitten yöllä miettiä läpi kun ei näköjään päivällä mietintä pelaa :D Tein jopa uuden testin ja sekin näytti positiivista joten kait se on sitten uskottava että pieniin päin ollaan.:) Ainut mikä tässä on outoa eilis päivästä asti sellaista menkkamaista juilintaa. Mutta kun siskolta kysyin niin hän sanoi, että hänellä oli ollut plussauksen jälkeen viikon verran samanlaista juilintaa kunnes vaihtui armottomaan tissikipuun :X3: eli sitä odotellessa :ROFLMAO: Onko muille tuttua?
 
Hipetin kyllä on täysin normaalia menkkajuilinta mulla ollut sitä myös joka raskaudessa :)

Minäkin nukuin tosi levottomasti ja näin aivan järjettömiä unia:confused:

Nyt kuuntelenkin taas noiden museoiden kiukuttelua...huoh :mad:

Samsukka ja papu 5+0
 

Yhteistyössä